Forumet
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Forumet
Jag tror inte det finns någon som ansvarar för forumet på något sätt längre. Det bara "ligger" här och det finns nog ingen som ens har nyckel till admin-låset.
Matcher är ett nödvändigt ont för att få fram stats.
Det står en mejladress hos ...@difhockey.se angiven som forumsadministratör. Ska pröva att mejla denna och se om den fortfarande är aktiv.SirDIFalot skrev:Jag tror inte det finns någon som ansvarar för forumet på något sätt längre. Det bara "ligger" här och det finns nog ingen som ens har nyckel till admin-låset.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Fått något svar?Rolv skrev:Det står en mejladress hos ...@difhockey.se angiven som forumsadministratör. Ska pröva att mejla denna och se om den fortfarande är aktiv.SirDIFalot skrev:Jag tror inte det finns någon som ansvarar för forumet på något sätt längre. Det bara "ligger" här och det finns nog ingen som ens har nyckel till admin-låset.
Så forumet har alltså legat nere i fyra dagar - åtminstone för mig - ingen förklaring?
samma här, mailade kommunikationsavdelningen utan svar.
pratade även med han som sköter dif dokumentären igår o han skulle kolla med dem sa han, så vet inte om de var det som väckte dem.
men som sagt en nyhet om att de va nere och varför hade inte varit helt fel..
pratade även med han som sköter dif dokumentären igår o han skulle kolla med dem sa han, så vet inte om de var det som väckte dem.
men som sagt en nyhet om att de va nere och varför hade inte varit helt fel..
- minalman
Det var riktigt djävla jobbigt att inte ha forumet tillgängligt i går före under efter matchen mot gulblå frölunda.
Jag är forumberoende.
Jag är forumberoende.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
+1minalman skrev:Det var riktigt djävla jobbigt att inte ha forumet tillgängligt i går före under efter matchen mot gulblå frölunda.
Jag är forumberoende.
So say we all.minalman skrev:Det var riktigt djävla jobbigt att inte ha forumet tillgängligt i går före under efter matchen mot gulblå frölunda.
Jag är forumberoende.
It's the hope that kills you.
för mig funkar det felfritt men undrat varför ingen skriver=)
- minalman
Litet som att sitta på Hovet på sin vanliga plats när matchen går i Globen skulle jag förmoda?vr6power skrev:för mig funkar det felfritt men undrat varför ingen skriver=)
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Haha eka lite tomt =)minalman skrev:Litet som att sitta på Hovet på sin vanliga plats när matchen går i Globen skulle jag förmoda?vr6power skrev:för mig funkar det felfritt men undrat varför ingen skriver=)
Ja på sätt och vis... Fick autosvar att inte mejladressen fanns längre. Synd, verkar vara en lätt match att få forumet att rulla via tapatalk, bara någon har uppgifterna som krävs.S. Skuggan skrev:Fått något svar?Rolv skrev:Det står en mejladress hos ...@difhockey.se angiven som forumsadministratör. Ska pröva att mejla denna och se om den fortfarande är aktiv.SirDIFalot skrev:Jag tror inte det finns någon som ansvarar för forumet på något sätt längre. Det bara "ligger" här och det finns nog ingen som ens har nyckel till admin-låset.
Någon annan som nu mer får tapatalk som förslag, när man går in på forumet via iphone (har tapatalk installerat)?!
Dessvärre finns ju inte forumet på tapatalk. Tycker just därför det är märkligt att telefonen ger som förslag att köra via det... Å varför har det börjat nu?!
Dessvärre finns ju inte forumet på tapatalk. Tycker just därför det är märkligt att telefonen ger som förslag att köra via det... Å varför har det börjat nu?!
ja jag brukar få taptalk som förslag på min adroid.....verkar skapligt kass
Forumet
En fråga om tekniken bakom forumet:
Ibland eller faktiskt relativt ofta så står sidan och laddar efter man har skrivit ett inlägg och tryckt "skicka". Känns som det nästan kan ta 15-30 sekunder ibland. Vad beror det på? Varför är det så segt?
Tror alla dubbelposter beror på detta. Folk vet ej om dom klickade fel eller varför inget händer och trycker man på skicka-knappen igen medans det laddar så blir det två identiska inlägg.
Ibland eller faktiskt relativt ofta så står sidan och laddar efter man har skrivit ett inlägg och tryckt "skicka". Känns som det nästan kan ta 15-30 sekunder ibland. Vad beror det på? Varför är det så segt?
Tror alla dubbelposter beror på detta. Folk vet ej om dom klickade fel eller varför inget händer och trycker man på skicka-knappen igen medans det laddar så blir det två identiska inlägg.