Nya grejer i shopen?

Hur ska hemsidan och forumet bli bättre? Kom med synpunkter!
Skriv svar
B.I.B.A
Inlägg: 2785
Blev medlem: 2009-08-06

Re: Nya grejer i shopen?

Inlägg av B.I.B.A »

Fick min matchtröja idag! Tycker den såg klart bättre ut en den reklamfria varianten vi körde med på försäsongen. Skölden var inte så lågt placerad utan rätt lagom.

Tycker dock den var ganska liten för att vara en L/XL. Den passar mig då jag normalt hade kört på M/L, men tvivlar på att någon med storlek XL kommer att kunna ha den. Nu förstår man varför Dogge inte kom i sin tröja...
Avgå Jocke.
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Inlägg: 17429
Blev medlem: 2009-12-21
Säsongskort: Ja
Ort: Upplands Väsby

Re: Nya grejer i shopen?

Inlägg av SirDIFalot »

Bild

Hur länge kommer den ligga kvar på hemsidan?
Matcher är ett nödvändigt ont för att få fram stats.
Användarvisningsbild
Hawk
Inlägg: 1540
Blev medlem: 2006-09-06
Medlem: Ja, ständig medlem
Ort: Munkedal västkusten

Re: Nya grejer i shopen?

Inlägg av Hawk »

När kommer dom nya matchtröjorna ut till försäljning?
johanmelin
Inlägg: 36
Blev medlem: 2012-11-01
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Nya grejer i shopen?

Inlägg av johanmelin »

Kul att det börjar komma in lite grejer till webbshopen mindre kul att jag har så lite pengar så jag knappt kan köpa något :evil: ....men några prylar har jag råd med :mrgreen:
Henke_F
Inlägg: 1891
Blev medlem: 2010-11-14
Medlem: Ja, ständig medlem

Re: Nya grejer i shopen?

Inlägg av Henke_F »

Jag saknar en filt i shopen, det är en kylig säsong!
I fotbollsshopen finns en himla fin, men tror hockeyn skulle behöva peningarna bättre.

Sen kan ni inte fixa så att man kan få broderade siffror på en matchtröja lika som om man beställer replicas ifrån NHL.com. Tror inte någon som vill ha det har problem med att det skulle kosta lite extra.
B.I.B.A
Inlägg: 2785
Blev medlem: 2009-08-06

Re: Nya grejer i shopen?

Inlägg av B.I.B.A »

Varför har vi en ny konstig auktionssida som man måste registrera sig på? Måste väl vara enklare att köra via Tradera som vi alltid gjort innan?
Avgå Jocke.
Användarvisningsbild
Jimmy Peterson
Inlägg: 690
Blev medlem: 2007-08-27
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja
Kontakt:

Re: Nya grejer i shopen?

Inlägg av Jimmy Peterson »

B.I.B.A skrev:Varför har vi en ny konstig auktionssida som man måste registrera sig på? Måste väl vara enklare att köra via Tradera som vi alltid gjort innan?
Den nya auktionssidan är mer flexibel och tidssparande att arbeta med. Ekonomiskt är det också mer fördelaktigt. Vi hoppas och tror att alla ska vänja sig.
B.I.B.A
Inlägg: 2785
Blev medlem: 2009-08-06

Re: Nya grejer i shopen?

Inlägg av B.I.B.A »

Jimmy Peterson skrev:
B.I.B.A skrev:Varför har vi en ny konstig auktionssida som man måste registrera sig på? Måste väl vara enklare att köra via Tradera som vi alltid gjort innan?
Den nya auktionssidan är mer flexibel och tidssparande att arbeta med. Ekonomiskt är det också mer fördelaktigt. Vi hoppas och tror att alla ska vänja sig.
Tack för svar!
Avgå Jocke.
Skriv svar