Djurgårdens nästa lagkapten

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Skidlöparn
Inlägg: 2331
Blev medlem: 2013-05-19
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm

Re: Djurgårdens nästa lagkapten

Inlägg av Skidlöparn »

daaviid skrev:
captcash skrev:
Varg skrev:
jsson skrev:URBOM.
Vore det inte lite taskigt att ge Alexander kaptensbindeln när han äntligen har fått göra sitt första mål i SHL?
Perfekt ju, lär ju ändå ta ~160 matcher tills han gör sitt nästa mål så han är ju rätt imun mot C-förbannelsen!
Murphy är inte nådig, jag kan lova dig att han har stenkoll på Urbom's målproduktion och sabbar istället något helt annat. Urbom kanske missar 90 % utav sina tacklingar som han försöker sätta in?
Eller kanske 90% av sina hakningar? :wink:
Praetori
Inlägg: 13766
Blev medlem: 2010-03-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm

Re: Djurgårdens nästa lagkapten

Inlägg av Praetori »

daaviid skrev:
captcash skrev:
Varg skrev:
jsson skrev:URBOM.
Vore det inte lite taskigt att ge Alexander kaptensbindeln när han äntligen har fått göra sitt första mål i SHL?
Perfekt ju, lär ju ändå ta ~160 matcher tills han gör sitt nästa mål så han är ju rätt imun mot C-förbannelsen!
Murphy är inte nådig, jag kan lova dig att han har stenkoll på Urbom's målproduktion och sabbar istället något helt annat. Urbom kanske missar 90 % utav sina tacklingar som han försöker sätta in?
Alla indianare leder till mål i baken?
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Användarvisningsbild
DIF_Soldier
Inlägg: 7144
Blev medlem: 2006-12-02
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm.

Re: Djurgårdens nästa lagkapten

Inlägg av DIF_Soldier »

Kall-El skrev:Jag bryr mig inte nämnvärt om plastnhl.

Jag vill däremot ha en lagkapten som det är högst troligt kommer spela en majoritet av våra matcher.
Tror du missade min poäng - Crosby har haft fler incidenter än Ante med hjärnskakningar. Sedan säsongerna 10-11 och 11-12 har han förvisso haft kortare bekymmer men spelat majoriteten av matcherna.

Alltså går det att komma tillbaka fullfjädrat, historiken till trots. Och Ante ÄR den givna kaptenen. Det finns så klart en risk för att Ante blir skadad igen, men det gäller ju alla oavsett vem man väljer.

"Ingen går säker, kan ju bli överkörd imorrn" osv
Säg den glädje som varar
Skriv svar