DIFTV - frågor och önskemål

Hur ska hemsidan och forumet bli bättre? Kom med synpunkter!
Skriv svar
lilleman
Inlägg: 1267
Blev medlem: 2007-01-21
Ort: Franska rivieran

Re: DIFTV - frågor och önskemål

Inlägg av lilleman »

WilleB skrev:I kväll följer vi givetvis upp uttagningen till JVM-truppen, förhopningsvis kommer det med ett gäng Djurgårdare. De får beskeden under sändningen av hockeykväll, och jag hakar på spelarna när de får beskeden.

Annars rullar det på som vanligt, vi ska köra en crossbar-challenge inom kort och så ska jag träffa lite spelare från guldlaget från 83 o kolla vad de har för sig nu.

Vad vill ni se mer av?
Vad vill ni se mindre av?

Inte alltid så lätt att veta, men jag ska göra mitt bsta för att leverera det ni önskar, för det är ju för er som DIFTV är till för.
Jag måste bara få säga att ni gör ett fantastiskt jobb och att det uppskattas något enormt, från min sida, att ni tar er tiden!

Tack
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
Lucas
Inlägg: 316
Blev medlem: 2008-09-15

Re: DIFTV - frågor och önskemål

Inlägg av Lucas »

WilleB skrev:I kväll följer vi givetvis upp uttagningen till JVM-truppen, förhopningsvis kommer det med ett gäng Djurgårdare. De får beskeden under sändningen av hockeykväll, och jag hakar på spelarna när de får beskeden.

Annars rullar det på som vanligt, vi ska köra en crossbar-challenge inom kort och så ska jag träffa lite spelare från guldlaget från 83 o kolla vad de har för sig nu.

Vad vill ni se mer av?
Vad vill ni se mindre av?

Inte alltid så lätt att veta, men jag ska göra mitt bsta för att leverera det ni önskar, för det är ju för er som DIFTV är till för.
Grymt jobbat, älskar DIFTV. Klockren på alla möjliga sätt och vis. Gillar hur ni blandar så hejvilt, fortsätt med det! Tycker att senaste inslaget med Wesslan vs Junisarna var riktigt lyckat, det vill iaf jag se mer av. Då får man en insyn på olika spelare på en helt annan nivå än när dom intervjuas.

Tycker även det är kanon att ni varierar som ni gör med spelare som ni snackar med, skit bra! Skulle gärna vilja höra mer från Tim Eriksson, Andreas Holmqvist och Dave Schneider.

Tyckte att intervjuerna efter Nordic Trophy matchen mot Frölunda (samt "en dag med DIF" så klart) var en riktig pärla, speciellt när Timmy Pettersson fick micken! Så om ni har möjlighet, försök snoka er in i omklädnings rummet oftare ;)
Användarvisningsbild
android
Inlägg: 4641
Blev medlem: 2007-03-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: DIFTV - frågor och önskemål

Inlägg av android »

WilleB skrev:I kväll följer vi givetvis upp uttagningen till JVM-truppen, förhopningsvis kommer det med ett gäng Djurgårdare. De får beskeden under sändningen av hockeykväll, och jag hakar på spelarna när de får beskeden.

Annars rullar det på som vanligt, vi ska köra en crossbar-challenge inom kort och så ska jag träffa lite spelare från guldlaget från 83 o kolla vad de har för sig nu.

Vad vill ni se mer av?
Vad vill ni se mindre av?

Inte alltid så lätt att veta, men jag ska göra mitt bsta för att leverera det ni önskar, för det är ju för er som DIFTV är till för.
Du är ju bra på att sätta press på spelare och ledare Wille, som pålle interjuvn. Skulle vara kul om du kunde sätta lite press på vissa spelare, såklart med lite glimten i ögat. Typ fråga linkan varför han glider till båset när han ska byta 75% av gångerna. Eller varför Jimmie tar sådana dumma utvisningar efter varje mål vi har gjort. Göra spelarna uppmärksamma om att publiken uppmärksammar vad dom gör på isen. Även roliga grejer bör tas upp. Fråga Ante varför han har sånt bra handledsskott.

Skulle vara kul med ledning/styrelse interjuver också, hur ekonomin är i laget, målsättningar korta/långa.

En annan sak jag skulle vilja se är presskonferenserna. Finns det möjligheter att filma dessa? Åtminstonde dom på hovet skulle jag uppskatta.

Spelarbussen skulle vara skoj också. Följa spelarna till bortafighten.

