Linköpings HC - Djurgårdens IF, 19/9 2005

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
basse7
Inlägg: 43
Blev medlem: 2005-06-09

Linköpings HC - Djurgårdens IF, 19/9 2005

Inlägg av basse7 »

man köper biljeter utanför va?? nån som vet?
amöba
Inlägg: 41
Blev medlem: 2005-09-09

Vart följer man matchen?

Inlägg av amöba »

Vart kan vi se matchen eller höra?
Användarvisningsbild
peter gustafson
Inlägg: 18
Blev medlem: 2005-06-09
Ort: Falköping
Kontakt:

Inlägg av peter gustafson »

/pege
Användarvisningsbild
Blåränderna går aldrig ur
Inlägg: 307
Blev medlem: 2005-06-09
Ort: Hovet/globen ;)

Inlägg av Blåränderna går aldrig ur »

kom igen nu 0-1 bra :P


________________________________________
Vart 1-3 till oss i fotbollrn också....fan va skönt;)
amöba
Inlägg: 41
Blev medlem: 2005-09-09

Inlägg av amöba »

Go Linkan go Linkan go linkan!! Ska det kanske bli en seger??
Användarvisningsbild
Lunkan
Inlägg: 79
Blev medlem: 2005-06-09

Inlägg av Lunkan »

Hoppsan, där ser man!
0-2 av Thoreson. Kul!
Användarvisningsbild
Ritterwand
Inlägg: 664
Blev medlem: 2005-06-09

Inlägg av Ritterwand »

2an i öppen kasse tydligen. 35-19 i skott till LHC.. Jag undrar om inte det här laget saknar en del offensiv kraft såväl som par backar som kan göra mer än att hålla fast och crosschecka i ryggen.
fd skuggan
Inlägg: 158
Blev medlem: 2005-06-09

Inlägg av fd skuggan »

Jag tror inte mina ögon?!

1. Backarna höll en hel match...
2. Lassila höll nollan...
3. Mot Linköping...
4. i Stångebro...

I morgon är väl gräset blått och himlen grön....
fd skuggan
Inlägg: 158
Blev medlem: 2005-06-09

Inlägg av fd skuggan »

Ritterwand skrev:2an i öppen kasse tydligen. 35-19 i skott till LHC.. Jag undrar om inte det här laget saknar en del offensiv kraft såväl som par backar som kan göra mer än att hålla fast och crosschecka i ryggen.
Vet du vad...Nu skiter vi i det och bara njuter. Det var dessutom bortaplan. Inte alls oviktigt, då man spelar en annan hockey än hemma.

Skottmässigt har vi varit med i alla dom andra matcherna. SÄRSKILT dom som slutat med stortorsk...
Vi vann nu och det kan INGEN ta ifrån oss.
Användarvisningsbild
Ritterwand
Inlägg: 664
Blev medlem: 2005-06-09

Inlägg av Ritterwand »

fd skuggan skrev:
Vet du vad...Nu skiter vi i det och bara njuter. Det var dessutom bortaplan. Inte alls oviktigt, då man spelar en annan hockey än hemma.

Skottmässigt har vi varit med i alla dom andra matcherna. SÄRSKILT dom som slutat med stortorsk...
Vi vann nu och det kan INGEN ta ifrån oss.
Det var en träningsmatch, överdriven optimism överlåter den eviga realisten åt andra. Vinner DIF första seriematchen så kan jag njuta lite extra istället, deal? ;)
fd skuggan
Inlägg: 158
Blev medlem: 2005-06-09

Inlägg av fd skuggan »

Ritterwand skrev:
fd skuggan skrev:
Vet du vad...Nu skiter vi i det och bara njuter. Det var dessutom bortaplan. Inte alls oviktigt, då man spelar en annan hockey än hemma.

Skottmässigt har vi varit med i alla dom andra matcherna. SÄRSKILT dom som slutat med stortorsk...
Vi vann nu och det kan INGEN ta ifrån oss.
Det var en träningsmatch, överdriven optimism överlåter den eviga realisten åt andra. Vinner DIF första seriematchen så kan jag njuta lite extra istället, deal? ;)
Självklart, men tendensen har varit tvärtom hittills.

Ett väldigt gnäll på backar, Lassila, "Säcken " måste avgå och andra dumheter under försäsongen.

Fasen, halva laget har inte spelat i Elitserien och åker väl och tittar på sina förebilder.
Väldigt, väldigt viktigt att dom (junisarna) får KÄNNA att dom KAN slå ett elitserielag.

Ingenting kommer kännas omöjligt....Det är viktigt. Annars kan det bli Assyriska av alltihop;-)
ian
Inlägg: 1
Blev medlem: 2005-09-19

Inlägg av ian »

DIFs storsta problem.....skjuta pucken ...

det spela inga roll HUR pucken går in i mål...

ya don't shoot da puck, ya don't have a chance.
Användarvisningsbild
lu
Inlägg: 58
Blev medlem: 2005-06-09

Inlägg av lu »

Ja man misstänker nästan att LHCs griller varit ihopsnörda och armarna bakbundna... Eller så är det så enkelt som att det sprillans nya laget äntligen har börjat få ihop sitt spel. Längtar efter matchrapporten!

Vi tar ett guld i taget. Kvällens två viktiga segrar smakar mumma. Det ena doftar guld och det andra doftar självförtroende.

Härliga, härliga Djurgården!
Användarvisningsbild
Elias
Inlägg: 202
Blev medlem: 2005-06-09
Ort: Västerort

Inlägg av Elias »

Den här segern var skitviktig för grabbarna och hela organisationen för den delen! Nu tror jag att grabbarna kan gå till träningen med en lite större glädje och lite mer självförtroende!
Robin013
Inlägg: 1
Blev medlem: 2005-09-19

Inlägg av Robin013 »

Tjena sthlmare. Tänkte bara säga att ni har fått tag på en riktigt bra målvakt i Lassila (?) och att ni inte är lika dåliga som man hört. Ang vårat spel så är det den lilla Pelén som saknas, men vi ska nog lösa det ;) ses i serien. gl
Skriv svar