Hur gör ni för att hantera sorgen?

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
-daniel-
Inlägg: 12860
Blev medlem: 2008-01-27
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Hur gör ni för att hantera sorgen?

Inlägg av -daniel- »

brsk skrev:Hur gör ni för att hantera sorgen?
Bild

+


Bild

=

Bild
Bild
Användarvisningsbild
Sanity
Inlägg: 12
Blev medlem: 2011-09-28

Re: Hur gör ni för att hantera sorgen?

Inlägg av Sanity »

BOMBOM BOUCHARD skrev: "Jag håller inte på Djurgården, Jag ÄR Djurgårdare"
så ini helvetes bra , tummen upp
Magnutz
Inlägg: 12172
Blev medlem: 2010-04-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Söder om Hovet

Re: Re: Hur gör ni för att hantera sorgen?

Inlägg av Magnutz »

Sanity skrev:
BOMBOM BOUCHARD skrev: "Jag håller inte på Djurgården, Jag ÄR Djurgårdare"
så ini helvetes bra , tummen upp
Given signatur.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
vr6power
Inlägg: 331
Blev medlem: 2010-04-21

Re: Hur gör ni för att hantera sorgen?

Inlägg av vr6power »

Eftersom jag bor i Norrbotten nuförtiden och flesta polarna håller på luleå/skeå så tröstar jag mig med en ÖL och stirrar rakt upp i taket efter varje förlustmatch och tänker Luleå är iaf borta.
Användarvisningsbild
mforce
Inlägg: 535
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Hur gör ni för att hantera sorgen?

Inlägg av mforce »

När det är färdigt att DIF åker ur ska jag ge spriten en chans.
Shitkicker

Re: Hur gör ni för att hantera sorgen?

Inlägg av Shitkicker »

Jag håller mig jävligt långt borta från forumet, talar inte med andra Djurgårdare, gör åt ammunition för 6000 per månad och köper bara fler och fler vapen.
Jonssons
Inlägg: 39
Blev medlem: 2011-09-14
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Hur gör ni för att hantera sorgen?

Inlägg av Jonssons »

Varmt bad, rakblad och ljummen koskenkorva
Staten
Inlägg: 2559
Blev medlem: 2011-09-20

Re: Hur gör ni för att hantera sorgen?

Inlägg av Staten »

Shitkicker skrev:Jag håller mig jävligt långt borta från forumet, talar inte med andra Djurgårdare, gör åt ammunition för 6000 per månad och köper bara fler och fler vapen.
Det går bra märker jag!
Shitkicker

Re: Hur gör ni för att hantera sorgen?

Inlägg av Shitkicker »

Staten skrev:
Shitkicker skrev:Jag håller mig jävligt långt borta från forumet, talar inte med andra Djurgårdare, gör åt ammunition för 6000 per månad och köper bara fler och fler vapen.
Det går bra märker jag!

Din åsikt är noterad. Du är mer än välkommen att boka ett möte för fortsatt diskussion om saken. Hur hanterar du själv situationen?
Magnutz
Inlägg: 12172
Blev medlem: 2010-04-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Söder om Hovet

Re: Hur gör ni för att hantera sorgen?

Inlägg av Magnutz »

Shitkicker skrev:
Staten skrev:
Shitkicker skrev:Jag håller mig jävligt långt borta från forumet, talar inte med andra Djurgårdare, gör åt ammunition för 6000 per månad och köper bara fler och fler vapen.
Det går bra märker jag!

Din åsikt är noterad. Du är mer än välkommen att boka ett möte för fortsatt diskussion om saken. Hur hanterar du själv situationen?
Nej men. vad skådar jag. :) Har du kanske samma profilbild på facebook? :)

Annars shitkicker? Under kontroll?
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Shitkicker

Re: Hur gör ni för att hantera sorgen?

Inlägg av Shitkicker »

Magnutz skrev:
Shitkicker skrev:
Staten skrev:
Shitkicker skrev:Jag håller mig jävligt långt borta från forumet, talar inte med andra Djurgårdare, gör åt ammunition för 6000 per månad och köper bara fler och fler vapen.
Det går bra märker jag!

