Brynäs IF - Djurgårdens IF, 14/9 2006

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Kall-El
Inlägg: 5195
Blev medlem: 2005-10-15

Inlägg av Kall-El »

Målisen som numer är i Luleå va?

Det sista skall jag låta vara osagt, men Mora känns inte lika bra denna säsong. De har ju tappat målsprutan Kerman och även den där Russ backen. även om jag aldrig riktgit fattade vad detvar som han var bra på.

Brendl tror jag personligen kan bli en riktig flopp om det går lite trögt till en början, att dessutom tvngas bo i en håla som Mora kan inte heller vara kul.
isolerad
Inlägg: 1365
Blev medlem: 2005-06-09

Inlägg av isolerad »

Kall-El skrev:Målisen som numer är i Luleå va?

Det sista skall jag låta vara osagt, men Mora känns inte lika bra denna säsong. De har ju tappat målsprutan Kerman och även den där Russ backen. även om jag aldrig riktgit fattade vad detvar som han var bra på.

Brendl tror jag personligen kan bli en riktig flopp om det går lite trögt till en början, att dessutom tvngas bo i en håla som Mora kan inte heller vara kul.
Grejen med mora är ju att de varit uträknade två år i rad men ändå lyckats på nåt vänster, så vågar man bottentippa dem i år?
Kall-El
Inlägg: 5195
Blev medlem: 2005-10-15

Inlägg av Kall-El »

Tredje året säger det stopp.

Mora skall tillsammans med SAIK vara de två lag som normalt sett haman sist. Sedan att jag hoppas att SAIK klarar sig på bekostnad av MIF är en helt annan femma.
Skriv svar