Frågetråden
Frågetråden
Jag tycker att en sån här tråd borde införas. Då kan vi ställa frågor i den här tråden. Jag börjar: När börjar matchen i Vallentuna imorgon??
Re: Frågetråden
Onödig tråd och svaret på den frågan hade du enkelt kunnat kolla under "MATCHER". Men i vilket fall så börjar den 19:00.lilleman skrev:Jag tycker att en sån här tråd borde införas. Då kan vi ställa frågor i den här tråden. Jag börjar: När börjar matchen i Vallentuna imorgon??
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Andy reagerar när det skapas fullständigt onödiga trådar, vilket han har all rätt att göra. Dock så kan denna tråden komma att bli användbar när sånt som inte står på hemsidan skall frågas.Bautabröl skrev:Passa dig för 'Andy'. Han brukar ryta i när han finner någon diskussion som han själv inte tycker är intressant och som han därför anser är ovidkommande och att disskussionen därför borde upphöra å det snaraste
Sjunger avgå Johnny...
Han verkar vara mer av en ... om du frågar mig...Emil svelander skrev:Andy reagerar när det skapas fullständigt onödiga trådar, vilket han har all rätt att göra. Dock så kan denna tråden komma att bli användbar när sånt som inte står på hemsidan skall frågas.Bautabröl skrev:Passa dig för 'Andy'. Han brukar ryta i när han finner någon diskussion som han själv inte tycker är intressant och som han därför anser är ovidkommande och att disskussionen därför borde upphöra å det snaraste
Senast redigerad av Bautabröl den 2007-09-17 08:22:59, redigerad totalt 1 gånger.
[quote="Peter"]Det här kan komma att bli en bra tråd [b]om[/b] moderatorerna är aktiva och ser till att flytta ovidkommande frågor i andra trådar hit. Kanske även klistra tråden? Det skulle göra att andra trådar skulle hållas mer till ämnet.[/quote]
Japp, det var ungefär så jag tänkte när jag skapade tråden. Att T.ex frågår skulle flyttas hit.
Japp, det var ungefär så jag tänkte när jag skapade tråden. Att T.ex frågår skulle flyttas hit.
-
- blårandigt
- Säsongskort: Ja
Dick axelsson är medlem på den sköna sidan www.playahead.se 

Och vad är det för fråga?blårandigt skrev:Dick axelsson är medlem på den sköna sidan www.playahead.se
Hur gammal är du?
- blårandigt
De va inte direkt en fråga. Tänkte bara på dom som är medlem där och kanske vill skriva en rad till han.. har ingen större lust att göra en ny tråd för att skriva de där, så skrev i den här.Crashmash skrev:Och vad är det för fråga?blårandigt skrev:Dick axelsson är medlem på den sköna sidan www.playahead.se
Hur gammal är du?
- blårandigt