Det är ju alltid likadant, även om det bara är 1 match ..Jim Morrison skrev:Full omgång idag. Nästan som att sidan inte pallar så många besökareCapcash skrev:Jag blir helt jävla galen på Csports skitstream, jag pejjar ju för fan 400 spänn i månaden för SKIT! Skriver mail till dem varje match om hur jävla dåligt allt funkar men INGEN respons alls!
Fyfan att det inte finns några vettiga alternativ, så tragiskt att vara låst med deras pittlösning! Hata!
Så... nu har jag fått ur mig dagens CSport-ilska också!
Kämpa DIF!
HV71 - Djurgårdens IF, 1/12 2011
Re: HV71 - Djurgårdens IF, 1/12 2011
Den som skjuter han som trummar får en 100:- på studs!
Det är bara att fortsätta maila och kräva en månads gratis abonnemang, annars betalar du aldrig mer för skiten bara. Csports är tidernas dyraste tjänst sett till vad man faktiskt får.Capcash skrev:Jag blir helt jävla galen på Csports skitstream, jag pejjar ju för fan 400 spänn i månaden för SKIT! Skriver mail till dem varje match om hur jävla dåligt allt funkar men INGEN respons alls!
Fyfan att det inte finns några vettiga alternativ, så tragiskt att vara låst med deras pittlösning! Hata!
Kämpa DIF!
- Jim Morrison
Ja, men nu är det samma sorts lagg på alla matcher.encore skrev:Det är ju alltid likadant, även om det bara är 1 match ..Jim Morrison skrev:Full omgång idag. Nästan som att sidan inte pallar så många besökareCapcash skrev:Jag blir helt jävla galen på Csports skitstream, jag pejjar ju för fan 400 spänn i månaden för SKIT! Skriver mail till dem varje match om hur jävla dåligt allt funkar men INGEN respons alls!
Kämpa DIF!
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Jag vill inte ha gratis abonnemang.. jag vill att det ska FUNKA!Staten skrev:Det är bara att fortsätta maila och kräva en månads gratis abonnemang, annars betalar du aldrig mer för skiten bara. Csports är tidernas dyraste tjänst sett till vad man faktiskt får.Capcash skrev:Jag blir helt jävla galen på Csports skitstream, jag pejjar ju för fan 400 spänn i månaden för SKIT! Skriver mail till dem varje match om hur jävla dåligt allt funkar men INGEN respons alls!
Kämpa DIF!
JÄVLA BAJS POWERPLAY, HUR SVÅRT SKA DET VARA?!
Blir fan galen.
Blir fan galen.
Japp, vårt PP är likadan som Csports stream, dvs dyr jävla skit!
- Jim Morrison
"Vi behöver inte Fredrik Bremberg"
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Lee Harvey Oswald
Norman gör en Brodin...som omväxling
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- super djurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Norman är så jävla dålig bänka skiten
Kentta skrev:JÄVLA BAJS POWERPLAY, HUR SVÅRT SKA DET VARA?!
Blir fan galen.
Bättre de ber domaren att få spela 5 mot 5 än att de i 2 min ska se så jävla bajsnödiga ut.
Och ingen som tränar laget verkar se vad som fattas eller vad som är fel...
There is no I in TEAM!!!!
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det va på hemmaplan Mäklaren, vi KAN inte spela underhållande på bortaplan, usch så jävla tråkigt detta börjar bli!Mäklaren skrev:Som vanligt när vi är inblandade (undantaget senast).haak skrev:Skapligt trist match så här långt...
Spela fult
Undra vart Carlssons berömda skott är någonstans.. Fan vad illa han skjuter!
bomboms mustach börjar gå överstyr :O
HV71 - Djurgårdens IF, 1/12 2011
Hur kan man när man har detta som yrke inte ens klara något så basalt som att slå en passning på bladet?! Inte varje gång men ibland åtminstone..
Go Tim!
Go Tim!