Frågetråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
MarcusDaze
Inlägg: 1338
Blev medlem: 2013-03-08
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Mariestad / Leirvik, Norge

Re: Frågetråden

Inlägg av MarcusDaze »

Jag kör på Csports som har fungerat bra hittills. Flyttar förhoppningsvis snart och får då tillgång till Fiber och Cmore via Comhem.
Tobbe_Gotland
Inlägg: 101
Blev medlem: 2012-04-09
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Visby

Re: Frågetråden

Inlägg av Tobbe_Gotland »

Jag kör med TV4 Play Premium. 299kr i månaden.
Är grymt imponerad av bilden både när jag ser på datorn och när jag kollar genom datorn på TV:n.
Och sen får man ju massa annat lull lull till barnen och lite filmer utöver matcherna.
Användarvisningsbild
4.9.5
Inlägg: 722
Blev medlem: 2013-11-16
Säsongskort: Ja
Ort: Solna(tattare)

Re: Frågetråden

Inlägg av 4.9.5 »

Tobbe_Gotland skrev:Jag kör med TV4 Play Premium. 299kr i månaden.
Är grymt imponerad av bilden både när jag ser på datorn och när jag kollar genom datorn på TV:n.
Och sen får man ju massa annat lull lull till barnen och lite filmer utöver matcherna.
229 spänn =O=O=O=O

vad exakt får man fan Viaplay ger CL, PL NHL, NFL, NBA, F1, Tennis, Golf + filmer och serier för 279
Jag är en förbannad jävla pessimist jag vet,

One man does not simply "dömma ut Djurgården"

Brase yourself - The Djurgården fans is coming
Tobbe_Gotland
Inlägg: 101
Blev medlem: 2012-04-09
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Visby

Re: Frågetråden

Inlägg av Tobbe_Gotland »

Man får följande Play kanaler: TV4, Sjuan, kanal 12, TV4 Sport, TV4 Fakta, 4 FXL, SF kanalen, TV4 film, TV4 Guld , TV4 Komedi samt alla Cmore Sport kanaler (Sport HD,Hockey, fotboll, tennis, Extreme, live).
Kan tilläggas att det är HD på alla SHL matcher, ljusår bättre bild än Viaplays Allsvenska sändningar som man fick uppleva ifjol.

Och svenska Filmer plus lite barn program och alla serier som dom kör.
Bengan08
Inlägg: 729
Blev medlem: 2013-12-15
Säsongskort: Ja

Re: Frågetråden

Inlägg av Bengan08 »

Någon som vet var man kan streama dagens match?
Användarvisningsbild
pulverapa
Inlägg: 4815
Blev medlem: 2010-03-31
Säsongskort: Ja

Re: Frågetråden

Inlägg av pulverapa »

Bengan08 skrev:Någon som vet var man kan streama dagens match?
Matchen streamas på Cmore Play "Bortakortet". Det kostar 995 kr eller något liknande. Andra olagliga metoder får nog inte diskuteras här i tråden, kan bara säga att Cmore inte får en krona av mig det här året...
Användarvisningsbild
-daniel-
Inlägg: 12860
Blev medlem: 2008-01-27
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Frågetråden

Inlägg av -daniel- »

pulverapa skrev:
Bengan08 skrev:Någon som vet var man kan streama dagens match?
Matchen streamas på Cmore Play "Bortakortet". Det kostar 995 kr eller något liknande. Andra olagliga metoder får nog inte diskuteras här i tråden, kan bara säga att Cmore inte får en krona av mig det här året...
Tror erbjudandet om bortakortet för 995:- inte längre gäller, utan att det numer är 1700:- eller liknande. Om jag inte i sedvanlig ordning är helt ute och cyklar.
Bild
Bengan08
Inlägg: 729
Blev medlem: 2013-12-15
Säsongskort: Ja

Re: Frågetråden

Inlägg av Bengan08 »

