Ragnarsson aktuell för DIF!

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Boråsaren
Inlägg: 619
Blev medlem: 2005-06-09

Ragnarsson aktuell för DIF!

Inlägg av Boråsaren »

Allt enligt den Rosa Skvallerblaskan ska Marcus Ragnarsson vara aktuell för spel i Djurgården efter Jul då han ska tillbringa sin tid i Altuna tills dess. Bra förstärkning enligt mig! :D



http://www.aftonbladet.se/vss/sport/sto ... 71,00.html
G-man
Inlägg: 4
Blev medlem: 2005-08-29

Inlägg av G-man »

Tycker att det är bra att ragnarsson kommer tillbaka! Vi är i behov at backar som kan ge en match! Speciellt när "Mr Jag vill ha mer pengar Odouya " inte finns kvar i laget.
Användarvisningsbild
Drutten
Inlägg: 284
Blev medlem: 2005-06-09

Inlägg av Drutten »

Precis vad vi behöver!!!!!
Ingen seger utan offer
Snake
Inlägg: 1
Blev medlem: 2005-06-09

Inlägg av Snake »

Stopp i era glädjeyttringar. Tänk på att det för det första är skvallerblaskan Aftonbladet som skriver. De gör ofta en höna av en fjäder. Dessutom så undrar jag om man verkligen har råd att köpa en kontrakterad spelare. Han har ju kontrakt med Almtuna hela säsongen enligt mina källor. I princip skulle Almtuna kunna begära 100 millar då ju. Inte för att jag tror att just den summan skulle vara det de begär men ändå.
Almtuna
Inlägg: 6
Blev medlem: 2005-09-01

Inlägg av Almtuna »

På er låter det som att han är klar redan. Han säger att han ska spela med oss fram till jul, sen ska han ta ett snack med DIF. Om inte det pissiga sammarbetet oss emellan säger nåt som ingen vet i fallet Ragnarsson, så ser jag inte hur vi ska kunna sälja han till ett så pass bra pris så att ni ska ha råd att köpa.
....är det så?
Användarvisningsbild
Drutten
Inlägg: 284
Blev medlem: 2005-06-09

Inlägg av Drutten »

Hoppas kan man ju alltid göra...
Ingen seger utan offer
Skriv svar