Klacktråden - allt som rör klacken och publiken i övrigt

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
MartinDIF51
Inlägg: 157
Blev medlem: 2012-04-02
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av MartinDIF51 »

Manijock skrev:
MartinDIF51 skrev:Instämmer med allt som Pang skriver här. Att rykten och vittnesbilder från personer som inte var i närheten a en händelse drar snabba slutsatser att skapa rykten kan bli något någon vettig person tror på är helt absurt. Det hela är en icke fråga och har man egentligen varit på någon fotbollsmatch tidigare har man varit med om sådana saker. Jag tycker de är stört sköna och roliga tillslag, att sen någon ens börjar prata om hur UCS skulle söka bråk med egna OV är helt galet!

sm910 tycker inte du heller att det är väldigt irrelevant om dina polare anser UCS vara martyrer? Jag själv har aldrig hört nå¨got sånt rykte, men tydligen umgås man (som tur är) inte med idioter. Släpp den punkten och sluta försök vara så duktig med din fina retorik samt långa inlägg. Överanalysera små frågor men vissa kärnan i ämnet blir bara tröttsamt.

Att JK, Fabriken och UCS reagerade negativt på DIFs agerande kring tröjorna är helt förståeligt, med de argument som redan förts fram kring det. Att sedan några här tyckte det var ballt är väl en sak, jag själv gillade det inte lika mycket då det inte var något som kom från just de grabbar som lägger ner all tid i världen för just DIF. "Överkörning" beskriver det ganska bra.

Inte konstigt att allt fler tröttnar på det här forumet. Så fort någon typ av förståelse uppstår så vänder 9 av 10 kappan för att följa något dumt rykte för att sedan tjafsa om bagateller och (oinsatta) individers åsikter.
Du är lite brun om nosen Martin :wink: Skriver alltid direkt efter Pang och i stort sett härmar du honom fast med lite andra ord. Lite som den långa mobbaren i Torkel i knipa(noll jämförelse i övrigt)..

Hoppa inte på Sm:s retorik vad ni än gör. Hans egenskaper är en extremt sällsynt vy här på detta forum som ibland endast verkar vara ett hem för analfabeter och dyslektiker(POÄNGTERAR: lider med dem som på riktigt lider av dessa handikapp). Inte för att det är något fel i det, men kul med lite omväxling.
Intressant debatt i övrigt, så please continue...
Dock skriver Pang aldrig här så hur kan jag "alltid" apa honom? Jag håller totalt med i det han skriver, då blir det rätt likt ja. Jag har skrivit kring problemen här lite mer aktivt under de senaste månaderna så blir nog rätt naturligt att min åsikt är lik Pang då jag (en av få verkar det som) som haft de åsikter jag haft. Tar inget av det som förolämpningar, enbart korkat skrivit av dig.

Jag har inget emot sm910 alls, han har ofta fört in lite objektivitet (även om okunskap ofta lyfts fram men försöks dölja i långa fina inlägg) i diskussionerna.

Heaty håller med dig, när vi väl kanske kan verkligen börja diskutera om hur vår stämning kan förbättras (och det verkar som fler är mer insatta) så hoppar de tillbaka flera steg. Hopplöst att skriva på det här forumet. Dock så ska du inte gå så hårt ut på Manijock, han tror (som så många andra härr) att ordbajsa är att ha en bra nivå på forumet medans innehållet och åsikterna förfaller.
"Finaste mackorna görs av Bremberg"
Manijock
Inlägg: 7816
Blev medlem: 2012-04-30
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Sörmland

Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av Manijock »

MartinDIF51 skrev:
Dock skriver Pang aldrig här så hur kan jag "alltid" apa honom? Jag håller totalt med i det han skriver, då blir det rätt likt ja. Jag har skrivit kring problemen här lite mer aktivt under de senaste månaderna så blir nog rätt naturligt att min åsikt är lik Pang då jag (en av få verkar det som) som haft de åsikter jag haft. Tar inget av det som förolämpningar, enbart korkat skrivit av dig.

