Frågetråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Användarvisningsbild
Doyle
Inlägg: 2038
Blev medlem: 2006-11-19
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: San Jose Sharks

Re: Frågetråden

Inlägg av Doyle »

Samma här allt är tryckt med namn o nummer...
Frankie
Inlägg: 895
Blev medlem: 2018-02-16

Re: Frågetråden

Inlägg av Frankie »

Doyle skrev:Samma här allt är tryckt med namn o nummer...
Okey, dåligt tycker jag. Har en "riktig" spelartröja ifrån 16/17. Trodde nummer/namn skulle vara som på den.
Användarvisningsbild
Doyle
Inlägg: 2038
Blev medlem: 2006-11-19
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: San Jose Sharks

Re: Frågetråden

Inlägg av Doyle »

För det priset..Ja ABSOLUT!!!
Användarvisningsbild
Hawk
Inlägg: 1540
Blev medlem: 2006-09-06
Medlem: Ja, ständig medlem
Ort: Munkedal västkusten

Re: Frågetråden

Inlägg av Hawk »

Sen en annan grej angående tröjorna, dom blev ju sjukt försenade och vi skulle bli kompenserade. 20% rabatt under oktober, som det är 2 veckor kvar av! Inte nöjd men den kompensationen alls, tycker det är en snål kompensation faktiskt..
Praetori
Inlägg: 13658
Blev medlem: 2010-03-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm

Re: Frågetråden

Inlägg av Praetori »

Hawk skrev:Sen en annan grej angående tröjorna, dom blev ju sjukt försenade och vi skulle bli kompenserade. 20% rabatt under oktober, som det är 2 veckor kvar av! Inte nöjd men den kompensationen alls, tycker det är en snål kompensation faktiskt..
Under rådande förhållanden skulle jag vara jävligt snäll mot DIF. Skriftligt på åtgärd nästa säsong eller dylikt javisst men inte just nu.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Användarvisningsbild
Hawk
Inlägg: 1540
Blev medlem: 2006-09-06
Medlem: Ja, ständig medlem
Ort: Munkedal västkusten

Re: Frågetråden

Inlägg av Hawk »

Praetori skrev:
Hawk skrev:Sen en annan grej angående tröjorna, dom blev ju sjukt försenade och vi skulle bli kompenserade. 20% rabatt under oktober, som det är 2 veckor kvar av! Inte nöjd men den kompensationen alls, tycker det är en snål kompensation faktiskt..
Under rådande förhållanden skulle jag vara jävligt snäll mot DIF. Skriftligt på åtgärd nästa säsong eller dylikt javisst men inte just nu.
Ja nu när man tänker efter lite, så har du helt rätt där!
Användarvisningsbild
minalman
Inlägg: 8995
Blev medlem: 2012-01-14
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Moulinsart, Stockholm Nordost

Re: Frågetråden

Inlägg av minalman »

Jag skulle kunnat anstränga mig själv, men lägger frågan här:
Med tanke på hur uselt det ser ut för Stockholmshockeyn, vilket hockeydistrikt har flest lag (sammanlagt) i SHL, Hockeyallsvenskan och Hockeyettan?
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Praetori
Inlägg: 13658
Blev medlem: 2010-03-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm

Re: Frågetråden

Inlägg av Praetori »

minalman skrev:Jag skulle kunnat anstränga mig själv, men lägger frågan här:
Med tanke på hur uselt det ser ut för Stockholmshockeyn, vilket hockeydistrikt har flest lag (sammanlagt) i SHL, Hockeyallsvenskan och Hockeyettan?
Borde väl vara Stockholm? Det drog jag bara ur röven men det kryllar ju av klubbar i regionen. Sen är det ett gäng riktigt stora föreningar från Stockholmsområdet (i antalet registrerade utövare) som ligger och simmar straxt därunder så påfyllnadsmässigt är jag inte orolig för Stockholmshockeyn.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Användarvisningsbild
minalman
Inlägg: 8995
Blev medlem: 2012-01-14
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Moulinsart, Stockholm Nordost

Re: Frågetråden

Inlägg av minalman »

