Frågetråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Jim Morrison
Inlägg: 9449
Blev medlem: 2009-12-01

Re: Frågetråden

Inlägg av Jim Morrison »

mb81 skrev:
Jim Morrison skrev:Om man ej har möjlighet att vara på plats i Björkängshallen imorgon, kommer matchen sändas?
Den går på cmore.
Grymt, tack!
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
captcash
Inlägg: 4514
Blev medlem: 2012-03-31
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Sthlm

Re: Frågetråden

Inlägg av captcash »

Jim Morrison skrev:
mb81 skrev:
Jim Morrison skrev:Om man ej har möjlighet att vara på plats i Björkängshallen imorgon, kommer matchen sändas?
Den går på cmore.
Grymt, tack!
Fan, använder inte folk www.tvmatchen.nu? :roll:
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
JärnJocke
Inlägg: 53
Blev medlem: 2005-10-10
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Birkastan, Stockholm

Re: Frågetråden

Inlägg av JärnJocke »

Hej på er, jag verkligen ogillar att registrera mig på olika j..la sidor. Nu verkar det som att man måste göra det för att få liverapportering och det vägrar jag göra, så vet ngn ett annat sätt att få liverapportering? Grejen är att jag hellre slutar leta än registrerar mig.
ALLTID OAVSETT!
Sjöbba
Inlägg: 11
Blev medlem: 2016-04-07
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Frågetråden

Inlägg av Sjöbba »

JärnJocke skrev:Hej på er, jag verkligen ogillar att registrera mig på olika j..la sidor. Nu verkar det som att man måste göra det för att få liverapportering och det vägrar jag göra, så vet ngn ett annat sätt att få liverapportering? Grejen är att jag hellre slutar leta än registrerar mig.

Du behöver inte registrera dej..sök bara upp matchen på everysport så funkar livelänken.
JärnJocke
Inlägg: 53
Blev medlem: 2005-10-10
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Birkastan, Stockholm

Re: Frågetråden

Inlägg av JärnJocke »

Ok tack, jag har förmodligen varit inne innan match varje gång för att nu när jag tryckte på länken kom jag direkt in på liverapp, tidigare har jag kommit in på en registreringssida. :-D

Skickat från min E6553 via Tapatalk
ALLTID OAVSETT!
sPTNC
Inlägg: 872
Blev medlem: 2012-09-23
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Göteborg

Re: Frågetråden

Inlägg av sPTNC »

Är uppe i Stockholm över helgen och tänkte kolla om det finns möjlighet att kika på någon träning?
Någon som har koll?
Användarvisningsbild
android
Inlägg: 4641
Blev medlem: 2007-03-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Frågetråden

Inlägg av android »

sPTNC skrev:Är uppe i Stockholm över helgen och tänkte kolla om det finns möjlighet att kika på någon träning?
Någon som har koll?
Har varit stängt senaste åren. Anledningen har varit att det inte finns resurser och vakter att hålla öppet. Vet inte hur det är
I år men antar att det är samma problematik.
Född till sportchef.
sPTNC
Inlägg: 872
Blev medlem: 2012-09-23
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Göteborg

Re: Frågetråden

Inlägg av sPTNC »

android skrev:
sPTNC skrev:Är uppe i Stockholm över helgen och tänkte kolla om det finns möjlighet att kika på någon träning?
Någon som har koll?
Har varit stängt senaste åren. Anledningen har varit att det inte finns resurser och vakter att hålla öppet. Vet inte hur det är
I år men antar att det är samma problematik.

Ahh! Tänkt nästan att det var så. Synd men förståeligt.
Tack för svar android!
jarnkamin136
Inlägg: 134
Blev medlem: 2016-02-21

Re: Frågetråden

Inlägg av jarnkamin136 »

Bokade biljetter till matchen på lördag men lyckades skriva fel på mailadressen, så har inte fått någon bekräftelse. Vem vänder jag mig till? Behöver man ha den när man ska hämta ut plåtarna eller går det bra att bara säga efternamnet?


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Anser för övrigt att ljusblå matchställ aldrig ska införas igen.
jarnkamin136
Inlägg: 134
Blev medlem: 2016-02-21

Re: Frågetråden

Inlägg av jarnkamin136 »

Skulle uppskatta ett svar, det börjar dra ihop sig!


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Anser för övrigt att ljusblå matchställ aldrig ska införas igen.
Användarvisningsbild
Andspe
Inlägg: 1836
Blev medlem: 2011-01-13
Säsongskort: Ja

Re: Frågetråden

Inlägg av Andspe »

jarnkamin136 skrev:Skulle uppskatta ett svar, det börjar dra ihop sig!


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Bara att ringa: 0770-220 120
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Gode
Inlägg: 80
Blev medlem: 2010-11-22
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Frågetråden

Inlägg av Gode »

jarnkamin136 skrev:Bokade biljetter till matchen på lördag men lyckades skriva fel på mailadressen, så har inte fått någon bekräftelse. Vem vänder jag mig till? Behöver man ha den när man ska hämta ut plåtarna eller går det bra att bara säga efternamnet?


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Min erfarenhet säger att det beror på var du ska hämta biljetterna. Har aldrig behövt visa någon bekräftelse i butiken, men däremot när jag hämtat i samband med inpassering vid A13.
jarnkamin136
Inlägg: 134
Blev medlem: 2016-02-21

Re: Frågetråden

Inlägg av jarnkamin136 »

Andspe skrev:
jarnkamin136 skrev:Skulle uppskatta ett svar, det börjar dra ihop sig!


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Bara att ringa: 0770-220 120
Har ringt och även mailat men jag får inget svar någonstans. I värsta fall får man chansa och komma dit utan bekfräftelsemailet. Allt kan väl fan inte hänga på det? Har ju betalat å allt..


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Anser för övrigt att ljusblå matchställ aldrig ska införas igen.
Henke_F
Inlägg: 1891
Blev medlem: 2010-11-14
Medlem: Ja, ständig medlem

Re: Frågetråden

Inlägg av Henke_F »

jarnkamin136 skrev:
Andspe skrev:
jarnkamin136 skrev:Skulle uppskatta ett svar, det börjar dra ihop sig!


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Bara att ringa: 0770-220 120
Har ringt och även mailat men jag får inget svar någonstans. I värsta fall får man chansa och komma dit utan bekfräftelsemailet. Allt kan väl fan inte hänga på det? Har ju betalat å allt..


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Minns inte heller att jag behövt visat något mail när man hämtat ut biljetter. Skall du hämta ut dom i DIF-shopen så räcker det nog att visa leg och tala om i vilket namn det är bokat. Har fått mina biljetter i insläpp någon gång med och minns inte att det var någon skillnad då heller.
Praetori
Inlägg: 13757
Blev medlem: 2010-03-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm

Re: Frågetråden

Inlägg av Praetori »

jarnkamin136 skrev:
Andspe skrev:
jarnkamin136 skrev:Skulle uppskatta ett svar, det börjar dra ihop sig!


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Bara att ringa: 0770-220 120
Har ringt och även mailat men jag får inget svar någonstans. I värsta fall får man chansa och komma dit utan bekfräftelsemailet. Allt kan väl fan inte hänga på det? Har ju betalat å allt..


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Mailet har inte med saken att göra. Har du lämnat namn och pröjsat så bör biljetterna ligga i shoppen och vänta på dig.
Ring Jesper (eller kansliet och be dem koppla) om det strular.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Skriv svar