Frågetråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
AlltidoavsettDIF
Inlägg: 937
Blev medlem: 2017-07-27
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Frågetråden

Inlägg av AlltidoavsettDIF »

Hur fan kan man ta 89 spänn när man inte ens vet om det kommer hålla eller inte? Tomtar.
sPTNC
Inlägg: 872
Blev medlem: 2012-09-23
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Göteborg

Re: Frågetråden

Inlägg av sPTNC »

AlltidoavsettDIF skrev:Hur fan kan man ta 89 spänn när man inte ens vet om det kommer hålla eller inte? Tomtar.
Ok, nu laggar det lite. :D
Användarvisningsbild
captcash
Inlägg: 4514
Blev medlem: 2012-03-31
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Sthlm

Re: Frågetråden

Inlägg av captcash »

sPTNC skrev:
AlltidoavsettDIF skrev:Hur fan kan man ta 89 spänn när man inte ens vet om det kommer hålla eller inte? Tomtar.
Ok, nu laggar det lite. :D
haha, lite? .. kan se 5sek, sen hänger det sig... deras skit funkar noll!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
sPTNC
Inlägg: 872
Blev medlem: 2012-09-23
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Göteborg

Re: Frågetråden

Inlägg av sPTNC »

captcash skrev:
sPTNC skrev:
AlltidoavsettDIF skrev:Hur fan kan man ta 89 spänn när man inte ens vet om det kommer hålla eller inte? Tomtar.
Ok, nu laggar det lite. :D
haha, lite? .. kan se 5sek, sen hänger det sig... deras skit funkar noll!

Haha, fan, de öppnade sändningen starkt utan avbrott och sedan bara för att jag gick in och skrev här så började skiten att lagga.
My bad på den jinxen!
Grabben från Söder
Inlägg: 1772
Blev medlem: 2016-07-19
Ort: Göteborg

Re: Frågetråden

Inlägg av Grabben från Söder »

Börjar få en fundering. Skellefteå mot Björklöven är en sån sjuk grej, en träningsmatch som är slutsåld på grund av rivalitet. Varför kör inte Djurgården en årlig träningsmatch mot AIK? Skulle ju definitivt skapa hype och intresse.
Morwin
Inlägg: 2926
Blev medlem: 2011-01-07
Medlem: Ja, ständig medlem

Re: Frågetråden

Inlägg av Morwin »

Grabben från Söder skrev:Börjar få en fundering. Skellefteå mot Björklöven är en sån sjuk grej, en träningsmatch som är slutsåld på grund av rivalitet. Varför kör inte Djurgården en årlig träningsmatch mot AIK? Skulle ju definitivt skapa hype och intresse.
Men aik har ju inge publik :p

Skickat från min F8331 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Henke_F
Inlägg: 1891
Blev medlem: 2010-11-14
Medlem: Ja, ständig medlem

Re: Frågetråden

Inlägg av Henke_F »

Morwin skrev:
Grabben från Söder skrev:Börjar få en fundering. Skellefteå mot Björklöven är en sån sjuk grej, en träningsmatch som är slutsåld på grund av rivalitet. Varför kör inte Djurgården en årlig träningsmatch mot AIK? Skulle ju definitivt skapa hype och intresse.
Men aik har ju inge publik :p

Skickat från min F8331 via Tapatalk
Bild


.. fast sålänge det är våran hemmamatch kan säkert vi fylla upp det som behövs. ;)
Användarvisningsbild
captcash
Inlägg: 4514
Blev medlem: 2012-03-31
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Sthlm

Re: Frågetråden

Inlägg av captcash »

Morwin skrev:
Grabben från Söder skrev:Börjar få en fundering. Skellefteå mot Björklöven är en sån sjuk grej, en träningsmatch som är slutsåld på grund av rivalitet. Varför kör inte Djurgården en årlig träningsmatch mot AIK? Skulle ju definitivt skapa hype och intresse.
Men aik har ju inge publik :p

Skickat från min F8331 via Tapatalk
Åhjo, aik har ju så jävla mycket kappvändare att det räcker för hela Sverige. Jag lovar att om vi skulle lira mot dem så skulle det komma så mkt "ajksupporters" att det blev lapp på luckan.

Glöm inte att aik's supportrar lever för att möta oss, de skiter alltid i sitt egna lag utan existerar bara när vi spelar mot dem.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Lempianen
Inlägg: 11
Blev medlem: 2016-07-18
Säsongskort: Ja

Re: Frågetråden

Inlägg av Lempianen »

kul idé men oj så skadedrabbat! :)
Användarvisningsbild
sauron
Inlägg: 4387
Blev medlem: 2008-11-18
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: STHLM

Re: Frågetråden

Inlägg av sauron »

En enkel fråga. Skiter DIF helt i (mobil) appen? Spelschemat är ju fortfarande inte uppdaterat... Hur ska jag annars kunna planera mitt liv?

Of all the things I lost, I miss my mind the most...
It's the hope that kills you.
Användarvisningsbild
Mattias_87
Inlägg: 8114
Blev medlem: 2008-10-21
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Frågetråden

Inlägg av Mattias_87 »

sauron skrev:En enkel fråga. Skiter DIF helt i (mobil) appen? Spelschemat är ju fortfarande inte uppdaterat... Hur ska jag annars kunna planera mitt liv?

Of all the things I lost, I miss my mind the most...
Har man en app så ska den ju såklart uppdateras.

Men du kan använda denna så du infogar matcherna till kalendern i din mobil. Den är suverän:
http://www.difhockey.se/matcher/kalenderfil
Avskaffa tre mot tre.
Användarvisningsbild
sauron
Inlägg: 4387
Blev medlem: 2008-11-18
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: STHLM

Re: Frågetråden

Inlägg av sauron »

Mattias_87 skrev:
sauron skrev:En enkel fråga. Skiter DIF helt i (mobil) appen? Spelschemat är ju fortfarande inte uppdaterat... Hur ska jag annars kunna planera mitt liv?

Of all the things I lost, I miss my mind the most...
Har man en app så ska den ju såklart uppdateras.

Men du kan använda denna så du infogar matcherna till kalendern i din mobil. Den är suverän:
http://www.difhockey.se/matcher/kalenderfil
Tack för tipset. [WHITE SMILING FACE]️

Of all the things I lost, I miss my mind the most...
It's the hope that kills you.
Användarvisningsbild
Davidsson
Inlägg: 429
Blev medlem: 2015-02-01

Re: Frågetråden

Inlägg av Davidsson »

Jag tror dom har tagit fram en ny app som skall ersätta dena gamla. Kommer i oktober. Därför har det inte lagts nån energi på att uppdatera den befintliga.
Användarvisningsbild
sauron
Inlägg: 4387
Blev medlem: 2008-11-18
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: STHLM

Re: Frågetråden

Inlägg av sauron »

Davidsson skrev:Jag tror dom har tagit fram en ny app som skall ersätta dena gamla. Kommer i oktober. Därför har det inte lagts nån energi på att uppdatera den befintliga.
Ah, ok. Då vet jag. Tack. [WHITE SMILING FACE]️

Of all the things I lost, I miss my mind the most...
It's the hope that kills you.
Pogue Mahone
Inlägg: 447
Blev medlem: 2010-11-19
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Frågetråden

Inlägg av Pogue Mahone »

I matchen mot Brynäs så har Eriksson på sig en CCM keps med ett Djurgården emblem på framsidan. tror kepsen var blå och grå. Någon som vet vart den kommer ifrån och är det ngt man kan köpa?
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
Skriv svar