Fick min matchtröja idag! Tycker den såg klart bättre ut en den reklamfria varianten vi körde med på försäsongen. Skölden var inte så lågt placerad utan rätt lagom.
Tycker dock den var ganska liten för att vara en L/XL. Den passar mig då jag normalt hade kört på M/L, men tvivlar på att någon med storlek XL kommer att kunna ha den. Nu förstår man varför Dogge inte kom i sin tröja...
Nya grejer i shopen?
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Nya grejer i shopen?

Hur länge kommer den ligga kvar på hemsidan?
Matcher är ett nödvändigt ont för att få fram stats.
När kommer dom nya matchtröjorna ut till försäljning?
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Kul att det börjar komma in lite grejer till webbshopen mindre kul att jag har så lite pengar så jag knappt kan köpa något
....men några prylar har jag råd med 

Jag saknar en filt i shopen, det är en kylig säsong!
I fotbollsshopen finns en himla fin, men tror hockeyn skulle behöva peningarna bättre.
Sen kan ni inte fixa så att man kan få broderade siffror på en matchtröja lika som om man beställer replicas ifrån NHL.com. Tror inte någon som vill ha det har problem med att det skulle kosta lite extra.
I fotbollsshopen finns en himla fin, men tror hockeyn skulle behöva peningarna bättre.
Sen kan ni inte fixa så att man kan få broderade siffror på en matchtröja lika som om man beställer replicas ifrån NHL.com. Tror inte någon som vill ha det har problem med att det skulle kosta lite extra.
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Varför har vi en ny konstig auktionssida som man måste registrera sig på? Måste väl vara enklare att köra via Tradera som vi alltid gjort innan?
Avgå Jocke.
- Jimmy Peterson
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Den nya auktionssidan är mer flexibel och tidssparande att arbeta med. Ekonomiskt är det också mer fördelaktigt. Vi hoppas och tror att alla ska vänja sig.B.I.B.A skrev:Varför har vi en ny konstig auktionssida som man måste registrera sig på? Måste väl vara enklare att köra via Tradera som vi alltid gjort innan?
Tack för svar!Jimmy Peterson skrev:Den nya auktionssidan är mer flexibel och tidssparande att arbeta med. Ekonomiskt är det också mer fördelaktigt. Vi hoppas och tror att alla ska vänja sig.B.I.B.A skrev:Varför har vi en ny konstig auktionssida som man måste registrera sig på? Måste väl vara enklare att köra via Tradera som vi alltid gjort innan?
Avgå Jocke.