K2: Linköpings HC - Djurgårdens IF, 13/3 2008

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
DIFference
Inlägg: 528
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem

K2: Linköpings HC - Djurgårdens IF, 13/3 2008

Inlägg av DIFference »

Kommer klacken att tilldelas några speciella ståplatsbiljetter eller är det bara att köpa ståplats via Ticnet och ställa sig i klacken?

KROSSA LHC!
lilleman
Inlägg: 1267
Blev medlem: 2007-01-21
Ort: Franska rivieran

Re: Kvartsfinal 2, LHC - DIF 13/3

Inlägg av lilleman »

DIFference skrev:Kommer klacken att tilldelas några speciella ståplatsbiljetter eller är det bara att köpa ståplats via Ticnet och ställa sig i klacken?

KROSSA LHC!

Som alltid så finns klackbiljetter i Djurgårdsbutiken på Jakobsbergsgatan.26 i Stockholm!
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
Användarvisningsbild
DIFference
Inlägg: 528
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Kvartsfinal 2, LHC - DIF 13/3

Inlägg av DIFference »

lilleman skrev:
DIFference skrev:Kommer klacken att tilldelas några speciella ståplatsbiljetter eller är det bara att köpa ståplats via Ticnet och ställa sig i klacken?

KROSSA LHC!

Som alltid så finns klackbiljetter i Djurgårdsbutiken på Jakobsbergsgatan.26 i Stockholm!
Jag bor i Linköping så blir lite knöligt att köpa den vägen... Därav min fråga. ;)
Användarvisningsbild
Andy
Inlägg: 1514
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Numera norra förorterna

Inlägg av Andy »

Tilldelade klackbiljetter kommer aldrig att räcka.

Det är bara att börja boka upp lösbiljetter på ticnet och fylla Cloetta Center med Djurgårdsfamiljen.

Alla till Linkeboda!
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
vikt0r_DIF
Inlägg: 69
Blev medlem: 2007-02-09
Kontakt:

Inlägg av vikt0r_DIF »

ska man köpa genom ticnet nu alltså ståplats biljetterna ? jag vill ju inte hamna bland bönderna !
Användarvisningsbild
DIFference
Inlägg: 528
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av DIFference »

Andy skrev:Tilldelade klackbiljetter kommer aldrig att räcka.

Det är bara att börja boka upp lösbiljetter på ticnet och fylla Cloetta Center med Djurgårdsfamiljen.

Alla till Linkeboda!
Så lär det vara. Och de lär inte tilldela speciellt många heller med tanke på vad som hände sist pga deras bristfälliga säkerhet och planering.

Men bara man får stå mitt i klacken när man köper vanlig ståplatsbiljett på Ticnet...
Användarvisningsbild
DIFference
Inlägg: 528
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av DIFference »

vikt0r_DIF skrev:ska man köpa genom ticnet nu alltså ståplats biljetterna ? jag vill ju inte hamna bland bönderna !
Det är blandat på ståplats. LHC-fans får hålla till höger och DIF till vänster. Den lilla klacksektionen de har nu rymmer ju knappt 100 pers så även om de inte utökar den så lär ju mååååånga Djurgårdare stå i närheten av den, dvs vanliga ståplats. Men tror man får stå på borta-sektionen även med vanliga Ticnet-ståplats-biljetter så det kvittar antagligen vad man köper.
vikt0r_DIF
Inlägg: 69
Blev medlem: 2007-02-09
Kontakt:

Inlägg av vikt0r_DIF »

DIFference skrev:
vikt0r_DIF skrev:ska man köpa genom ticnet nu alltså ståplats biljetterna ? jag vill ju inte hamna bland bönderna !
Det är blandat på ståplats. LHC-fans får hålla till höger och DIF till vänster. Den lilla klacksektionen de har nu rymmer ju knappt 100 pers så även om de inte utökar den så lär ju mååååånga Djurgårdare stå i närheten av den, dvs vanliga ståplats. Men tror man får stå på borta-sektionen även med vanliga Ticnet-ståplats-biljetter så det kvittar antagligen vad man köper.
då kör jag på ståplats via ticnet , ska ringa lhc o kolla imorn va dom säger ! TAGGA !
Användarvisningsbild
andersson013
Inlägg: 86
Blev medlem: 2007-12-03