-daniel- skrev:
pulverapa skrev:
Bengan08 skrev:Någon som vet var man kan streama dagens match?
Matchen streamas på Cmore Play "Bortakortet". Det kostar 995 kr eller något liknande. Andra olagliga metoder får nog inte diskuteras här i tråden, kan bara säga att Cmore inte får en krona av mig det här året...
Tror erbjudandet om bortakortet för 995:- inte längre gäller, utan att det numer är 1700:- eller liknande. Om jag inte i sedvanlig ordning är helt ute och cyklar.
Tror dessvärre att du har rätt, blev sugen på ett bortakort för 995, men 1700 är ocker. Om någon skulle "hitta" en "charity" stream får ni gärna berätta :D
Användarvisningsbild
4.9.5
Inlägg: 722
Blev medlem: 2013-11-16
Säsongskort: Ja
Ort: Solna(tattare)

Re: Frågetråden

Inlägg av 4.9.5 »

är nu officielt att Allsvenskan och Superettans sista omgångar byter plats den 2 till 1 Nov (en sön till lör) då borde ju även hockeyn flyttas den dagen vilket blir perfekt med hel lördag
Jag är en förbannad jävla pessimist jag vet,

One man does not simply "dömma ut Djurgården"

Brase yourself - The Djurgården fans is coming
Användarvisningsbild
pulverapa
Inlägg: 4815
Blev medlem: 2010-03-31
Säsongskort: Ja

Re: Frågetråden

Inlägg av pulverapa »

4.9.5 skrev:är nu officielt att Allsvenskan och Superettans sista omgångar byter plats den 2 till 1 Nov (en sön till lör) då borde ju även hockeyn flyttas den dagen vilket blir perfekt med hel lördag
Jag har läst något om att vår hockeymatch på söndagen kommer att krocka med bajens match, vilket naturligtvis inte kommer ske. Så troligen flyttar de även hockeymatchen. Allt annat vore katastrof. DIF har ju hypat den här matchen ett längre tag.
Användarvisningsbild
Jepe
Inlägg: 3056
Blev medlem: 2009-01-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Frågetråden

Inlägg av Jepe »

pulverapa skrev:
4.9.5 skrev:är nu officielt att Allsvenskan och Superettans sista omgångar byter plats den 2 till 1 Nov (en sön till lör) då borde ju även hockeyn flyttas den dagen vilket blir perfekt med hel lördag
Jag har läst något om att vår hockeymatch på söndagen kommer att krocka med bajens match, vilket naturligtvis inte kommer ske. Så troligen flyttar de även hockeymatchen. Allt annat vore katastrof. DIF har ju hypat den här matchen ett längre tag.
Stämmer, Djurgården försöker få hockeymatchen flyttad till lördagen så de kan göra en heldag av allt, om nån redan bokat resa/hotell osv & matchen flyttas så prova skicka räkningen till svff! På riktigt alltså, det är inte okej att behöva lägga ut mer pengar för att ETT lag ska ha en extra dags vila. Vi pratar att tre ligor påverkas.
2014-04-07, vad hände?
Användarvisningsbild
pulverapa
Inlägg: 4815
Blev medlem: 2010-03-31
Säsongskort: Ja

Re: Frågetråden

Inlägg av pulverapa »

Det är fullständig katastrof. Det är ju inte som att de kommer ha någon chans att gå vidare från gruppen.. Så jävla viktig är inte matchen.
Isabo
Inlägg: 1708
Blev medlem: 2012-11-29
Säsongskort: Ja
Ort: Saltsjöbaden

Re: Frågetråden

Inlägg av Isabo »

Är det någon som har koll på hur det funkar med klackkortet på Globen i morgon? Vet inte var man går in eller någonting...
Axel_K
Inlägg: 2177
Blev medlem: 2012-02-03
Säsongskort: Ja

Re: Frågetråden

Inlägg av Axel_K »

Håller med Isabo, jag har varit på Globen enstaka gånger och man kommer väl inte ihåg mycket av varken ingång eller match förutom att det var metalldetektorer innan derbyn!
Isabo
Inlägg: 1708
Blev medlem: 2012-11-29
Säsongskort: Ja
Ort: Saltsjöbaden

Re: Frågetråden

Inlägg av Isabo »

Det är väl inte så att man ska ha fått någon extrabiljett för Globen-matcherna i varje fall?

Finns inga ledtrådar på AXS-bokningen var man kommer att stå heller...
Skriv svar