Praetori skrev:
minalman skrev:Jag skulle kunnat anstränga mig själv, men lägger frågan här:
Med tanke på hur uselt det ser ut för Stockholmshockeyn, vilket hockeydistrikt har flest lag (sammanlagt) i SHL, Hockeyallsvenskan och Hockeyettan?
Borde väl vara Stockholm? Det drog jag bara ur röven men det kryllar ju av klubbar i regionen. Sen är det ett gäng riktigt stora föreningar från Stockholmsområdet (i antalet registrerade utövare) som ligger och simmar straxt därunder så påfyllnadsmässigt är jag inte orolig för Stockholmshockeyn.
Precis vad jag också tror.
Vi i Djurgården skulle kunna dominera Hockeysverige i överskådlig tid om vi hade en strategi för att omvandla all fiendeskap (som egentligen bara finns mellan oss och råttorna/vraken, ursäkta AIK och Hammarby, (jag gick själv i hat-fällan)) till partnerskap.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Användarvisningsbild
Mattias_87
Inlägg: 8063
Blev medlem: 2008-10-21
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Frågetråden

Inlägg av Mattias_87 »

Hur gör man så att hockeyn i Stockholm ens blir hälften så populärt som fotbollen? Den enda man pratar om på arbetsplatserna är fotboll. Förutom med en leksing på jobbet då.
Avskaffa tre mot tre.
Praetori
Inlägg: 13658
Blev medlem: 2010-03-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm

Re: Frågetråden

Inlägg av Praetori »

Mattias_87 skrev:Hur gör man så att hockeyn i Stockholm ens blir hälften så populärt som fotbollen? Den enda man pratar om på arbetsplatserna är fotboll. Förutom med en leksing på jobbet då.
Hård lobbyism och massvis med reklam. Har man finanserna kan man kombinera det med fribiljetter till vanligt folk till mindre klubbars matcher. Får du folk engagerade i sina lokala klubbar så sprider sig intresset naturligt. Stockholmshockeyn är dock enormt konkurrensutsatt av annat utbud jämfört med vissa andra delar av Sverige. Att DIF kan fylla Globen handlar bara om att det finns 2miljoner människor i länet.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Användarvisningsbild
Philly Flu
Inlägg: 188
Blev medlem: 2005-06-10
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Enskede

Frågetråden

Inlägg av Philly Flu »

Är det någon som fått medlemskort för 2021? Mitt gick ut i april och jag förlängde så klart i god tid redan i mars, men inget kort har kommit.
EspenK
Inlägg: 8958
Blev medlem: 2016-03-05
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Jönköping

Frågetråden

Inlägg av EspenK »

Philly Flu skrev: 2021-09-26 21:59:44 Är det någon som fått medlemskort för 2021? Mitt gick ut i april och jag förlängde så klart i god tid redan i mars, men inget kort har kommit.
Jodå. Tog några veckor men det har kommit.
EspenK
Inlägg: 8958
Blev medlem: 2016-03-05
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Jönköping

Frågetråden

Inlägg av EspenK »

EspenK skrev: 2021-09-27 04:41:34 [quote="Philly Flu" post_id=480561 time=<a href="tel:1632689984">1632689984</a> user_id=3348]
Är det någon som fått medlemskort för 2021? Mitt gick ut i april och jag förlängde så klart i god tid redan i mars, men inget kort har kommit.
Jodå. Tog några veckor men det har kommit.
[/quote]

Visst vore det roligare med en DIF app där medlemskap, info inför matcher, förmåner, rabatt i supportershop mm kunde samlas.
m0ng00se
Inlägg: 1471
Blev medlem: 2005-06-09

Frågetråden

Inlägg av m0ng00se »

EspenK skrev: 2021-09-27 04:43:50
EspenK skrev: 2021-09-27 04:41:34 [quote="Philly Flu" post_id=480561 time=<a href="tel:1632689984">1632689984</a> user_id=3348]
Är det någon som fått medlemskort för 2021? Mitt gick ut i april och jag förlängde så klart i god tid redan i mars, men inget kort har kommit.
Jodå. Tog några veckor men det har kommit.
Visst vore det roligare med en DIF app där medlemskap, info inför matcher, förmåner, rabatt i supportershop mm kunde samlas.
[/quote]

amen! jag vill ha medlemsskapet men inte ett kort till som tar plats. Tar varje chans jag får att blir av med kort. Mailade nån på DIF om det förra året, som tyckte det var bra och skulle ta det med sig (det är väl så man säger...). Borde tom finnas en slant att hämta hem där DIF där att skippa tillverkning och distribuering av fysiska kort.
Skriv svar