Hur som helst... vi har ju 10% rabatt i shoppen, men endast på plats vilket
betyder att vi medlemmar som inte bor i "Hufvudstaden" får ej denna rabatt!
Detta tycker jag är dåligt!

Lägg du fram dina klagomål. Men varför i h*lv*t* är det så j*vla svårt att leta upp en tråd, när det finns massor i "Hemsidan och Forumet"-forumet.Fnatte79 skrev:Vill faktiskt lägga in ett litet klagomål som säkert många kommer se som onödigt!?
Woohoo!!!blocco skrev:Lägg du fram dina klagomål. Men varför i h*lv*t* är det så j*vla svårt att leta upp en tråd, när det finns massor i "Hemsidan och Forumet"-forumet.Fnatte79 skrev:Vill faktiskt lägga in ett litet klagomål som säkert många kommer se som onödigt!?
Då ska jag ha 10%!!Fnatte79 skrev:Woohoo!!!blocco skrev:Lägg du fram dina klagomål. Men varför i h*lv*t* är det så j*vla svårt att leta upp en tråd, när det finns massor i "Hemsidan och Forumet"-forumet.Fnatte79 skrev:Vill faktiskt lägga in ett litet klagomål som säkert många kommer se som onödigt!?
Vann just 500:- på ditt inlägg...
Vi var några som slag vad om vem som skulle svara först med glåpord
och jag valde ju dig, naturligtvis!!! Tack...
Faktiskt?Fnatte79 skrev:Den var faktiskt klockren!blocco skrev:
Då ska jag ha 10%!!
Det handlar inte om vad jag tycker är intressant, inte det minsta. Det handlar om att folk startar nya trådar om sånt som redan finns.djurgårdarn3 skrev:har knappt sett ett enda inlägg som blocco har skrivit osm inte handlar om att gå in och klaga på vad andra skriver.
svara och skriv om det som intreserar dig och strunta i det andra!!!
Egentligen borde den läsas igenom innan man skapar en ny tråd.Crashmash skrev:Sen när det finns en klistrad tråd där Webmaster uppmanar att inte starta nya trådar om redan befintligt ämne, så tycker jag man bör hålla sig till det.
Tycker det vore bra om alla nya medlemmar läser följande tråd:
http://www.difhockey.se/difforum/viewtopic.php?t=451
Det kräver ju att folk är läskunniga.....Egentligen borde den läsas igenom innan man skapar en ny tråd.
http://webshop.dif.se/Product/Product.a ... 1000090619carl-bysen skrev:Någon som har en bild på den mössan som är vit och har 1 gult,1 rött & 1 blått streck på sig? Vet att den har funnits här i någon tråd tidigare, men kan inte hitta rätt tråd (kanske blivit borttagen). Kan inte heller hitta den på någon souvinirsida så jag skulle vara glad om någon kunde hjälpa mig. Tack på förhand.
Tack Blocco.blocco skrev:http://webshop.dif.se/Product/Product.a ... 1000090619carl-bysen skrev:Någon som har en bild på den mössan som är vit och har 1 gult,1 rött & 1 blått streck på sig? Vet att den har funnits här i någon tråd tidigare, men kan inte hitta rätt tråd (kanske blivit borttagen). Kan inte heller hitta den på någon souvinirsida så jag skulle vara glad om någon kunde hjälpa mig. Tack på förhand.