Skulle kunna rada upp rätt mycket. Bra jobb som fan Wille.

Ledsen om inlägget blir lite konstigt har lite bråttom, ses på hovet.
Född till sportchef.
Calle
Inlägg: 132
Blev medlem: 2008-10-02
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Sammandrag av matcherna på hemsidan

Inlägg av Calle »

Jag har en liten undran som förmodligen fler kan hålla med om, och det är om det finns möjlighet att lägga upp ett sammandrag av DIF's matcher på hemsidan? Allt för ofta har de forum som SVT eller andra nyhetsbyråer den dåliga smaken att välja bort att referera och sända sammandrag av DIF's matcher - och om man drabbas av oturen att missa en match vore det ju grymt bra om man kunde se highlights från matchen tillsammans med allt annat bra på DIF's hemsida.

Så i likhet med DIFTV (som jag anser är GRYMT bra) kanske man kunde lägga upp bilder från matcherna också? Eller krävs det kanske en extra kameraman då..?

:?

//Det finns bara en hemsida för riktig hockey
Lucas
Inlägg: 316
Blev medlem: 2008-09-15

Re: Sammandrag av matcherna på hemsidan

Inlägg av Lucas »

Sammandrag hittar du på hockeyligan.com om jag inte är helt ute och cyklar? Men håller med dig, hade varit trevligt med en länk på hemsidan direkt dit.

Bilder från matcher trillar in titt som tätt, inte alltid men när dom väl kommer är dom väldigt bra. En stor eloge till fotograferna, tycker deras bilder är absurt bra.
Användarvisningsbild
melker
Inlägg: 764
Blev medlem: 2007-11-26
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm

Re: Sammandrag av matcherna på hemsidan

Inlägg av melker »

Jepp exakt, alla mål finns alltid på http://www.hockeyligan.se!
"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
Användarvisningsbild
DIF_Soldier
Inlägg: 7144
Blev medlem: 2006-12-02
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm.

Re: Sammandrag av matcherna på hemsidan

Inlägg av DIF_Soldier »

melker skrev:Jepp exakt, alla mål finns alltid på http://www.hockeyligan.se!

...med kassa reportrar som låter drogade.
Säg den glädje som varar
Bluckert94
Inlägg: 1
Blev medlem: 2008-09-06
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Eskilstuna

DIFTV

Inlägg av Bluckert94 »

Jag har alltid undrat vem det är som filmar och frågar alla spelare,tränare mm.
Skulle gärna vilja se honom :) enda gången jag har sätt honom var när han fick stryk av Printz och H.Eriksson :D
Användarvisningsbild
DIF_Soldier
Inlägg: 7144
Blev medlem: 2006-12-02
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm.

Re: DIFTV

Inlägg av DIF_Soldier »

Killen i fråga du söker heter Wille Bäckström.
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
Emil Svelander
Inlägg: 1394
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: DIFTV

Inlägg av Emil Svelander »

Wille Bäckström, väldigt känd i Djurgårdskretsar. Jobbade åt FanTv förut.
Sjunger avgå Johnny...
Användarvisningsbild
melker
Inlägg: 764
Blev medlem: 2007-11-26
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm

Re: Sammandrag av matcherna på hemsidan

Inlägg av melker »

DIF_Soldier skrev:...med kassa reportrar som låter drogade.
Det är en annan femma! :)
"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
Lucas
Inlägg: 316
Blev medlem: 2008-09-15

Re: DIFTV - frågor och önskemål

Inlägg av Lucas »

Jag föreslår följande; vi snor hockeyligan.se highlights och dubbar över med Willes härliga kommentarer! ;)
sportfåne
Inlägg: 447
Blev medlem: 2008-04-10
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: stockholm

Re: DIFTV - frågor och önskemål

Inlägg av sportfåne »

Säger bara marcus nilson kom hem <3 Skön och bra intervju hoppas verkligen vi får hem killen till nästa säsong :) ! Fan vilka vassa avslut han hade under filmklippet oxå ;)
DIF <3
diffarn1
Inlägg: 543
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Norrköping

Re: DIFTV - frågor och önskemål

Inlägg av diffarn1 »

Jag tycker att nån spelare kan intervjua killen som intervjuar!
sportfåne
Inlägg: 447
Blev medlem: 2008-04-10
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: stockholm

Re: DIFTV - frågor och önskemål

Inlägg av sportfåne »

ja säger bara niklas Anger e KUNG finns ingen skönare person :P
DIF <3
Skriv svar