Mariusz Czerkawski

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Christopher J
Inlägg: 478
Blev medlem: 2005-06-09

Mariusz Czerkawski

Inlägg av Christopher J »

Vi borde ge Mariusz Czerkawski en till chans! Hoppas han ändrar sig och skriver på ett nytt kontrakt.
Användarvisningsbild
lund3
Inlägg: 95
Blev medlem: 2005-06-09

Inlägg av lund3 »

Är lite tveksam till de. Har vi råd med hans höga lön? Tror inte heller han är så intresserad av en lönesäkning.
Användarvisningsbild
grandstoff
Inlägg: 227
Blev medlem: 2005-06-09
Ort: Örebro

Inlägg av grandstoff »

Han har ju redan deklarerat att han aldrig mer kommer spela i Sverige, så jag tror det är ganska kört.
Användarvisningsbild
Jacke
Inlägg: 138
Blev medlem: 2005-06-09
Ort: Universum

Inlägg av Jacke »

Han gjorde en isträning på Hovet (den husse vart portad från). Det betyder iaf att han är kvar i Sverige. Själv tror jag han skulle göra nytta i DIF denna säsong, men inte skulle han vilja spela för juniorlön.
Kagen
Inlägg: 494
Blev medlem: 2005-08-16

Inlägg av Kagen »

Sett till geografi och pengar skulle väl SSK ligga bättre till, hårt men sant.
Användarvisningsbild
Jojje
Inlägg: 828
Blev medlem: 2005-06-09
Ort: Östermalm

Inlägg av Jojje »

Jag kan meddela att Marre var den dyraste spelare NÅGONSIN i DIF. Satt i relation till vad han presterade så var han den största floppen sen dacke.

Vill under inga som helst omständigheter se den divan i DIF igen. Om han inte spelar gratis.
Användarvisningsbild
Gårdare
Inlägg: 117
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Nacka

Inlägg av Gårdare »

Jag ser gärna "Marre" i årets lag. Vilken chans för upprättelse! Dessutom skulle hans stjärnglans bli ännu högre när NHL-spelarna försvunnit.
Erik I
Inlägg: 773
Blev medlem: 2005-06-09
Ort: Lund

Inlägg av Erik I »

Tror tyvärr Marre är förlorad för Dif, mest eftersm han är för dyr (Wiken är ju borta så tränarna borde intevara ett hinder). Tror dock han inte kommer spela för något annat Elitserielag pga sina band till Dif, dessutom kan han håva in - om vi nu talar pengar - i mellaneuropa eller Ryssland. Eller varför inte i NHL, med tanke på vilka det är som får chansen där i år tycker jag nästan, trots fjolåret, att det är lite konstigt han inte fått något anbud därifrån.
Skriv svar