Inlägg av andersson013 »

Är det bara jag eller är biljetterna till ståplatts slut?!
Djurgårdare på landsbyggden
Användarvisningsbild
DIFference
Inlägg: 528
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av DIFference »

andersson013 skrev:Är det bara jag eller är biljetterna till ståplatts slut?!
Haha. Det är feg-HC som tagit bort möjligheten att boka ståplats via ticnet för att alla inte ska köpas av Djurgårdare. Så har de gjort under hela grundserien BARA mot Djurgården.

Plus att de stängt av typ 20-30 meter på ståplats också BARA mot Djurgården. Så det har varit helt tomt mellan LHC-klacken och DIF-klacken.
Senast redigerad av DIFference den 2008-03-09 21:41:20, redigerad totalt 1 gånger.
vikt0r_DIF
Inlägg: 69
Blev medlem: 2007-02-09
Kontakt:

Inlägg av vikt0r_DIF »

DIFference skrev:
andersson013 skrev:Är det bara jag eller är biljetterna till ståplatts slut?!
Haha. Det är feg-HC som tagit bort möjligheten att boka ståplats via ticnet för att alla inte ska köpas av Djurgårdare. Så har de gjort under hela grundserien BARA mot Djurgården.
hur ska vi nu fixa ståplats tickets då?
Användarvisningsbild
andersson013
Inlägg: 86
Blev medlem: 2007-12-03

Inlägg av andersson013 »

DIFference skrev:
andersson013 skrev:Är det bara jag eller är biljetterna till ståplatts slut?!
Haha. Det är feg-HC som tagit bort möjligheten att boka ståplats via ticnet för att alla inte ska köpas av Djurgårdare. Så har de gjort under hela grundserien BARA mot Djurgården.
Lustigt, efterssom min syster beställde 2 ståplattsbiljetter innan mig och när jag skulle boka gick det inte helt plötsligt.... VAD HÄNDER?!
Djurgårdare på landsbyggden
Användarvisningsbild
DIFference
Inlägg: 528
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av DIFference »

vikt0r_DIF skrev:
DIFference skrev:
andersson013 skrev:Är det bara jag eller är biljetterna till ståplatts slut?!
Haha. Det är feg-HC som tagit bort möjligheten att boka ståplats via ticnet för att alla inte ska köpas av Djurgårdare. Så har de gjort under hela grundserien BARA mot Djurgården.
hur ska vi nu fixa ståplats tickets då?
Vet faktiskt inte. Får väl invänta information från Järnkaminerna.
Användarvisningsbild
DIFference
Inlägg: 528
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av DIFference »

andersson013 skrev:
DIFference skrev:
andersson013 skrev:Är det bara jag eller är biljetterna till ståplatts slut?!
Haha. Det är feg-HC som tagit bort möjligheten att boka ståplats via ticnet för att alla inte ska köpas av Djurgårdare. Så har de gjort under hela grundserien BARA mot Djurgården.
Lustigt, efterssom min syster beställde 2 ståplattsbiljetter innan mig och när jag skulle boka gick det inte helt plötsligt.... VAD HÄNDER?!
Jag testade att söka på ståplats för någon timma sedan och då gick det. Men jag väntade för att vara säker på att få stå i DIF-klacken. Och nu har de tagit bort möjligheten att boka ståplats via Ticnet.
Användarvisningsbild
andersson013
Inlägg: 86
Blev medlem: 2007-12-03

Inlägg av andersson013 »

Ok ok, tur att jag bor i skitstaden Linköping så det löser sig kanske i alla fall...
Djurgårdare på landsbyggden
Skriv svar