Nya grejer i shopen?
Re: Nya grejer i shopen?
Någon som vet när det kommer nya grejer?
Ingen?Hawk skrev:Någon som vet när det kommer nya grejer?
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Varför skulle det komma nya grejer? Det gör det ju aldrig. Åtminstone extremt sällan.
Säg den glädje som varar
Varför? Var det ett dumt svar på min fråga? Jag vill ha nya grejer, vilket flera andra vill tror jag.DIF_Soldier skrev:Varför skulle det komma nya grejer? Det gör det ju aldrig. Åtminstone extremt sällan.
Så det är väl inte fel av mig att ställa denna fråga i denna tråd?
Sen varför verkar du vara så bitter för?
- DIF_Soldier
Jag ser det bara rent realistiskt. DIF Hockey är rejält nedbantat efter degraderingen, och har man inte tid att slänga upp en notis om Kombikortet för att locka fler kunder så känns det knappast som att ny merch är något som är prioriterat - speciellt med tanke på hur undermålig shoppen var redan innan degraderingen.
Säg den glädje som varar
Hockeyshoppen borde snacka med fotbollsshoppen. Det finns mycket för vår butik att göra för att öka intresset. Fler bra t-shirts som inte kostar 500 spänn t ex.DIF_Soldier skrev:Jag ser det bara rent realistiskt. DIF Hockey är rejält nedbantat efter degraderingen, och har man inte tid att slänga upp en notis om Kombikortet för att locka fler kunder så känns det knappast som att ny merch är något som är prioriterat - speciellt med tanke på hur undermålig shoppen var redan innan degraderingen.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Där håller jag med. T-shirt utbudet är extremt dåligt och dom få som finns är skitfula.Magnutz skrev:Hockeyshoppen borde snacka med fotbollsshoppen. Det finns mycket för vår butik att göra för att öka intresset. Fler bra t-shirts som inte kostar 500 spänn t ex.DIF_Soldier skrev:Jag ser det bara rent realistiskt. DIF Hockey är rejält nedbantat efter degraderingen, och har man inte tid att slänga upp en notis om Kombikortet för att locka fler kunder så känns det knappast som att ny merch är något som är prioriterat - speciellt med tanke på hur undermålig shoppen var redan innan degraderingen.
- Tessan
Nya grejer i shopen?
Håller med! I och med arenabytet lär väl hockeyn och fotbollen dela på shopen i Globen och då kan de börja samarbetet redan nu - vitt och brett. Finns mycket att lära...Magnutz skrev:Hockeyshoppen borde snacka med fotbollsshoppen. Det finns mycket för vår butik att göra för att öka intresset. Fler bra t-shirts som inte kostar 500 spänn t ex.DIF_Soldier skrev:Jag ser det bara rent realistiskt. DIF Hockey är rejält nedbantat efter degraderingen, och har man inte tid att slänga upp en notis om Kombikortet för att locka fler kunder så känns det knappast som att ny merch är något som är prioriterat - speciellt med tanke på hur undermålig shoppen var redan innan degraderingen.
Det värsta av allt är ju personalen i butiken. Dryga kärringar!
Och att man fortfarande kan köpa en Wesslau-tshirt förstås..
Losing all hope was freedom.
- SkönaDjurgårn
Varför är de dryga?Raus skrev:Det värsta av allt är ju personalen i butiken. Dryga kärringar!
Jag har aldrig haft något problem med personalen i butiken, tvärtom har jag fått bra service även när jag varit en "krånglig" kund.Raus skrev:Det värsta av allt är ju personalen i butiken. Dryga kärringar!
Edit: Ändrade mig efter att ha tänkt ett varv till. Wesslautröjan kan vara kvar i sortimentet. Kan Djurgården dra in några spänn till så är det givetvis bra även om jag själv inte skulle köpa en.
”Den grad av kränkthet människor känner, är precis den mängd de förtjänar.”
Nya grejer i shopen?
Har personligen aldrig haft något problem med personalen i butiken. Har alltid blivit trevligt bemött.
Såg väldigt utplockat ut i butiken när jag var där senast. Schweizarna var dock duktiga på att handla med sig souvenirer!
Såg väldigt utplockat ut i butiken när jag var där senast. Schweizarna var dock duktiga på att handla med sig souvenirer!
2014-04-07, vad hände?
- Tessan
Nya grejer i shopen?
Jag tycker shopen behöver förnyas. Jag mailade och tipsade om Dressing room-kort som är vanliga i England. Kan göras som muggar, t-shirts och foton. Jag föreslog #9 Ottosson #19 Ölvestad #20 Eklund #23 Bremberg #12/ your number, your name. Jag skulle tro att de skulle sälja som smör men vad tror ni?
Förstår att det inte finns resurser för souvenirframställning men samtidigt kan det bli en stor inkomstkälla om man lyckas.
http://www.google.se/search?hl=sv&clien ... G0RzY#i=63
Förstår att det inte finns resurser för souvenirframställning men samtidigt kan det bli en stor inkomstkälla om man lyckas.
Nya grejer i shopen?
Låter asbra tycker jag.Tessan skrev:Jag tycker shopen behöver förnyas. Jag mailade och tipsade om Dressing room-kort som är vanliga i England. Kan göras som muggar, t-shirts och foton. Jag föreslog #9 Ottosson #19 Ölvestad #20 Eklund #23 Bremberg #12/ your number, your name. Jag skulle tro att de skulle sälja som smör men vad tror ni?
- Mattias_87
När släpps matchtröjorna? Gav bort min gamla från 00/01 till syrran (Fan vad jag ångrar mig) och nu är jag sugen på att köpa en.