Nya grejer i shopen?
Re: Nya grejer i shopen?
I princip alla i Djurgårdsfamiljen skriver DIF och tycker att det är så det ska skrivas. Därmed känns det lite konstigt att se den här tröjan i shopen:

Född till sportchef.
Synd på en annars snygg tröja. Är det värt att ge upp sina principer för den?android skrev:I princip alla i Djurgårdsfamiljen skriver DIF och tycker att det är så det ska skrivas. Därmed känns det lite konstigt att se den här tröjan i shopen:
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Nej. Sånt där ska inte uppmuntras.Struten skrev:Synd på en annars snygg tröja. Är det värt att ge upp sina principer för den?android skrev:I princip alla i Djurgårdsfamiljen skriver DIF och tycker att det är så det ska skrivas. Därmed känns det lite konstigt att se den här tröjan i shopen:
Matcher är ett nödvändigt ont för att få fram stats.
Skandal. Skulle aldrig köpa denna.SirDIFalot skrev:Nej. Sånt där ska inte uppmuntras.Struten skrev:Synd på en annars snygg tröja. Är det värt att ge upp sina principer för den?android skrev:I princip alla i Djurgårdsfamiljen skriver DIF och tycker att det är så det ska skrivas. Därmed känns det lite konstigt att se den här tröjan i shopen:
- Tessan
- Medlem: Ja, ständig medlem
Nya grejer i shopen?
Jag betalade inte extra dyrt säsongskort à la Elitseriepris för att få en t-shirt, men förväntningarna på tröjan har trissats upp, särskilt när den också försenades. När jag idag hämtade ut den kände jag att DIF hade kunnat spara de slantarna och besparat oss den fula tröjan. Vill inte vara otacksam men den var verkligen hemsk. Hade sett framför mig en tröja med stora bokstäver - R.I.P med pricken över i som en DIF-Sköld. Men med tanke på hur dålig föreningen är på merchandise borde jag ha anat...
- Tessan
- Medlem: Ja, ständig medlem
Nya grejer i shopen?
Hoppas Murray- och Landeskog-souvenirer är framtagna och att de släpps samtidigt som matchtröjorna. DIF måste bli bättre på merchandise, finns pengar att tjäna. Nu när vi har dessa storspelare här måste det utbyttjas! Sen hoppas vi på en storslagen Grand opening när shoppen väl kommer igång - slå på stort! Nästa hemnafight? Eller Asplöven hemma kanske?!?
- SirDIFalot
Har DIF sagt att de ska komma Murray och Landeskog-produkter?Tessan skrev:Hoppas Murray- och Landeskog-souvenirer är framtagna och att de släpps samtidigt som matchtröjorna. DIF måste bli bättre på merchandise, finns pengar att tjäna. Nu när vi har dessa storspelare här måste det utbyttjas! Sen hoppas vi på en storslagen Grand opening när shoppen väl kommer igång - slå på stort! Nästa hemnafight? Eller Asplöven hemma kanske?!?
- ANTECKNINGSBLOCK
- Medlem: Ja, vanlig medlem

Vad är det för jon som hanterar souvenirerna?
- SirDIFalot
Haha DIF fotboll levererar dock!

- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Helt ärligt.ANTECKNINGSBLOCK skrev:
Vem ska avgå?
DIF!
Det där satt på typ allt tyckte jag det kändes som när jag var in i butiken innan Örebromatchen.Daniel942 skrev:Helt ärligt.ANTECKNINGSBLOCK skrev:
Vem ska avgå?

”Den grad av kränkthet människor känner, är precis den mängd de förtjänar.”
Sv: Re: Nya grejer i shopen?
Den var verkligen något av det fulaste jag sett. Har själv valt att inte hämta min efter att jag såg den för någon vecka sedan.Tessan skrev:Jag betalade inte extra dyrt säsongskort à la Elitseriepris för att få en t-shirt, men förväntningarna på tröjan har trissats upp, särskilt när den också försenades. När jag idag hämtade ut den kände jag att DIF hade kunnat spara de slantarna och besparat oss den fula tröjan. Vill inte vara otacksam men den var verkligen hemsk. Hade sett framför mig en tröja med stora bokstäver - R.I.P med pricken över i som en DIF-Sköld. Men med tanke på hur dålig föreningen är på merchandise borde jag ha anat...
Skickat från min Samsung Galaxy SII via Tapatalk 2
- SirDIFalot
Re: Sv: Re: Nya grejer i shopen?
Bild??PNY skrev:Den var verkligen något av det fulaste jag sett. Har själv valt att inte hämta min efter att jag såg den för någon vecka sedan.Tessan skrev:Jag betalade inte extra dyrt säsongskort à la Elitseriepris för att få en t-shirt, men förväntningarna på tröjan har trissats upp, särskilt när den också försenades. När jag idag hämtade ut den kände jag att DIF hade kunnat spara de slantarna och besparat oss den fula tröjan. Vill inte vara otacksam men den var verkligen hemsk. Hade sett framför mig en tröja med stora bokstäver - R.I.P med pricken över i som en DIF-Sköld. Men med tanke på hur dålig föreningen är på merchandise borde jag ha anat...
Sv: Nya grejer i shopen?
Eftersom jag inte hämtade min har jag själv ingen bild.
Den var blå/mörkblå med en stor röd pil som pekar uppåt. Under pilen står det med röda bokstäver "Jag har skrivit på för Djurgårn" eller något liknande.
Den var blå/mörkblå med en stor röd pil som pekar uppåt. Under pilen står det med röda bokstäver "Jag har skrivit på för Djurgårn" eller något liknande.
- SirDIFalot
Nu finns fler brödrostar att förhandsboka.