Hockeyallsvenskan
- Czerkawski
Hockeyallsvenskan
Tråkigt! Hade unnat Löven det här, men samtidigt skönt att slippa konkurrera mot ett hungrigt HV nästa år.
Hockeyallsvenskan
Japp. Jag unnade verkligen Löven detta. Men HV var starkare över 6 matcher och över hela säsongen.Czerkawski skrev: ↑2022-05-04 21:59:05 Tråkigt! Hade unnat Löven det här, men samtidigt skönt att slippa konkurrera mot ett hungrigt HV nästa år.
Det som jag tycker gör det sportsligt extra tungt är att de verkligen borde gått upp för 2 säsonger sedan innan pandemin kom emellan.
Nu tvingades de istället tanpas med HV och nästa säsong med DIF.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Hockeyallsvenskan
Såg snabbt SSKs kvittering i PP mot Västerås igår som gav SSK 1p.
SSK har PP med 4 minuter kvar och direkt efter tek tar Videll en tripping som är horribel. Man ser den direkt när den händer och det är sjukt att domarna inte tar den direkt.
Jaja, liknande händer ofta men var tvungen att skriva av mig
SSK har PP med 4 minuter kvar och direkt efter tek tar Videll en tripping som är horribel. Man ser den direkt när den händer och det är sjukt att domarna inte tar den direkt.
Jaja, liknande händer ofta men var tvungen att skriva av mig
Hockeyallsvenskan
Läget inför avslutande omgången i kvalet till HA skvallrar om ett infernaliskt drama.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Hockeyallsvenskan
Jag hoppas ändå på Väsby för att jag vill ha fler Stockholmslag högre upp i systemen. Oavsett namnbyte.
Avskaffa tre mot tre.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Hockeyallsvenskan
Verkar inte bli några hamburgare till allsvenskan - tack för det!
Hockeyallsvenskan
Va händer hos bikbok? Utrymt?
Åh. Bara falsklarm
Åh. Bara falsklarm