Storhamar - Djurgården, 8/9 2005

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Stilleh
Inlägg: 4
Blev medlem: 2005-09-08

Inlägg av Stilleh »

Om ni vill kan ni följa matchen genom onlinerapprotering från SSK:s webmaster här :)

http://www.sodertaljesk.se/wap/online_index.htm
Användarvisningsbild
Ritterwand
Inlägg: 664
Blev medlem: 2005-06-09

Inlägg av Ritterwand »

Stilleh skrev:Om ni vill kan ni följa matchen genom onlinerapprotering från SSK:s webmaster här :)

http://www.sodertaljesk.se/wap/online_index.htm
Tackar för servicen. Inget ont om den norska siten, men det här var snäppet bättre!
Stilleh
Inlägg: 4
Blev medlem: 2005-09-08

Inlägg av Stilleh »

Ritterwand skrev:
Stilleh skrev:Om ni vill kan ni följa matchen genom onlinerapprotering från SSK:s webmaster här :)

http://www.sodertaljesk.se/wap/online_index.htm
Tackar för servicen. Inget ont om den norska siten, men det här var snäppet bättre!
Vad jag har förstått kommer han att ha onlinerapportering från alla matcherna så länken gäller imorgon och på lördag också.
Användarvisningsbild
Ritterwand
Inlägg: 664
Blev medlem: 2005-06-09

Inlägg av Ritterwand »

Stilleh skrev:
Vad jag har förstått kommer han att ha onlinerapportering från alla matcherna så länken gäller imorgon och på lördag också.
Låter bra!

1-3, slut. Om man ska vara överdrivet positiv så gjorde DIF iaf mål mot Storhamar i år.. :oops:
Användarvisningsbild
Hovet
Inlägg: 637
Blev medlem: 2005-06-09
Ort: Västra Götaland

Inlägg av Hovet »

Det känns ju seriöst att förlora med 1-3 mot ett norskt lag! Fy fan, bara att skratta..
pacce97
Inlägg: 6
Blev medlem: 2005-09-08

Inlägg av pacce97 »

Ja det är riktigt dåligt, bara att ställa in sig på kval å hålla tummarna där...
Kan vi inte slå ett lag som Sundsvall vunnit över så är det nog godnatt...
Användarvisningsbild
Christopher J
Inlägg: 478
Blev medlem: 2005-06-09

Inlägg av Christopher J »

Tycker det är synd att vi förlora om man kollar skotten 17-33.
Lassila gör ännu en dålig match och släpper in puckar på få skott. Han och försvaret får höja sig.
Användarvisningsbild
Original Frasse
Inlägg: 214
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Aktiv Sittplats i hockey, Sektion 106 i fotboll
Kontakt:

Inlägg av Original Frasse »

Ett i tom kasse och ett efter en indianare från Mika, det var nog inte bara Lassilas fel
djurgårdsrickard
Inlägg: 2
Blev medlem: 2005-09-08
Ort: Skövde

Inlägg av djurgårdsrickard »

Kommer precis hem från billingehovs ishall. En riktigt somnig tillställning där djurgården hade det mesta av det lilla konstruktiva spelet som fanns.
Ser att det är ett par här som är kritiska till Lassila insats. Idag fanns det inte mycket att anmärka på. Som föregående talare skrev, ett i tom kasse och ett mål efter en riktig indianare.
Användarvisningsbild
Drutten
Inlägg: 284
Blev medlem: 2005-06-09

Inlägg av Drutten »

Jag tycker inte vi ska dra för stora växlar av detta nu. Vi förlorade ju med 2-0 förra året. Till slut var vi ändå i semifinal. Jag säger det igen: Vi är sällan bra på försäsongen, historien säger att vi kommer igång efter ca 10-15 omgångar i ES.
Ingen seger utan offer
Användarvisningsbild
Rash
Inlägg: 713
Blev medlem: 2005-07-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Kontakt:

Inlägg av Rash »

Det var ett jävla gnäll härinne!
Vi är inne i försäsongen nu, det är nu vi ska finslipa grejer, resultatet är inte det viktigaste just nu. Jag menar vi vinner ju skotten överlägset vilket betyder att vi åtminstone skapar chanser.

Hellre att vi torskar nu än när ES drar igång!
Lycka är att vara djurgårdare
Användarvisningsbild
peter gustafson
Inlägg: 18
Blev medlem: 2005-06-09
Ort: Falköping
Kontakt:

Inlägg av peter gustafson »

jag var och kollade på matchen. tror att främsta anledningen till det dåliga resultatet var att de inte tände till...det såg ut som att de spelade på 70% kapacitet. sen att det smällde till i slutet av 3:e är väl inget att gråta för...resultaten i träningsmatcher är ju helt ointressanta.
/pege
Skriv svar