DIF Hockeys webbdesignare - En hyllningstråd

Hur ska hemsidan och forumet bli bättre? Kom med synpunkter!
Användarvisningsbild
Angusdif
Inlägg: 116
Blev medlem: 2008-10-18
Ort: Svealand, Sverige
Kontakt:

Re: DIF Hockeys webbdesignare - En hyllningstråd

Inlägg av Angusdif »

Hemsidan har fått ett lyft! :)
http://www.carlssonshockeyzon.se.dinstudio.se

Nu med ett eget forum http://angushockey.forum24.se/
________________________________________________________________________________
DIF= Stolthet
DIF= Vilja

HEJA DJURGÅRDEN!
calpe
Inlägg: 107
Blev medlem: 2009-01-09
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: DIF Hockeys webbdesignare - En hyllningstråd

Inlägg av calpe »

Jag håller gärna med att sidan är kanon men varför uppdateras den inte snabbare efter en match? I går efter matchen mot LHC var det inte möjligt att komma in på hemsidan varför?
Är det verkligen ingen som jobbar med sidan direkt i anslutning till match???
Det är ju då man vill se alla kommentarer och bilder efter matchen. Jag försökte komma in ända till kl var 0130 och den var inte aktiv. Det tycker jag är svagt att det inte uppdateras under matchen. :x :x
Varför :?: eller var det något annat som orsakade detta som jag inte vet.
Undrande
Användarvisningsbild
melker
Inlägg: 764
Blev medlem: 2007-11-26
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm

Re: DIF Hockeys webbdesignare - En hyllningstråd

Inlägg av melker »

calpe skrev:I går efter matchen mot LHC var det inte möjligt att komma in på hemsidan varför?
Är det verkligen ingen som jobbar med sidan direkt i anslutning till match???
Det är ju då man vill se alla kommentarer och bilder efter matchen. Jag försökte komma in ända till kl var 0130 och den var inte aktiv.
Servern var antaligen nere, eller någon form av driftstörning. Själv tycker jag inte du ska komma här och klaga på att sidan var nere några timmar, DIF Hockey:s hemsida är rent generellt nästintill aldrig nere, inte ofta den är nere det kan jag säga.
Att den uppdateras sent (som du upplever det) eftermatch är väl på grund av att vederbörande skribent måste sammanställa fakta och skriva något vettigt om matchen. Så fruktansvärt viktigt är väl det inte att matchfakta kommer direkt efter matchen, du har ju annars hockeyligan.se att kika på litegrann :wink: ;)
"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
Skriv svar