Cred till hemsidan!
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Cred till hemsidan!
Såg att ni fixat en sak jag anmärkte på när nya sajten kom.
http://www.difhockey.se/andralag/DIF/90
Numera ser man hela EP-statistiken utan att det bara syns i en 2 centimeter stor ruta där man får scrolla.
http://www.difhockey.se/andralag/DIF/90
Numera ser man hela EP-statistiken utan att det bara syns i en 2 centimeter stor ruta där man får scrolla.
Expert.
Uppdateringen är för tillfället kanon i och med de intervjuer, förtydliganden och nyheter som publicerats.
Fortsätt så!
Fortsätt så!
Victory is sweetest when you've known defeat.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Bra artikel om DIF/SSK historian. Hyll till författaren!
- SirDIFalot
Grymt att se kvalseriekorten redo för försäljning på hemsidan direkt efter att KS-platsen var säkrad.
CRED!
CRED!
Expert.
Joel Widerberg är bra, anställ honom. Han måste dock sluta låta så glad hela tiden. I DIF deppar vi. Kass ekonomi, Marcus Nilson, röda tröjor, dumma bönder, orättvisa SHL, ingen aktiv coachning, för aktiv coachning, Globen, Hovet.
Född till sportchef.
Glöm inte att vi sover gott om natten.android skrev:Joel Widerberg är bra, anställ honom. Han måste dock sluta låta så glad hela tiden. I DIF deppar vi. Kass ekonomi, Marcus Nilson, röda tröjor, dumma bönder, orättvisa SHL, ingen aktiv coachning, för aktiv coachning, Globen, Hovet.
Jag är inte arg, och inte besviken.
Kul att ni fått upp bla, matchinfo/spelarintervju och målen så pass nära inpå ändå. Hoppas detta fortsätter under säsongen också! Detta uppskattas!
2014-04-07, vad hände?
- DIF_Soldier
Gick in för att skriva just detta! Tack Jimmy och Joel, mycket bra!Jepe skrev:Kul att ni fått upp bla, matchinfo/spelarintervju och målen så pass nära inpå ändå. Hoppas detta fortsätter under säsongen också! Detta uppskattas!
Säg den glädje som varar
Kontroversiellt kanske man jag tycker att hemsidan håller rätt bra klass just nu. Gillar att längden på DIF-tv intervjuerna har gått upp och i princip fördubblats senaste tiden. Gillar också att man blandar in träningsklipp.
Om jag skulle önska något så är det mer träningsklipp.
Nyheter om tröjor och liknande skiter jag fullständigt i, vill se intervjuer med spelare och ledare.
Om jag skulle önska något så är det mer träningsklipp.
Nyheter om tröjor och liknande skiter jag fullständigt i, vill se intervjuer med spelare och ledare.
Född till sportchef.
-
Snygg ny startsida måste jag säga!
- DIF_Soldier
Kontraktslängd på de nya grabbarna som vi på forumet efterfrågat föregående säsonger.
Tydligt och bra - tackar!
Tydligt och bra - tackar!
Säg den glädje som varar
- diftobbe89
Härligt att ni uppdaterat spelartruppen, ser att vissa redan valt sina nummer.
Spela fult
- SirDIFalot
Brodin saknas bland forwards dock.diftobbe89 skrev:Härligt att ni uppdaterat spelartruppen, ser att vissa redan valt sina nummer.
Expert.