Frågetråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
mannge
Inlägg: 277
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm, Johanneshov
Kontakt:

Re: Frågetråden

Inlägg av mannge »

En liten fråga. Har aldrig tänkt på det tidigare, men finns det någon form av förvaringsskåp eller dylikt vid Gullmars eller i närheten av Globen?

En polare kommer på besök och vi hinner inte lämna inte lämna hans saker innan torsdagens match.
Blue Brigade A11
Användarvisningsbild
12125
Inlägg: 12
Blev medlem: 2010-08-14
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Frågetråden

Inlägg av 12125 »

mannge skrev:En liten fråga. Har aldrig tänkt på det tidigare, men finns det någon form av förvaringsskåp eller dylikt vid Gullmars eller i närheten av Globen?

En polare kommer på besök och vi hinner inte lämna inte lämna hans saker innan torsdagens match.

det ska finnas stora lådar i någon utav nedgångarna till bilarna och däromkring ica i globen centrum.
Användarvisningsbild
Struten
Inlägg: 568
Blev medlem: 2008-05-05
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Frågetråden

Inlägg av Struten »

Lyckades detta år fixa ett säsongskort och undrar bara ifall biljetten kommer på posten på matchdag eller om man ska hämta ut den i butiken?
Användarvisningsbild
Frasse
Inlägg: 1856
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Frågetråden

Inlägg av Frasse »

Struten skrev:Lyckades detta år fixa ett säsongskort och undrar bara ifall biljetten kommer på posten på matchdag eller om man ska hämta ut den i butiken?
Skall hämtas ut i butiken och detta borde du fått besked om både via hemsidan och via mail.
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
DIF-I-Mariestad
Inlägg: 2
Blev medlem: 2010-07-23
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Frågetråden

Inlägg av DIF-I-Mariestad »

hejsan. jag behöver hjälp ja gör en undersökning om djurgården i skolan, jag undrar om någon/några kan svara på hur ni tror djurgården kommer vara som organisation om 10-20 år ? tacksam för hjälp!
Användarvisningsbild
Snazzi
Tipsmästare 2009/10
Inlägg: 1891
Blev medlem: 2009-10-02
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Söder om Hovet

Re: Frågetråden

Inlägg av Snazzi »

DIF-I-Mariestad skrev:hejsan. jag behöver hjälp ja gör en undersökning om djurgården i skolan, jag undrar om någon/några kan svara på hur ni tror djurgården kommer vara som organisation om 10-20 år ? tacksam för hjälp!
Förlåt, men är inte själva syftet med uppgiften att du ska göra den själv? Antar att det handlar om ett skolprojekt.
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
DIF-I-Mariestad
Inlägg: 2
Blev medlem: 2010-07-23
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Frågetråden

Inlägg av DIF-I-Mariestad »

Snazzi skrev:
DIF-I-Mariestad skrev:hejsan. jag behöver hjälp ja gör en undersökning om djurgården i skolan, jag undrar om någon/några kan svara på hur ni tror djurgården kommer vara som organisation om 10-20 år ? tacksam för hjälp!
Förlåt, men är inte själva syftet med uppgiften att du ska göra den själv? Antar att det handlar om ett skolprojekt.
jo jag ska skriva vad jag tror men för högre betyg ska jag ta reda på vad andra har för tankar + att det blir roligare istället för att jag ska enbart berätta om vad jag tycker och tror själv.
Användarvisningsbild
Drutten
Inlägg: 284
Blev medlem: 2005-06-09

Falk, forward???

Inlägg av Drutten »

Tja
Har inte varit inne på detta forum på mycket länge då jag tyvärr flyttat från våran vackra huvudstad för ett antal år sedan och haft svårva möjligheter att se DIF annat än på TV.

Gjorde en reflektion på hemsidan när man kollar på "spelare", där står N Falk som forward. Spelar inte han back numera? :?:
Ingen seger utan offer
Användarvisningsbild
Frasse
Inlägg: 1856
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Falk, forward???

Inlägg av Frasse »

Drutten skrev:Tja
Har inte varit inne på detta forum på mycket länge då jag tyvärr flyttat från våran vackra huvudstad för ett antal år sedan och haft svårva möjligheter att se DIF annat än på TV.

Gjorde en reflektion på hemsidan när man kollar på "spelare", där står N Falk som forward. Spelar inte han back numera? :?:
Falk är center (som han alltid varit) men vikarierar (med den äran) som back när vi har glest bland backarna.
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
Användarvisningsbild
mannge
Inlägg: 277
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm, Johanneshov
Kontakt:

Re: Frågetråden

Inlägg av mannge »

12125 skrev:
mannge skrev:En liten fråga. Har aldrig tänkt på det tidigare, men finns det någon form av förvaringsskåp eller dylikt vid Gullmars eller i närheten av Globen?

En polare kommer på besök och vi hinner inte lämna inte lämna hans saker innan torsdagens match.
det ska finnas stora lådar i någon utav nedgångarna till bilarna och däromkring ica i globen centrum.
Hmm.. antingen så var vi väldigt blinda, eller så var alla de som vi frågade (bl.a. biljettsnubbarna) väldigt ovetande. Men vi lyckades inte hitta några förvaringsskåp iaf. :)

Blev att lämna in polarens resväska hos informationsdisken vid Entré 11. Kanske kan vara till nytta för någon en annan gång.
Blue Brigade A11
Användarvisningsbild
Raus
Inlägg: 866
Blev medlem: 2008-10-30
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Östermalm

Re: Frågetråden

Inlägg av Raus »

Är det någon som vet vilken sida av globen vi kommer stå på vårat hemmaderby?
http://www.ticnet.se/DIF-AIK-biljetter/event/DIF1104G

Står klacken på norra eller södra?
Losing all hope was freedom.
AnteK
Inlägg: 42
Blev medlem: 2005-08-20
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Märsta

Re: Frågetråden

Inlägg av AnteK »

Raus skrev:Är det någon som vet vilken sida av globen vi kommer stå på vårat hemmaderby?
http://www.ticnet.se/DIF-AIK-biljetter/event/DIF1104G

Står klacken på norra eller södra?

"Södra" http://www.difhockey.se/klack
Masse_n
Inlägg: 1
Blev medlem: 2010-09-25

DIf i utlandet

Inlägg av Masse_n »

Går det att streema Difs matcher eller att köpa matcherna på PPV någonstans på nätet är utflyttad från sverige och e sugen på att se så mycket det går från difs matcher!!
Användarvisningsbild
kotten
Inlägg: 851
Blev medlem: 2009-03-02
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Gävle

Re: DIf i utlandet

Inlägg av kotten »

http://www.csports.se/ kan du använda antar jag, men det beror också på var du bor.

Från deras hemsida
5. Kan jag använda C SPORTS utanför Sverige?

Ja, vissa matcher kan du se utomlands. Våra sändningsrättigheter gör att du kan se Allsvenskan över hela världen. Observera att du behöver ha en tillgång till en snabb internetuppkoppling utomlands för att det skall fungera utan störningar. Här kan du använda C SPORTS:
Elitserien: Du kan se matcherna inom Europa
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Inlägg: 17594
Blev medlem: 2009-12-21
Säsongskort: Ja
Ort: Upplands Väsby

Re: DIf i utlandet

Inlägg av SirDIFalot »

Flytta inlägget till frågetråden?

Däremot kan det vara en kul idé med en "DIF i NHL, KHL och övrigt"-tråd, där man kan uppdatera varandra och surra om hur det går för Tellqvist, Murray, Hörnqvist, Kronwallarna, eller Robban Nilsson i KHL.
Expert.
Skriv svar