Jag har inget emot sm910 alls, han har ofta fört in lite objektivitet (även om okunskap ofta lyfts fram men försöks dölja i långa fina inlägg) i diskussionerna.

Heaty håller med dig, när vi väl kanske kan verkligen börja diskutera om hur vår stämning kan förbättras (och det verkar som fler är mer insatta) så hoppar de tillbaka flera steg. Hopplöst att skriva på det här forumet. Dock så ska du inte gå så hårt ut på Manijock, han tror (som så många andra härr) att ordbajsa är att ha en bra nivå på forumet medans innehållet och åsikterna förfaller.
Tror snarare att "ordbajseriet" förvirrar dig, vilket gör att du inte lyckas ta in inlägget i sin fulla mening tyvärr. Du förstår kanske inte varken åsikterna eller innehållet! Kan dock ha fel...

Var mycket riktigt inte meningen att förolämpa någon varken dig eller Heaty!
Stentuff
Inlägg: 500
Blev medlem: 2012-04-20
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Bromma

Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av Stentuff »

Manijock skrev:
MartinDIF51 skrev:
Dock skriver Pang aldrig här så hur kan jag "alltid" apa honom? Jag håller totalt med i det han skriver, då blir det rätt likt ja. Jag har skrivit kring problemen här lite mer aktivt under de senaste månaderna så blir nog rätt naturligt att min åsikt är lik Pang då jag (en av få verkar det som) som haft de åsikter jag haft. Tar inget av det som förolämpningar, enbart korkat skrivit av dig.

Jag har inget emot sm910 alls, han har ofta fört in lite objektivitet (även om okunskap ofta lyfts fram men försöks dölja i långa fina inlägg) i diskussionerna.

Heaty håller med dig, när vi väl kanske kan verkligen börja diskutera om hur vår stämning kan förbättras (och det verkar som fler är mer insatta) så hoppar de tillbaka flera steg. Hopplöst att skriva på det här forumet. Dock så ska du inte gå så hårt ut på Manijock, han tror (som så många andra härr) att ordbajsa är att ha en bra nivå på forumet medans innehållet och åsikterna förfaller.
Tror snarare att "ordbajseriet" förvirrar dig, vilket gör att du inte lyckas ta in inlägget i sin fulla mening tyvärr. Du förstår kanske inte varken åsikterna eller innehållet! Kan dock ha fel...

Var mycket riktigt inte meningen att förolämpa någon varken dig eller Heaty!
Meningslösa inlägg om en icke-diskussion känns väl ändå som definitionen av ordbajs. Pang får ju faktiskt fram minst lika mycket i en mening som SM i en mindre novell.
Manijock
Inlägg: 7816
Blev medlem: 2012-04-30
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Sörmland

Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av Manijock »

Stentuff skrev:
Manijock skrev:
MartinDIF51 skrev:
Dock skriver Pang aldrig här så hur kan jag "alltid" apa honom? Jag håller totalt med i det han skriver, då blir det rätt likt ja. Jag har skrivit kring problemen här lite mer aktivt under de senaste månaderna så blir nog rätt naturligt att min åsikt är lik Pang då jag (en av få verkar det som) som haft de åsikter jag haft. Tar inget av det som förolämpningar, enbart korkat skrivit av dig.

Jag har inget emot sm910 alls, han har ofta fört in lite objektivitet (även om okunskap ofta lyfts fram men försöks dölja i långa fina inlägg) i diskussionerna.

Heaty håller med dig, när vi väl kanske kan verkligen börja diskutera om hur vår stämning kan förbättras (och det verkar som fler är mer insatta) så hoppar de tillbaka flera steg. Hopplöst att skriva på det här forumet. Dock så ska du inte gå så hårt ut på Manijock, han tror (som så många andra härr) att ordbajsa är att ha en bra nivå på forumet medans innehållet och åsikterna förfaller.
Tror snarare att "ordbajseriet" förvirrar dig, vilket gör att du inte lyckas ta in inlägget i sin fulla mening tyvärr. Du förstår kanske inte varken åsikterna eller innehållet! Kan dock ha fel...

