Avregistrering, alt. namnbyte.

Hur ska hemsidan och forumet bli bättre? Kom med synpunkter!
Skriv svar
difaren
Inlägg: 21
Blev medlem: 2007-02-09

Avregistrering, alt. namnbyte.

Inlägg av difaren »

Jag ursäktar att jag startar en ny tråd såhär utan att det är av större intresse för forumet som helet. Men det är nämligen såhär att jag är missnöjd med det namnet jag bär här på forumet (skapat under vissa "omständigheter" någon natt). Nu hade jag tänkt bli lite aktiv här och skulle hälre bära det namn som jag bär på JKs forum.

Altså, hur avregistrerar man sig, eller byter namn?
Sidney Crosby
Inlägg: 880
Blev medlem: 2007-01-04
Ort: Dystopin

Inlägg av Sidney Crosby »

Gör en ny andvändare bara. :)
difaren
Inlägg: 21
Blev medlem: 2007-02-09

Inlägg av difaren »

Det går inte ifall jag vill ha samma e-postadress på användaren. Hur avreggar man sig?
Vazze2
Inlägg: 1
Blev medlem: 2008-05-20

Rätt simpelt..

Inlägg av Vazze2 »

1.) Du går in i din profil du har nu och tar en "annan" epostadress (livet@leker.se) tex.
2.) Din nuvarande profil blir då "inaktiv" och du kan inte logga in förräns admin väljer att tillåta det, för det är ju jättehemskt att byta mailadress efter ett par år. (Många använder ju hotmailadresser och deras "ålder" typ Kalle16, och när man är 20år är det inte lika läckert att heta Kalle16) Så varför det är låst får du fråga någon som vet.
3.) Du registrerar ditt nya nick med din E-post adress som du förrut hade "låst" till ditt "difaren" konto..

Lycka till (och som du ser så offrade jag mitt balla Vazze nick och får nu heta Vazze2 för din skull - Jag gillar princesstårta som tack.. )

Lycka till! Och Jerker, for the love of god fixa tillbaks mitt nick Vazze, och ja jag har spam@m3ntal.se adressen som mail också, skicka mail på det så svarar jag..
128
Inlägg: 76
Blev medlem: 2008-05-20
Säsongskort: Ja

Inlägg av 128 »

Får tacka så mycket och byta E-postadress blir inte av då jag har en eftertraktad, djurgårdsanknuten sådan...

Synd att lösningen på ett problem skulle skapa ett annat, lycka till!
lilleman
Inlägg: 1267
Blev medlem: 2007-01-21
Ort: Franska rivieran

Inlägg av lilleman »

128 skrev:Får tacka så mycket och byta E-postadress blir inte av då jag har en eftertraktad, djurgårdsanknuten sådan...

Synd att lösningen på ett problem skulle skapa ett annat, lycka till!
Måste då fråga, det är du som är gamle "difaren" eller hur?

Eller är du 128 som finns på JK forum? 128 kanske finns här också?
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
vazze
Inlägg: 97
Blev medlem: 2006-10-05

Inlägg av vazze »

Mitt problem löste sig också.. Men tårta är alltid gott :-)
Skriv svar