Frågetråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
blårandigt
Inlägg: 359
Blev medlem: 2007-08-03
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Frågetråden

Inlägg av blårandigt »

Berra skrev:Jag hör till den lyckliga skara som lyckades komma över ett säsongskort i klacken då de släpptes klockan 10:00 den 13/8. I samband med bokningen fick jag ett mail där det stod att "vi återkommer med information om hur du får ut ditt säsongskort" Jag såg att denna fråga redan nämnts här på forumet och att man ska hämta biljetterna i butiken inför respektive match. Min fråga är om någon har sett var på hemsidan denna info finns eller fått ett mail där DIF återkommer med denna info? Jag har nämligen inte fått något mail och börjar nästa oroa mig för att något blev galet vid bokningen...hemska tanke :?
Du kan vara lugn. Köpte också säsongskort den dagen och har inte fått något mail alls istället :shock:
Tror att dom kommer i början på september.
Användarvisningsbild
mannge
Inlägg: 277
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm, Johanneshov
Kontakt:

Re: Frågetråden

Inlägg av mannge »

blårandigt skrev:
Berra skrev:Jag hör till den lyckliga skara som lyckades komma över ett säsongskort i klacken då de släpptes klockan 10:00 den 13/8. I samband med bokningen fick jag ett mail där det stod att "vi återkommer med information om hur du får ut ditt säsongskort" Jag såg att denna fråga redan nämnts här på forumet och att man ska hämta biljetterna i butiken inför respektive match. Min fråga är om någon har sett var på hemsidan denna info finns eller fått ett mail där DIF återkommer med denna info? Jag har nämligen inte fått något mail och börjar nästa oroa mig för att något blev galet vid bokningen...hemska tanke :?
Du kan vara lugn. Köpte också säsongskort den dagen och har inte fått något mail alls istället :shock:
Tror att dom kommer i början på september.
Precis som blårandigt säger, informationen kommer senare.
Blue Brigade A11
Användarvisningsbild
Stocky
Inlägg: 1434
Blev medlem: 2005-08-29
Säsongskort: Ja
Ort: Öfvre A9

Re: Frågetråden

Inlägg av Stocky »

Vad är det för tröja som hänger längst till höger bakom Widing? Kommer inte ihåg att vi haft en tröja med texten Djurgården snett över tröjan? Ny för iår?


Bild
Användarvisningsbild
DIF_Soldier
Inlägg: 7144
Blev medlem: 2006-12-02
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm.

Re: Frågetråden

Inlägg av DIF_Soldier »

Stocky skrev:Vad är det för tröja som hänger längst till höger bakom Widing? Kommer inte ihåg att vi haft en tröja med texten Djurgården snett över tröjan? Ny för iår?


Bild
Det är en mycket gammal tröja från... ja, av guldtrycket att döma skulle jag tippa på 02/03-03/04.
Säg den glädje som varar
Zurswe
Inlägg: 1
Blev medlem: 2008-03-18

Re: Frågetråden

Inlägg av Zurswe »

DIF_Soldier skrev:
Stocky skrev:Vad är det för tröja som hänger längst till höger bakom Widing? Kommer inte ihåg att vi haft en tröja med texten Djurgården snett över tröjan? Ny för iår?


Bild
Det är en mycket gammal tröja från... ja, av guldtrycket att döma skulle jag tippa på 02/03-03/04.
Finner inte matchtröjan på DIF arkivet
http://www.difarkivet.se/bildarkiv.asp? ... bum&id=278
Användarvisningsbild
mannge
Inlägg: 277
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm, Johanneshov
Kontakt:

Re: Frågetråden

Inlägg av mannge »

Zurswe skrev:
DIF_Soldier skrev:
Stocky skrev:Vad är det för tröja som hänger längst till höger bakom Widing? Kommer inte ihåg att vi haft en tröja med texten Djurgården snett över tröjan? Ny för iår?


Bild
Det är en mycket gammal tröja från... ja, av guldtrycket att döma skulle jag tippa på 02/03-03/04.
Finner inte matchtröjan på DIF arkivet
http://www.difarkivet.se/bildarkiv.asp? ... bum&id=278

Har för mig att det är 3:e tröjan för säsong 03-04 eller 04-05.
Blue Brigade A11
T Alexanderson
Inlägg: 15
Blev medlem: 2009-01-10
Medlem: Ja, ständig medlem
Ort: Sollentuna

Re: Frågetråden

Inlägg av T Alexanderson »

DIF_Soldier skrev:
Stocky skrev:Vad är det för tröja som hänger längst till höger bakom Widing? Kommer inte ihåg att vi haft en tröja med texten Djurgården snett över tröjan? Ny för iår?