Var mycket riktigt inte meningen att förolämpa någon varken dig eller Heaty!
Meningslösa inlägg om en icke-diskussion känns väl ändå som definitionen av ordbajs. Pang får ju faktiskt fram minst lika mycket i en mening som SM i en mindre novell.
Pang skriver ju faktiskt att han inte är villig att svara på allting så nee, han får inte med lika mycket. Respekterar dock honom för att han inte vill delta i konversationen då den ofta slutar precis som denna. Med helt meningslöst jibberjabber!
Användarvisningsbild
Raus
Inlägg: 866
Blev medlem: 2008-10-30
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Östermalm

Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av Raus »

Kan vi bara droppa den här löjliga diskussionen nu, snälla?
Efter 3 år av mörker ser det helt plöstligt ljusare ut publikmässigt iaf. Med UCS tillbaka kan vi börja bygga mot draget vi hade kring glansdagarna. Det kommer ta sin tid, men jag är 100% säker på att vi kan nå dit sålänge kommunikatonen mellan aktiva supportrar och föreningen är lika bra som i fotbollen. Därför är jag jävligt glad att Mats Jonsson hjälper till!
Losing all hope was freedom.
Användarvisningsbild
Toffen
Inlägg: 15
Blev medlem: 2013-02-25
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av Toffen »

Raus skrev:Kan vi bara droppa den här löjliga diskussionen nu, snälla?
Efter 3 år av mörker ser det helt plöstligt ljusare ut publikmässigt iaf. Med UCS tillbaka kan vi börja bygga mot draget vi hade kring glansdagarna. Det kommer ta sin tid, men jag är 100% säker på att vi kan nå dit sålänge kommunikatonen mellan aktiva supportrar och föreningen är lika bra som i fotbollen. Därför är jag jävligt glad att Mats Jonsson hjälper till!
Håller absolut med till 100%
Användarvisningsbild
sm910
Inlägg: 482
Blev medlem: 2013-06-14
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av sm910 »

Huh, hemkommen från banjoland och jösses vilken trådutveckling. Om det här tjafset blir resultatet, så går jag gärna på Raus förslag och droppar diskussionen. Avslutar ändock kort (nåja...) med att kommentera det ursprungliga Pang svarade. Ja, jag är helt nöjd med det svaret - jag har aldrig hävdat något annat. Att jag därför inte ifrågasätter eller diskuterar den biten i senare svar ser jag inte som att jag missar den poängen, tror man det har man snarare missuppfattat mina resonemang. Eller så har jag uttryckt mig oklart och dravligt så det inte framgick, var läsare får välja själv vilken version den föredrar. Inte heller är jag intresserad av att diskutera något eventuellt martyrskap som det påstås - vi lär ju alla här vara överens om att UCS inte är det. Inte heller säger jag att UCS behöver eller ska ha någon skyldighet bry sig om vad utomstående tycker, det är helt upp till er att göra som ni vill kring. Jag säger heller inte att det finns något moraliskt ansvar eller någon form av skyldighet att försöka förändra folks utgångspunkt.

Jag försvarar däremot att det är vettigt att väcka frågan kring vad som hände - att alternativet bara skulle gynna ryktesspridning, precis som det att göra det till hårt minerad mark med hårda okvädesord som . Hur mycket av en icke-fråga det är står trots allt alla fritt upp att besluta om själva, ingen är ju tvingad att varken läsa eller kommentera mina inlägg och besvarar ingen kommer det ju faktiskt ingen vidare diskussion på ämnet. Vad som däremot definitivt är en icke-fråga för en tråd om vår läktare är alla i övrigas tjafs om hur jag skriver, jag som knappt ens skrivit några inlägg på det här forumet. Jag skriver som jag skriver, precis som var och en står fria att skriva på det sätt som de vill - om sen vissa tycker det är dravel, ordbajseri, pretentiöst eller <insert-lämpligt-adjektiv> tror jag varken andra eller ens ni själva är intresserade att diskutera kring eller läsa om i en klacktråd.

