Bra idé! Låt Anger eller nån ta ett snack med Wille Bäckström!diffarn1 skrev:Jag tycker att nån spelare kan intervjua killen som intervjuar!
DIFTV - frågor och önskemål
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: DIFTV - frågor och önskemål
Säg den glädje som varar
Med risk för att bli dumförklarad... var finns den intervjun?sportfåne skrev:Säger bara marcus nilson kom hem <3 Skön och bra intervju hoppas verkligen vi får hem killen till nästa säsong! Fan vilka vassa avslut han hade under filmklippet oxå
Nyhetsarkiv under december 2008 sen får du leta det står DIF tv marcus nilson 

DIF <3
Finns det inget klipp på Tim Sandberg när han sjunger vad tycker vi om gnaget?
Hej jag skulle tycka det vore skoj att spara videofilmerna från dem fantastiska matchen. Kan ni inte lägga ut klippen så alla som vill kan spara ner dem, detta vill man ju föreviga om man var där.
mvh Difsvanen
mvh Difsvanen
Re:
Ja, reportage var ingen dålig idé!Hawk skrev:gör så många reportage som möjligt!!! Vill veta allt och höra allt som kretsar kring Djurgårn Hockey!!

http://www.carlssonshockeyzon.se.dinstudio.se
Nu med ett eget forum http://angushockey.forum24.se/
________________________________________________________________________________
DIF= Stolthet
DIF= Vilja
HEJA DJURGÅRDEN!
Nu med ett eget forum http://angushockey.forum24.se/
________________________________________________________________________________
DIF= Stolthet
DIF= Vilja
HEJA DJURGÅRDEN!
Fansens röst under varje match skulle vara skoj. Nya ansikten som får femton sekunder i rampljuset.
DIF! ALLTID - OAVSETT!
Interjuv med Krisse efterfrågas. Frågor om formen, hur laget känns osv.
Även längre interjuver som går mot reportage efterfrågas. Gärna med de äldre spelarna. Dom kanske berättar lite minnen där man får se videoklipp, berätta lite mer om sig själva osv.
Interjuver med Calle, Mark och Jacob vill jag se också. Angående JVM då såklart.
Spelare som inte blir interjuvade så ofta: Printz, R och T. Pettersson, Falken, Tim.
Målvaktstränarna.
Håkan Södergren
Garpen.
Vart har chatten med spelare/ledare tagit vägen? Skulle vara kul med gästinlägg från spelare på bloggen också. Fimpen gjorde nåt förra året har jag för mig.
Som vanligt ett ganska ostrukturerat inlägg då vissa saker kommer efterhand.
Fortsatt bra jobb Wille.
Även längre interjuver som går mot reportage efterfrågas. Gärna med de äldre spelarna. Dom kanske berättar lite minnen där man får se videoklipp, berätta lite mer om sig själva osv.
Interjuver med Calle, Mark och Jacob vill jag se också. Angående JVM då såklart.
Spelare som inte blir interjuvade så ofta: Printz, R och T. Pettersson, Falken, Tim.
Målvaktstränarna.
Håkan Södergren
Garpen.
Vart har chatten med spelare/ledare tagit vägen? Skulle vara kul med gästinlägg från spelare på bloggen också. Fimpen gjorde nåt förra året har jag för mig.
Som vanligt ett ganska ostrukturerat inlägg då vissa saker kommer efterhand.
Fortsatt bra jobb Wille.
Född till sportchef.
Skulle vilja ha en intervju med C-H-Svanberg. Kanske inte helt realistiskt...
Hahaha, ja tack!Stocky skrev:Skulle vilja ha en intervju med C-H-Svanberg. Kanske inte helt realistiskt...

"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
Skulle vara kul om ni intervjuade några supportrar om det vill förbättra något eller nåt
kanske vore bra om ni tog lite äldre människor då...kanske är en skit dålig idé vad vet jag ^^

Losing all hope was freedom.
Skön intervjuv med Figge å Ölvestad:P lättsam
Figge är härlig

DIF <3
mer interjuver med spelare...
Visa också gärna mer runt omkring, träningar, före och efter matcher osv...
Visa också gärna mer runt omkring, träningar, före och efter matcher osv...
Djurgårdens IF!
Vill se intervjuer med styrelsen, låt antingen fansen skicka in frågor som de får svara på i kameran, eller kanske lite off limit men låt ett fan ställa frågorna. Inga bortklipp och inga förberedelser utan raka frågor och riktiga svar.
Vill annars ge en eloge till DIFTV för de intervjuer ni gör....
Vill annars ge en eloge till DIFTV för de intervjuer ni gör....
2014-04-07, vad hände?
Vill fortfarande gärna se presskonferensen, i alla fall efter hemmamatcherna.
Född till sportchef.