Säsongskort 2008/09

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
kaunisto
Inlägg: 27
Blev medlem: 2006-11-05
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Tumba
Kontakt:

Säsongskort 2008/09

Inlägg av kaunisto »

när släpps säs korten för klacken?
och någon som vet vad priset hamnar på?
DJURGÅRN TILLS JAG DÖR!
Användarvisningsbild
dif rules
Inlägg: 512
Blev medlem: 2006-09-21
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av dif rules »

JK har sagt att priset kommer va som f;rra sesongen, dvs typ 1300 kr, men de vet inte naer de kommer.
FULL FART FRAMÅT
HÄLL TÄTT BAKÅT

/vet att mitt användarnamn är lite emot reglerna
Användarvisningsbild
melker
Inlägg: 764
Blev medlem: 2007-11-26
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm

Inlägg av melker »

Tror inte man kan beställa dom av JK för ens lösbiljetterna till kommande säsong släpps.
"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
Wedd
Inlägg: 288
Blev medlem: 2006-09-19
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Hägersten

Inlägg av Wedd »

Klackkorten släpptes 21a Juli förra året, så bör inte vara alltför lång tid tills årets upplaga kommer.
Alltid Oavsett.
Användarvisningsbild
kaunisto
Inlägg: 27
Blev medlem: 2006-11-05
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Tumba
Kontakt:

Tack

Inlägg av kaunisto »

Tack för hjälpen. Var på djugårds butiken här om dagen.
De berättade att korten kommer i början av Augusti månad.
Är vi laddade för ytterligare en hockeysäsong med vårt kära dif? ;D
DJURGÅRN TILLS JAG DÖR!
sthlm stolthet
Inlägg: 147
Blev medlem: 2006-10-18

Inlägg av sthlm stolthet »

Givetvis att det blir säsongskort i år. Tack DIF Hockey och Järnkaminerna för så förmånligt pris! Denna säsong blir vi många fler än förregående säsong. :D
128
Inlägg: 76
Blev medlem: 2008-05-20
Säsongskort: Ja

Inlägg av 128 »

Laddningen är total och säsongskort kommer självklart att införskaffas! LIder dock, med alla sittplatssäsongare som behöver betala mer än tidigare (som jag har förstått det).
Användarvisningsbild
Crashmash
Inlägg: 2030
Blev medlem: 2006-09-17
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Crashmash »

Blir säkerligen säsongskort ... Första gången isåfall.
Användarvisningsbild
odburt
Inlägg: 849
Blev medlem: 2006-10-14
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Nacka

Inlägg av odburt »

Crashmash skrev:Blir säkerligen säsongskort ... Första gången isåfall.
Det är inte illa pinkat om man har 40 mil till stan!

Själv blir det 3e året i rad.
Användarvisningsbild
Emil Svelander
Inlägg: 1394
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Emil Svelander »

Klackkort blir det till vintern. Har varvat klack med Sektion F förut, men till vintern blir det enbart klacken.
Sjunger avgå Johnny...
Användarvisningsbild
Diffe89
Inlägg: 1130
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Trallkrogen
Kontakt:

Inlägg av Diffe89 »

Crashmash skrev:Blir säkerligen säsongskort ... Första gången isåfall.
Fan, ska du flytta upp hit eller? :)

EDIT: Svelander: Jag tror flera kommer att göra samma sak i år. Höjningen av de vanliga säsongskorten kommer nog rendera i att fler istället väljer klacken (p.g.a. priset) och att vi därigenom får en större klack.
Wedd
Inlägg: 288
Blev medlem: 2006-09-19
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Hägersten

Inlägg av Wedd »

Crashmash skrev:Blir säkerligen säsongskort ... Första gången isåfall.
Haha jo tjena, ska du flytta in med mig nu Ragnar? :), klart du är välkommen!
Alltid Oavsett.
128
Inlägg: 76
Blev medlem: 2008-05-20
Säsongskort: Ja

Inlägg av 128 »

Diffe89 skrev:EDIT: Svelander: Jag tror flera kommer att göra samma sak i år. Höjningen av de vanliga säsongskorten kommer nog rendera i att fler istället väljer klacken (p.g.a. priset) och att vi därigenom får en större klack.
Frågan är väl om detta är positivt eller negativt för stämningen i klacken... Är ju inte bra med massa sittplatsare som tar upp platser i kanterna! Aja, man kan alltid hoppas på det bästa.
Användarvisningsbild
Diffe89
Inlägg: 1130
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Trallkrogen
Kontakt:

Inlägg av Diffe89 »

128 skrev:
Diffe89 skrev:EDIT: Svelander: Jag tror flera kommer att göra samma sak i år. Höjningen av de vanliga säsongskorten kommer nog rendera i att fler istället väljer klacken (p.g.a. priset) och att vi därigenom får en större klack.
Frågan är väl om detta är positivt eller negativt för stämningen i klacken... Är ju inte bra med massa sittplatsare som tar upp platser i kanterna! Aja, man kan alltid hoppas på det bästa.
Folk som tänker sitta i klacken (och på "sina platser) kommer jag fan inte att acceptera i år. Det räckte med ifjol när det ibland kom någon ensam gubbe som sade "det här är min plats". Jag tror nog att en del sittplatsfolk flyttar till klacken dels p.g.a. av priset men även för att de fått suget tillbaka. Förhoppningsvis kan de "offra" sig att stå upp och sjunga i utbyte mot billigare säsongskort än på sittplats :wink:
Användarvisningsbild
Rocker
Inlägg: 938
Blev medlem: 2006-06-28
Ort: Stockholm

Inlägg av Rocker »

Diffe89 skrev:
128 skrev:
Diffe89 skrev:EDIT: Svelander: Jag tror flera kommer att göra samma sak i år. Höjningen av de vanliga säsongskorten kommer nog rendera i att fler istället väljer klacken (p.g.a. priset) och att vi därigenom får en större klack.
Frågan är väl om detta är positivt eller negativt för stämningen i klacken... Är ju inte bra med massa sittplatsare som tar upp platser i kanterna! Aja, man kan alltid hoppas på det bästa.
Folk som tänker sitta i klacken (och på "sina platser) kommer jag fan inte att acceptera i år. Det räckte med ifjol när det ibland kom någon ensam gubbe som sade "det här är min plats". Jag tror nog att en del sittplatsfolk flyttar till klacken dels p.g.a. av priset men även för att de fått suget tillbaka. Förhoppningsvis kan de "offra" sig att stå upp och sjunga i utbyte mot billigare säsongskort än på sittplats :wink:
Från att pröjsa 3 600 för två sittplatser ska jag vara redo att punga ut 10 400 för samma platser... hutlöst! Jag kommer köpa säsongskort i klacken och jag tänker fan sitta på min plats! Flytta på mig om du kan! :wink:
Skriv svar