Det enda som gör mig lite besviken är när man antyder att jag försöker dölja okunskap genom högtravande långa "fina" texter. Dels har jag aldrig utgett mig för att ha särskilt mycket koll eller kunskap om just våra grupperingar - jag har aldrig sökt mig till organiserade supportergrupperingar som sådana. Om något är min ambition i att försöka ge heltäckande, uttömande svar som redovisar mina resonemangs deduktion från utgångspunkt till slutsats ett sårbart, transparent sätt att blottlägga eventuell okunskap och felslut hos mig. Missförstå mig inte här, att uttrycka sig kärnfullt är en konst, en god retorisk konst, och konst är (ursäkta ekvivokationen) att genom ett budskap kunna inspirera mottagaren att tänka egna tankar och fylla ut budskapet med sina egna föreställningar, tankar, erfarenheter och idéer. Mycket sexigare, roligare och behagligare att läsa än ett långt stycke torr textmassa - men också mycket mer skyddat. De tydliga skärningspunkterna i argument och kunskap mellan två parters resonemang blir inte lika synliga eller konkreta - och det är den nakenhet och sårbarheten i mina debatter jag söker, för det är bara där jag kan lära mig eller förstå något nytt. Samtidigt som jag kan vara relativt anonym och obrydd om prestige såhär på internetforum där "sm910" bara är ett i raden av olika nick man kan köra olika karaktärer genom utan att representera varken mig själv eller någon annan.

Om man sen tycker mina inlägg är ointressanta - jag tyckte personligen att behöva skriva ett inlägg om hur jag själv debatterar i en tråd som egentligen handlar om vår läktare måste vara bland det mest ointressanta jag skrivit - så är det bara att ignorera mig. Det som är beklagligt är att den här texten tar fokus från alla de så oerhört viktiga och mer spännande diskussioner som skulle kunna finnas kring vår läktarkultur i ett nu så kritiskt skede, men jag kände att jag var tvungen att i alla fall säga något om de härt när det blev såhär. Nogav, därmed släpper jag den här diskussionen helt nu - både om mig själv och om det på jk-dagen som trots allt nu måste få anses vara en fråga långt mer genomtröskad än vad den förtjänade i uppmärksamhet. Gott nytt år och glad tentaångest!
Användarvisningsbild
lkpgsödra
Inlägg: 176
Blev medlem: 2012-03-31

Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av lkpgsödra »

sm910 skrev:Huh, hemkommen från banjoland och jösses vilken trådutveckling. Om det här tjafset blir resultatet, så går jag gärna på Raus förslag och droppar diskussionen. Avslutar ändock kort (nåja...) med att kommentera det ursprungliga Pang svarade. Ja, jag är helt nöjd med det svaret - jag har aldrig hävdat något annat. Att jag därför inte ifrågasätter eller diskuterar den biten i senare svar ser jag inte som att jag missar den poängen, tror man det har man snarare missuppfattat mina resonemang. Eller så har jag uttryckt mig oklart och dravligt så det inte framgick, var läsare får välja själv vilken version den föredrar. Inte heller är jag intresserad av att diskutera något eventuellt martyrskap som det påstås - vi lär ju alla här vara överens om att UCS inte är det. Inte heller säger jag att UCS behöver eller ska ha någon skyldighet bry sig om vad utomstående tycker, det är helt upp till er att göra som ni vill kring. Jag säger heller inte att det finns något moraliskt ansvar eller någon form av skyldighet att försöka förändra folks utgångspunkt.

