DIFTV - frågor och önskemål

Hur ska hemsidan och forumet bli bättre? Kom med synpunkter!
Skriv svar
Praetori
Inlägg: 13697
Blev medlem: 2010-03-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm

DIFTV - frågor och önskemål

Inlägg av Praetori »

DIF_Soldier skrev: 2021-09-08 16:40:40 Varför har alla utom DIF själva intervjuat Sörensen? Här ska man väl för bövelen vara först och snabbast!
Finns inget att säga... han kommer låta skridskorna och klubban tala. 8)
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Användarvisningsbild
DIF_Soldier
Inlägg: 7140
Blev medlem: 2006-12-02
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm.

DIFTV - frågor och önskemål

Inlägg av DIF_Soldier »

Precis alla andra tidningar och hemsidor har intervjuat W Eklund. Utom DIF själva.

Varför ska man ens söka sig tii difhockey.se för Djurgårdsinnehåll? Att Hockeynews som är neutral gör reportage om DIF bättre tycker jag säger allt.
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
DIF_Soldier
Inlägg: 7140
Blev medlem: 2006-12-02
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm.

DIFTV - frågor och önskemål

Inlägg av DIF_Soldier »

Svett Stolthet och Djurgårn. Fint att det finns och kvalitén är hög rent teknikmässigt.

Fråga/tanke bara i all välmening: Bara jag som tycker att avsnitten har potential att tillföra än mer än vad det gör? Det är mycket highlights/intervjuer. Det känns mer som ett utdraget montage och repriser långa stunder än faktiskt innehåll, och man drar på med musik och klippbilder när det börjar bli intressant. Visst, målen visas från andra vinklar osv, men det är ändå samma innehåll som från officiella highlights-klippen. Det blir väldigt lite dokumentär i slutändan

DIF Inifrån i fotbollen är med på ett annat sätt och man kommer nära spelarna och snacket. Är man bakbundna av DIF Hockey här, får man inte filma vissa saker? Smäll upp kameran och låt det rulla annars! Fånga snacket! Häng med när spelarna fikar, genomgångar i paus! DET är innehåll jag vill se. Klippbilder kan jag vara utan om det inte finns kontext som följer.
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
DIF_Soldier
Inlägg: 7140
Blev medlem: 2006-12-02
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm.

DIFTV - frågor och önskemål

Inlägg av DIF_Soldier »

Som största kritiker till DIFTV senaste åren måste jag hylla hur man steppat upp i slutspelet! Så här ska det ju vara säsongen igenom!
Säg den glädje som varar
Skriv svar