Din åsikt är noterad. Du är mer än välkommen att boka ett möte för fortsatt diskussion om saken. Hur hanterar du själv situationen?
Nej men. vad skådar jag. :) Har du kanske samma profilbild på facebook? :)

Annars shitkicker? Under kontroll?

Åh! Pussgurka!

Shitkicker är alltid under kontroll. Jag har för övrigt en knölig säng över om det blir bortamatcher i Borås nästa år.

Hur hanterar Magnutz sorgen?
Magnutz
Inlägg: 12172
Blev medlem: 2010-04-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Söder om Hovet

Re: Re: Hur gör ni för att hantera sorgen?

Inlägg av Magnutz »

Shitkicker skrev:
Magnutz skrev:
Shitkicker skrev:
Staten skrev:
Shitkicker skrev:Jag håller mig jävligt långt borta från forumet, talar inte med andra Djurgårdare, gör åt ammunition för 6000 per månad och köper bara fler och fler vapen.
Det går bra märker jag!

Din åsikt är noterad. Du är mer än välkommen att boka ett möte för fortsatt diskussion om saken. Hur hanterar du själv situationen?
Nej men. vad skådar jag. :) Har du kanske samma profilbild på facebook? :)

Annars shitkicker? Under kontroll?

Åh! Pussgurka!

Shitkicker är alltid under kontroll. Jag har för övrigt en knölig säng över om det blir bortamatcher i Borås nästa år.

Hur hanterar Magnutz sorgen?
Fullt utvecklad förnekelse.. fast det funkar inte. Besviken.

Åfan, så postorderfötetagens förlovade land spelar i AS. Horribelt. Får jag för mig att åka på en sån resa (kraftig berusning tarvas) bokar jag plats på knölmadrass.

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
stolpskott
Inlägg: 1140
Blev medlem: 2007-03-18

Re: Hur gör ni för att hantera sorgen?

Inlägg av stolpskott »

Noll i karaktär. Noll i plan för spelarmaterialet som vi värvade in. En sån härförare i offensivzon som Marcus Krügers frånvaro är så synlig den kan bli. Väldigt opålitliga värvningar på spelare som gjort EN bra säsong, dom resterande då dom varit ytterst medelmåttliga.(Mattias Carlsson)
Vi lägger allt hopp på en 18 åring som ska på något sätt bära hela laget, knappt att ens Peter Forsberg gjorde det som 18 åring.

Nej, för mycket medelmåttliga spelare som egentligen inte har någon speciell egenskap som dom är bra på.

Jag skyller allt på folket bakom rodret som varit med och värvat ihop detta mediokra lag.
Mash
Inlägg: 2343
Blev medlem: 2010-09-23

Re: Hur gör ni för att hantera sorgen?

Inlägg av Mash »

Skapar andra problem som jag fokuserar på att lösa. Allting är mildare än Djurgårdens nuvarande situation, oavsett vad och denna situation är fan omöjlig att lösa.
Shitkicker

Re: Re: Hur gör ni för att hantera sorgen?

Inlägg av Shitkicker »

Magnutz skrev:
Fullt utvecklad förnekelse.. fast det funkar inte. Besviken.

Åfan, så postorderfötetagens förlovade land spelar i AS. Horribelt. Får jag för mig att åka på en sån resa (kraftig berusning tarvas) bokar jag plats på knölmadrass.

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
Nog skall jag väl få dig berusad alltid. Du tar en dag ledigt och vi spenderar hela långa kvällen innan match på skjutbanan. På morgonen dricker vi i manlig tysthet apelsinjuice vid det spartanska frukostbordet, tänker på familj, barn och fosterlandet och äter bacon och ägg tillsammans. #No homo.

Den enda förmildrande egenskapen med att behöva bese "toppidrott" i Borås är för övrigt att det finns ett systembolag inom knivkasts avstånd ifrån varje arena. Finska textilarbetare har verkligen satt sin prägel på den staden.
Skriv svar