Jag försvarar däremot att det är vettigt att väcka frågan kring vad som hände - att alternativet bara skulle gynna ryktesspridning, precis som det att göra det till hårt minerad mark med hårda okvädesord som . Hur mycket av en icke-fråga det är står trots allt alla fritt upp att besluta om själva, ingen är ju tvingad att varken läsa eller kommentera mina inlägg och besvarar ingen kommer det ju faktiskt ingen vidare diskussion på ämnet. Vad som däremot definitivt är en icke-fråga för en tråd om vår läktare är alla i övrigas tjafs om hur jag skriver, jag som knappt ens skrivit några inlägg på det här forumet. Jag skriver som jag skriver, precis som var och en står fria att skriva på det sätt som de vill - om sen vissa tycker det är dravel, ordbajseri, pretentiöst eller <insert-lämpligt-adjektiv> tror jag varken andra eller ens ni själva är intresserade att diskutera kring eller läsa om i en klacktråd.

Det enda som gör mig lite besviken är när man antyder att jag försöker dölja okunskap genom högtravande långa "fina" texter. Dels har jag aldrig utgett mig för att ha särskilt mycket koll eller kunskap om just våra grupperingar - jag har aldrig sökt mig till organiserade supportergrupperingar som sådana. Om något är min ambition i att försöka ge heltäckande, uttömande svar som redovisar mina resonemangs deduktion från utgångspunkt till slutsats ett sårbart, transparent sätt att blottlägga eventuell okunskap och felslut hos mig. Missförstå mig inte här, att uttrycka sig kärnfullt är en konst, en god retorisk konst, och konst är (ursäkta ekvivokationen) att genom ett budskap kunna inspirera mottagaren att tänka egna tankar och fylla ut budskapet med sina egna föreställningar, tankar, erfarenheter och idéer. Mycket sexigare, roligare och behagligare att läsa än ett långt stycke torr textmassa - men också mycket mer skyddat. De tydliga skärningspunkterna i argument och kunskap mellan två parters resonemang blir inte lika synliga eller konkreta - och det är den nakenhet och sårbarheten i mina debatter jag söker, för det är bara där jag kan lära mig eller förstå något nytt. Samtidigt som jag kan vara relativt anonym och obrydd om prestige såhär på internetforum där "sm910" bara är ett i raden av olika nick man kan köra olika karaktärer genom utan att representera varken mig själv eller någon annan.

Om man sen tycker mina inlägg är ointressanta - jag tyckte personligen att behöva skriva ett inlägg om hur jag själv debatterar i en tråd som egentligen handlar om vår läktare måste vara bland det mest ointressanta jag skrivit - så är det bara att ignorera mig. Det som är beklagligt är att den här texten tar fokus från alla de så oerhört viktiga och mer spännande diskussioner som skulle kunna finnas kring vår läktarkultur i ett nu så kritiskt skede, men jag kände att jag var tvungen att i alla fall säga något om de härt när det blev såhär. Nogav, därmed släpper jag den här diskussionen helt nu - både om mig själv och om det på jk-dagen som trots allt nu måste få anses vara en fråga långt mer genomtröskad än vad den förtjänade i uppmärksamhet. Gott nytt år och glad tentaångest!
En TL;DR version av alla dina inlägg hade räckt gott. Fan vad du ska dra ut på skiten utan att komma till poängen.
Pogue Mahone
Inlägg: 447
Blev medlem: 2010-11-19
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av Pogue Mahone »

Vilken jävla läsning det är på detta forumet, hur fan orkar ni?

Någon som vet när biljetter till union berlin matchen kan köpas? FAN VA SKOJ DET SKA BLI MED FOTBOLL!

Majnijock, "men faktum är att de flesta som tror sig lida av detta, endast är en innehavare av lathet." detta är alltså ett faktum? Over and out.

Sm90, fyfan vad du älskar att skriva och jag som hatar att läsa... kan du inte korta ner det lite? för oss lata? dyslektiker?
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
Manijock
Inlägg: 7816
Blev medlem: 2012-04-30
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Sörmland

Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av Manijock »

Pogue Mahone skrev:Vilken jävla läsning det är på detta forumet, hur fan orkar ni?

Någon som vet när biljetter till union berlin matchen kan köpas? FAN VA SKOJ DET SKA BLI MED FOTBOLL!

Majnijock, "men faktum är att de flesta som tror sig lida av detta, endast är en innehavare av lathet." detta är alltså ett faktum? Over and out.

