Linus Klasen och Breivik handlade det om.DIF_Soldier skrev:Vet inte vad Bjurre postade men är det så att det va någon som faktiskt var lik en person med mindre smickrande historik så är det väl inget att gnälla över? Det enda som jämförs är ju utseendet och inget annat.
Om där nu fanns en slående likhet utseendemässigt ska Mod skämmas som en ynklig liten PK-kärring.
DÖD OCH HAT ÅT CENSUR.
Säcken och Tommy Lee Jones lika som bär...
Re: Säcken och Tommy Lee Jones lika som bär...
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
En kollega på jobbet påstod att han trodde det var jag, när han såg första bilderna på Breivik. Jag är inte Klasen om någon undrar...Bjurre skrev:Linus Klasen och Breivik handlade det om.DIF_Soldier skrev:Vet inte vad Bjurre postade men är det så att det va någon som faktiskt var lik en person med mindre smickrande historik så är det väl inget att gnälla över? Det enda som jämförs är ju utseendet och inget annat.
Om där nu fanns en slående likhet utseendemässigt ska Mod skämmas som en ynklig liten PK-kärring.
DÖD OCH HAT ÅT CENSUR.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Din avatar är ju på en kapten. Så du kanske är Klasen?minalman skrev:En kollega på jobbet påstod att han trodde det var jag, när han såg första bilderna på Breivik. Jag är inte Klasen om någon undrar...Bjurre skrev:Linus Klasen och Breivik handlade det om.DIF_Soldier skrev:Vet inte vad Bjurre postade men är det så att det va någon som faktiskt var lik en person med mindre smickrande historik så är det väl inget att gnälla över? Det enda som jämförs är ju utseendet och inget annat.
DÖD OCH HAT ÅT CENSUR.

"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
- DIF_Soldier
En kapten? Haddock är Kaptenen - the captain. Kaptenernas kapten!Bjurre skrev:Din avatar är ju på en kapten. Så du kanske är Klasen?minalman skrev:En kollega på jobbet påstod att han trodde det var jag, när han såg första bilderna på Breivik. Jag är inte Klasen om någon undrar...Bjurre skrev:Linus Klasen och Breivik handlade det om.DIF_Soldier skrev:Vet inte vad Bjurre postade men är det så att det va någon som faktiskt var lik en person med mindre smickrande historik så är det väl inget att gnälla över? Det enda som jämförs är ju utseendet och inget annat.
DÖD OCH HAT ÅT CENSUR.
Säg den glädje som varar
Nja Georg Lager i rederiet ser jag som etta. Dock så dör han.DIF_Soldier skrev:En kapten? Haddock är Kaptenen - the captain. Kaptenernas kapten!Bjurre skrev:Din avatar är ju på en kapten. Så du kanske är Klasen?minalman skrev:En kollega på jobbet påstod att han trodde det var jag, när han såg första bilderna på Breivik. Jag är inte Klasen om någon undrar...Bjurre skrev:Linus Klasen och Breivik handlade det om.DIF_Soldier skrev:Vet inte vad Bjurre postade men är det så att det va någon som faktiskt var lik en person med mindre smickrande historik så är det väl inget att gnälla över? Det enda som jämförs är ju utseendet och inget annat.
DÖD OCH HAT ÅT CENSUR.
- minalman
Det gör jag också. Eventually...Bjurre skrev: Nja Georg Lager i rederiet ser jag som etta. Dock så dör han.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Hade Stålhammar på besök i helgen!
Marc Pedersen?

Yussif Chibsah?

Marc Pedersen?

Yussif Chibsah?

- SirDIFalot
Färgblind...Enbom skrev:Hade Stålhammar på besök i helgen!
Marc Pedersen?
Yussif Chibsah?
Matcher är ett nödvändigt ont för att få fram stats.
Typ... eller någon annan skada.SirDIFalot skrev:Färgblind...Enbom skrev:Hade Stålhammar på besök i helgen!
BILD
För övrigt anser jag att Solna ska förgöras.
Frajn skrev:Zlatan?
Magnus Uggla?
haha!
Mathias Tjärnqvist?
Robert Gustavsson?

Robert Gustavsson?
"Whatever you want"
-
Lill-Erik (Bert-serien från 90-talet) & Patric Blomdahl (AIK)