Brynäs IF - Djurgårdens IF, 11/10 2007

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
Boråsaren
Inlägg: 619
Blev medlem: 2005-06-09

Inlägg av Boråsaren »

Nej de e skandal, alltså de ska ju visas och man kunde ju köpa den för några minuter sedan bara..! Men de e många som ringer till C+ nu, sitter i sjukt lång kö nu...!
Saknar Kung Wikegård!
Kall-El
Inlägg: 5195
Blev medlem: 2005-10-15

Inlägg av Kall-El »

Med denna laguppställning känns det som att matchen bara kan sluta på ett sätt; Dundertorsk! Allt annat vore en sensation.

Nåväl dags att sätta sig framför burkemn och se hur 4e linan sköter sig. Faktiskt det sm känns mest lovkande inför denna fajt...
MAP
Inlägg: 187
Blev medlem: 2005-06-09

Inlägg av MAP »

Linkans magsjuka är uppe i en vecka nu. Ser inte bra ut, hoppas han är tillbaka innan nyår.
Användarvisningsbild
Boråsaren
Inlägg: 619
Blev medlem: 2005-06-09

Inlägg av Boråsaren »

Det är ett stort problem som gör att all webb-tv ligger nere. Förhoppningsvis kommer den igång snart igen, men de lovade ingenting! För alla som köpt matchen är det bara att ringa imorgon 020-240024 och be om pengarna tillbaka.

Om man missar över 2,5 period får man pengarna tillbaka. De kunde lösa sig men skulle inte ha för stora förhoppningar.
Saknar Kung Wikegård!
Användarvisningsbild
Rocker
Inlägg: 938
Blev medlem: 2006-06-28
Ort: Stockholm

Inlägg av Rocker »

Boråsaren skrev:Det är ett stort problem som gör att all webb-tv ligger nere. Förhoppningsvis kommer den igång snart igen, men de lovade ingenting! För alla som köpt matchen är det bara att ringa imorgon 020-240024 och be om pengarna tillbaka.

Om man missar över 2,5 period får man pengarna tillbaka. De kunde lösa sig men skulle inte ha för stora förhoppningar.
Tack för infon.... jävla bajscanalplus. :wink:
Wedd
Inlägg: 288
Blev medlem: 2006-09-19
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Hägersten

Inlägg av Wedd »

Fan va fjantigt, jävla H***VETE jag ville ju se dagens fight .....
Alltid Oavsett.
Gäst

Inlägg av Gäst »

Tog 14 sekunder..Sen åkte otto ut på 2 minuter
Användarvisningsbild
Rocker
Inlägg: 938
Blev medlem: 2006-06-28
Ort: Stockholm

Inlägg av Rocker »

Wedd skrev:Fan va fjantigt, jävla H***VETE jag ville ju se dagens fight .....
I agree...
Användarvisningsbild
Rocker
Inlägg: 938
Blev medlem: 2006-06-28
Ort: Stockholm

Inlägg av Rocker »

Äntligen skriver canal+ att dagens matcher är försenade pga tekniska problem... Varför kan dom inte göra det så fort dom märker att det är knas?
Användarvisningsbild
rompan
Inlägg: 3
Blev medlem: 2007-10-02
Ort: Stockholm

Skandal

Inlägg av rompan »

Jag tycker det är lite halv problem varje gång jag köper matcherna via canal+. Ska man erbjuda tjänster får man ju fan fixa till så det funkar OK. Tekniska fel kan ju alltid bli men varje gång typ...
Användarvisningsbild
Rocker
Inlägg: 938
Blev medlem: 2006-06-28
Ort: Stockholm

Re: Skandal

Inlägg av Rocker »

rompan skrev:Jag tycker det är lite halv problem varje gång jag köper matcherna via canal+. Ska man erbjuda tjänster får man ju fan fixa till så det funkar OK. Tekniska fel kan ju alltid bli men varje gång typ...
Håller med om det. Lite för dyrt med 89 spänn för halvfunktion.
Användarvisningsbild
shma
Inlägg: 205
Blev medlem: 2005-09-21

Inlägg av shma »

2,5 perioder ?????? :o så om jag missar dom sista två perioderna är jag lurad ?
Bild
Kall-El
Inlägg: 5195
Blev medlem: 2005-10-15

Inlägg av Kall-El »

Kan ju då meddela att ni inte missat mycket alls sett till de första 20 minutrarna. Under dessa har vi totalt sett haft ETT ordnat anfall med kombination. Vidare har vi haft en halvchans till tackvare en förlupen puck som alla spelare verkade tro skulle gå till icing...

Brynäs är dock inte mycket bättre och båda lagen har förtvivlat svårt att komma till heta chanser. BIF för dock matchen och deras anfaöö känns mer genomtänkta, men som nämnts ovan inga dunderheta chanser har skapats från något av lagen.

Vi fortsätter för övrigt att vara virriga i egen zoon. Första utvisning uppstod pga att en spelare inte lyckades slå ut en enkel puck över blå. Ask drar för övrigt också på sig en idiotutvisning bakom BIF-målisen. Tompa visar för övrigt dessutom att han inte är så snabb som han en gång var när han på offensiv blå tvingas knätackla bort en snabbskrinnande motståndare...

Avslutningsvis. Vi fick ett PP med minuten kvar, men vi skapade NADA.
Användarvisningsbild
Caveman
Inlägg: 2480
Blev medlem: 2006-10-20
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Caveman »

11-4 i skott till Brynäs efter 1:a perioden. Men det har varit ganska lugnt för Riddarn i målet.
Användarvisningsbild
Rocker
Inlägg: 938
Blev medlem: 2006-06-28
Ort: Stockholm

Inlägg av Rocker »

Caveman skrev:11-4 i skott till Brynäs efter 1:a perioden. Men det har varit ganska lugnt för Riddarn i målet.
Tror Riaarn är jäkligt sugen på att visa att han är att räkna med...
Skriv svar