Frågetråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Användarvisningsbild
Mattias_87
Inlägg: 8084
Blev medlem: 2008-10-21
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Frågetråden

Inlägg av Mattias_87 »

agne skrev: 2022-09-23 14:48:07 Vet någon hur får man tag i sin säsongskortshalsduk?
Det skulle väl inte bli någon halsduk för säsongare i år?
Avskaffa tre mot tre.
Användarvisningsbild
agne
Inlägg: 296
Blev medlem: 2012-12-19
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Frågetråden

Inlägg av agne »

Jodå. Gick att hämta i ett tält utanför A18.
Kom hem Marcus!
Användarvisningsbild
agne
Inlägg: 296
Blev medlem: 2012-12-19
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Frågetråden

Inlägg av agne »

Jodå. Gick att hämta i ett tält utanför A18.
Kom hem Marcus!
Användarvisningsbild
Mattias_87
Inlägg: 8084
Blev medlem: 2008-10-21
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Frågetråden

Inlägg av Mattias_87 »

agne skrev: 2022-09-23 16:43:36 Jodå. Gick att hämta i ett tält utanför A18.
Du har rätt. Det gällde däremot inte oss som har köpt Jubileumskortet.
Avskaffa tre mot tre.
Praetori
Inlägg: 13698
Blev medlem: 2010-03-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm

Frågetråden

Inlägg av Praetori »

IKO supportern Ulf Sandberg (av allt jag hört en glad julgranssuporter och speciell profil) blev meningslöst misshandlad till döds i Fredags. För mig som "dinosaurie" utan insyn i de yngres läktararbete. Är det något officiellt planerat inför matchen på Onsdag?
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Användarvisningsbild
agne
Inlägg: 296
Blev medlem: 2012-12-19
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Frågetråden

Inlägg av agne »

Det är en fin tanke.
Kom hem Marcus!
Couchboy
Inlägg: 21
Blev medlem: 2022-10-21
Medlem: Ja, vanlig medlem

Frågetråden

Inlägg av Couchboy »

Jag har köpt biljett i förköp till hockeyderbyt borta mot aik på bortasittplatssektioben när djurgården hockey skicka ut. Nu har aik gått ut med att det inte får vara bortasupportrar på den matchen. Hur gör man då? Får man pengarna tillbaka å hur. Köptes ju av aik. Å mu ändrar dom sig.. Idioter..
Användarvisningsbild
Mattias_87
Inlägg: 8084
Blev medlem: 2008-10-21
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Frågetråden

Inlägg av Mattias_87 »

Couchboy skrev: 2022-10-21 11:52:10 Jag har köpt biljett i förköp till hockeyderbyt borta mot aik på bortasittplatssektioben när djurgården hockey skicka ut. Nu har aik gått ut med att det inte får vara bortasupportrar på den matchen. Hur gör man då? Får man pengarna tillbaka å hur. Köptes ju av aik. Å mu ändrar dom sig.. Idioter..
Läs här: https://www.aikhockey.se/artikel/veihal ... erbyt-2-11 (varning för äcklig länk)

Hur påverkar det här mig som köpt biljett till Djurgårdsklacken eller kortsida 2/11?
Din biljett kommer att återköpas och ej vara brukbar, full återbetalning kommer att genomföras. Återköp och återbetalning påbörjas måndag 24/10 och detta beräknas ta cirka 5-10 bankdagar innan samtliga återbetalats
Avskaffa tre mot tre.
Couchboy
Inlägg: 21
Blev medlem: 2022-10-21
Medlem: Ja, vanlig medlem

Frågetråden

Inlägg av Couchboy »

Mattias_87 skrev: 2022-10-21 12:40:53
Couchboy skrev: 2022-10-21 11:52:10 Jag har köpt biljett i förköp till hockeyderbyt borta mot aik på bortasittplatssektioben när djurgården hockey skicka ut. Nu har aik gått ut med att det inte får vara bortasupportrar på den matchen. Hur gör man då? Får man pengarna tillbaka å hur. Köptes ju av aik. Å mu ändrar dom sig.. Idioter..
Läs här: https://www.aikhockey.se/artikel/veihal ... erbyt-2-11 (varning för äcklig länk)

Hur påverkar det här mig som köpt biljett till Djurgårdsklacken eller kortsida 2/11?
Din biljett kommer att återköpas och ej vara brukbar, full återbetalning kommer att genomföras. Återköp och återbetalning påbörjas måndag 24/10 och detta beräknas ta cirka 5-10 bankdagar innan samtliga återbetalats
Riktigt äcklig länk men tack så mycket. Typiskt asså. Nu är ju vanliga sittplatsbiljetterna slutsålda också.. Annars hade jag köpt en sån så hade dom ju kunna försökt bära ut mig....
A23
Inlägg: 84
Blev medlem: 2014-05-20
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Frågetråden

Inlägg av A23 »

Hej, blir galen! Vad heter låten som spelas när vi går ut efter periodvilan? Vill tro att det är white stripes men hittar inte låten, någon som vet?
tiburo88
Inlägg: 2
Blev medlem: 2022-09-17
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Frågetråden

Inlägg av tiburo88 »

Kan det vara
Wolfmother - joker and the thief
A23
Inlägg: 84
Blev medlem: 2014-05-20
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Frågetråden

Inlägg av A23 »

Ja! Tack!!!!!!
Gman
Inlägg: 113
Blev medlem: 2015-10-27

Frågetråden

Inlägg av Gman »

Hallå!

Har tänkt mycket på vem av våra tre hemvändande kaptener (Engqvist, Josefsson och Kruger) som jag värderar högst. Alla har ju haft enorm inverkan på respektive lagbygge och är kompletta spelare på denna nivån. Så vad tycker forumet?
DIF_1891
Inlägg: 97
Blev medlem: 2022-03-20
Medlem: Ja, ständig medlem

Frågetråden

Inlägg av DIF_1891 »

Gman skrev: 2023-03-24 23:12:46 Hallå!

Har tänkt mycket på vem av våra tre hemvändande kaptener (Engqvist, Josefsson och Kruger) som jag värderar högst. Alla har ju haft enorm inverkan på respektive lagbygge och är kompletta spelare på denna nivån. Så vad tycker forumet?

Krüger utan att behöva fundera, han är en komplett hockeyspelare och har dessutom ledaregenskaper över det vanliga. Om vi går upp så skulle jag säga att en stor del är Krüger förtjänst.
Gman
Inlägg: 113
Blev medlem: 2015-10-27

Frågetråden

Inlägg av Gman »

DIF_1891 skrev: 2023-03-24 23:34:40
Gman skrev: 2023-03-24 23:12:46 Hallå!

Har tänkt mycket på vem av våra tre hemvändande kaptener (Engqvist, Josefsson och Kruger) som jag värderar högst. Alla har ju haft enorm inverkan på respektive lagbygge och är kompletta spelare på denna nivån. Så vad tycker forumet?

Krüger utan att behöva fundera, han är en komplett hockeyspelare och har dessutom ledaregenskaper över det vanliga. Om vi går upp så skulle jag säga att en stor del är Krüger förtjänst.
Ja jag är nog benägen att hålla med. Krüger-Engqvist-Josefsson skulle jag nog säga utan ta någon cred från de andra två.
Skriv svar