Bild
Det är en mycket gammal tröja från... ja, av guldtrycket att döma skulle jag tippa på 02/03-03/04.

Tröjan är från 99/00 tror jag men har aldrig använts. Jag har för mig att det var mest på test som tröjan producerades.
Användarvisningsbild
DIF_Soldier
Inlägg: 7144
Blev medlem: 2006-12-02
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm.

Re: Frågetråden

Inlägg av DIF_Soldier »

Frågan om mystiska nya tröjor kan lätt avvärjas om man jämför de mönster som finns på respektive ärmar och axlar. Märk väl att mittenpartiet på ärmarna inte alls liknar de vi använder idag. Således skulle aldrig en sådan uppsättning tröjor skapas då man alltid föjer den nuvarande tröjans grundstruktur.
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
Fricke
Inlägg: 1131
Blev medlem: 2005-06-09

Re: Frågetråden

Inlägg av Fricke »

Viktig fråga i frågetråden:

Vad gör Micke Magnusson idag och varför la han av så tidigt?
Användarvisningsbild
Crashmash
Inlägg: 2030
Blev medlem: 2006-09-17
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Frågetråden

Inlägg av Crashmash »

Fricke skrev:Viktig fråga i frågetråden:

Vad gör Micke Magnusson idag och varför la han av så tidigt?
Vi slår våra smarta huvuden ihop här i götet och har för oss att han påbörjade en juristutbildning, men kan hända att vi har fel. Slutade gjorde han på grund av skadeproblem.
Martin86
Inlägg: 21
Blev medlem: 2009-10-29
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Frågetråden

Inlägg av Martin86 »

Någon som vet när man får sms:et som ger fri entré till dagens match DIF-BIF?

Jag vet att jag är tidigt ute men man vill ju vara säker på att tjänsten verkligen fungerar så att man inte missar matchen.
Användarvisningsbild
mannge
Inlägg: 277
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm, Johanneshov
Kontakt:

Re: Frågetråden

Inlägg av mannge »

Martin86 skrev:Någon som vet när man får sms:et som ger fri entré till dagens match DIF-BIF?

Jag vet att jag är tidigt ute men man vill ju vara säker på att tjänsten verkligen fungerar så att man inte missar matchen.
Fick mitt för några minuter sedan. Så du borde ha fått ditt också nu.
Blue Brigade A11
Användarvisningsbild
Taskman
Inlägg: 282
Blev medlem: 2010-04-17
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Frågetråden

Inlägg av Taskman »

mannge skrev:
Martin86 skrev:Någon som vet när man får sms:et som ger fri entré till dagens match DIF-BIF?

Jag vet att jag är tidigt ute men man vill ju vara säker på att tjänsten verkligen fungerar så att man inte missar matchen.
Fick mitt för några minuter sedan. Så du borde ha fått ditt också nu.
Tror de flesta borde fått det nu. Fick mitt för drygt en minut sedan.
Just because I'm paranoid doesn't mean they're not out to get me.
selyar
Inlägg: 2
Blev medlem: 2010-09-09

Re: Frågetråden

Inlägg av selyar »

hello. my boyfriend and i just visited Stockholm over the weekend from the United States. We are big New Jersey Devils fans at home and are very excited for Jacob Josefson to join our team. my boyfriend wanted to buy a Josefson jersey during our visit but we could not find one. can you help me find one for him?
Användarvisningsbild
Heaty
Inlägg: 673
Blev medlem: 2009-12-01
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Rönninge

Re: Frågetråden

Inlägg av Heaty »

selyar skrev:hello. my boyfriend and i just visited Stockholm over the weekend from the United States. We are big New Jersey Devils fans at home and are very excited for Jacob Josefson to join our team. my boyfriend wanted to buy a Josefson jersey during our visit but we could not find one. can you help me find one for him?
I'm sure your best bet would be at our Concept Store in the Globe Shopping Area. http://www.globenshopping.se/djurgarden ... ept-store/
If they don't have one I'm sure they can help you out. Hope I'm not too late to respond ;)
Skriv svar