Jojje bannad - Bra eller dåligt ?

Hur ska hemsidan och forumet bli bättre? Kom med synpunkter!

Jojje bannad - Vad tycker ni ?

Ja, äntligen slipper vi hans tjat.
30
36%
Han kunde få vart kvar men fått en varning.
16
19%
Nej, Jojje var duktig och interessant att lyssna på och hade ofta rätt.
18
22%
Bra att han försvann, nu blir det inte lika mycket tjafs och på forumet är det mest hockeysnack så som det ska vara.
19
23%
 
Antal röster: 83

Användarvisningsbild
Crashmash
Inlägg: 2030
Blev medlem: 2006-09-17
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Crashmash »

oswä0216 skrev:Du diggade ju Jojje som bara F*n. Allt han sa gillade ju du, det är du som har börjat debatten om ett mer vårdat språk eftersom Jojje förespråkade det så mycket.
Du har inte hängt med ett skit märker jag.
Användarvisningsbild
blocco
Inlägg: 1199
Blev medlem: 2006-09-24

Inlägg av blocco »

oswä0216 skrev:
Bautabröl skrev:
blårandigt skrev:
DIF_Soldier skrev:Jojje ska tillbaka! Visst, hans argument var mycket grova, men vad fan, han sa ju i förväg vad som skulle hända, han bannades och det hände.

Nä, nu får Webmaster ta och un-banna Jojje tycker jag - jag tillhör dem som tog hans inlägg med en gnutta humor.

Kom igen nu.
Vetefan, Han är lite väl..
Han är en obehaglig människa, med en människosyn som för tankarna tillbaka till Tyskland alla 1930- och 1940-tal.

Låt aset vara för alltid borta från vårt forum!
Du diggade ju Jojje som bara F*n. Allt han sa gillade ju du, det är du som har börjat debatten om ett mer vårdat språk eftersom Jojje förespråkade det så mycket.
Läs de tre första inläggen här:
http://www.difhockey.se/difforum/viewto ... 49&start=0

Bautabröl och Jojje var verkligen bästisar...
Användarvisningsbild
Bautabröl
Inlägg: 961
Blev medlem: 2006-10-17
Ort: Hedvig Eleonora fs
Kontakt:

Inlägg av Bautabröl »

Tjenare oswä0216, lille kompis :D

Vad gäller Jojje så är vi inte bundisar på något sätt. Jag föraktar honom som person, men inte som människa.
oswä0216 skrev:Tråkigt att Jojje är borta, alla är viktiga men hur kunde han hinna skriva och läsa om allt som står i forumet om han vad marknadsdirektör på ett av sveriges största familjeföretag, var han verkligen det...
Tro inte på allt du läser här. Jojje är en djupt tragisk person. Lika mycket som han är mytoman, har han megalomani och är en sann narcissist med fascistiska förtecken. Vidare visar han ett djupt förakt för sina medmänniskor.


oswä0216, ett råd i all välmening. Lita inte på den person som kallar sig Jojje.
Bild

My name is Bautabröl, Brutus Bautabröl :D
Användarvisningsbild
shma
Inlägg: 205
Blev medlem: 2005-09-21

Inlägg av shma »

Varför vart han bannad över huvud taget. Det är lika fånigt än idag att han fortfarande är bannad.
Bild
Användarvisningsbild
Bautabröl
Inlägg: 961
Blev medlem: 2006-10-17
Ort: Hedvig Eleonora fs
Kontakt:

Inlägg av Bautabröl »

Låt den vara där den trivs bäst! Den härjar på FBK:s forum och enligt egen uppgift säger den att den kan börja skriva här igen, men att den är osams med någon eller några av moderatorerna.
Bild

My name is Bautabröl, Brutus Bautabröl :D
Skriv svar