Sm90, fyfan vad du älskar att skriva och jag som hatar att läsa... kan du inte korta ner det lite? för oss lata? dyslektiker?
"Mååååååååål. åh va de e sjönt o se djurgårn göra mål!"

"Skuuut dååååå"

"Avgå Sabel. så jävla usel så dom borde göra sig av med honom!"

Exempel på hur det kan se ut i en matchtråd. Kanske inte stör alla men detta är typen av inlägg som ökat de senaste åren. Vi som känner folk nära som har RIKTIG dyslexi vet att sådana fel som du hittar ovan inte har något med en sådan sjukdom att göra. "Småfel" som miss på versaler, särskrivningar och smått osammanhängande meningsformuleringar ex. Sen att folk kan säga att de har "lite" dyslexi är ett tecken på hur jävla snett allt blivit. Du är lat, inget annat! Ge fan i att skriva inlägg på mobilen om du inte klarar av det.

UPPREPAR: Dyslektiker kan frångå denna kritik. Ert handikapp är jävligt, och denna skribent är en sådan som kan skilja era inlägg från övriga lata spammare.
Användarvisningsbild
Daniel942
Inlägg: 5854
Blev medlem: 2009-01-25
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av Daniel942 »

Haha fan vad du ordbajsar sm910.. Avd. hur man får MVG lätt i grundskolan.
DIF!
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11
Inlägg: 7176
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

Daniel942 skrev:Haha fan vad du ordbajsar sm910.. Avd. hur man får MVG lätt i grundskolan.
Eller kanske ett A :wink:
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Användarvisningsbild
pulverapa
Inlägg: 4815
Blev medlem: 2010-03-31
Säsongskort: Ja

Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av pulverapa »

Håller med Manijock - alltför många fejkar lysdexi.
Användarvisningsbild
Andy
Inlägg: 1514
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Numera norra förorterna

Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av Andy »

Nu har denna tråd spårat ut och blivit rejält OT, men jag tar mig friheten att fortsätta i den andan och instämma med flera av föregående sktibenter i deras syn på forumets kvalitet.

Jag som skrivit här sedan forumet startade, men också dessförinnan i dess föregångare DIF.net, kan bära vittnesmål om att kvaliteten på forumet skjunkit rejält de senaste åren både vad avser form och innehåll. Jag tycker inte att skribenter som sm910 är det stora problemet. Det som stör mig är snarare andra skribenter som vräker ut inlägg utan att egentligen säga något, skribenter som har så bristande kunskaper i svenska språket att deras inlägg blir mer eller mindre obegripliga, samt inte minst skribenter som är så låsta i sina egna positioner och uppfattningar att man slutar lyssna eller försöka ta till sig andra uppfattningar eller åsikter - den onyanserade och okonstruktiva debatt som förts från vissa håll i denn tråd är ett bevis på detta.

Jag har dock höga förhoppningar om att vi tillsammans kan återskapa detta till ett forum där väl genomtänkta och välformulerade inlägg från skribenter med radikalt olika bakgrund, åsikter och perspektiv kan brytas mot varandra och därmed bidra till att skapa nya synteser och uppfattningar som leder till att vår förening utvecklas på bästa sätt. Hoppas också att forumet kan fungera som mötesplats för de som vill bidra genom att göra och inte bara skriva.

Vad avser dydlexi tillhör jag de som dessvärre lidet av detta handikapp och då inte "lite" utan fullt vetenskaåligt, kliniskt och diagnostiserat. Jag hoppas att ni kan bortse från dettta och ha överseende med att det blir lite fel ibland.
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
Skidlöparn
Inlägg: 2331
Blev medlem: 2013-05-19
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm

Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av Skidlöparn »

Bättre idag än tidigare iaf! (Räknar inte JK-dagen)
En detalj bara; kan vi inte ta det lite lugnare med djurgårns IF du är allt jag har? Visst det är en helt fantastisk ramsa, bland de bästa, men låt den förbli det och besudla den inte genom att sjunga den för ofta. Fanns tendenser till det idag.
Skriv svar