Färjestads BK - Djurgårdens IF. 21/2, 2012.

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
kalle99
Inlägg: 218
Blev medlem: 2005-09-30
Ort: Haddonfield Illinois , 31 th October 1978

Re: Färjestads BK - Djurgårdens IF. 21/2, 2012.

Inlägg av kalle99 »

Nu finns troligtvis bara detta kvar som kan rädda DIF.....

"I Djurgårdens namn" !! ÅÅÅH REVIA SYKEDIALYYIEEE!!!!!


Tyvärr läste han i klippet ej upp Djurgårdens namn.
Då sa jag till domaren på ren svenska: "Go home".
- Christer Abrahamsson



Det ska göra ont att möta Djurgården :

http://www.youtube.com/watch?v=ydao4l6Eb74
Användarvisningsbild
Arkju
Inlägg: 257
Blev medlem: 2012-02-21
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Vendelsö

Re: Färjestads BK - Djurgårdens IF. 21/2, 2012.

Inlägg av Arkju »

Magnutz skrev:
Shitkicker skrev:En lite allmän rekommendation i dessa tider är att hockey på TV gör sig fantastiskt mycket bättre med en Remington 870, pumphagelbössa i famnen.



Jag är Shitkicker.
Hur går det med TVn i dessa tider då?! Endast plågan att behöva köpa ny hindrar många från att kasta ut apparaterna genom fönstret.
Netonnet har ju ett specialerbjudande med paketpris på 6 apparater. Misstänker att antalet hänger ihop med antalet matcher som är kvar. Eventuellt så kommer det ett större paket till kvalserien också.
Erbjudandet gäller enbart medlemmar i Djurgården. Logga in med medlemsnummer så får du hem 6 stycken av den här:
http://www.netonnet.se/art/tv-och-bild/ ... 8828.6162/

Visserligen är det en lågspecad tv men man fick visst med en garanti för att den ska avge ett tillfredställande ljud när den träffar marken efter att ha åkt genom fönstret.
”Den grad av kränkthet människor känner, är precis den mängd de förtjänar.”
pinga19
Inlägg: 50
Blev medlem: 2008-01-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Färjestads BK - Djurgårdens IF. 21/2, 2012.

Inlägg av pinga19 »

ludde- skrev:Nu måste man väl ändå plocka in Säcken eller i alla fall flyga hem Challe? Kan knappast bli sämre, säger inte att någon av dessa herrar är några mirakelfixare men vafan.... Säcken har rutin från kassa lag och borde kunna fixa ett skapligt grundspel som kan ge några poäng i kvalserien, Challe är väl bra på att skrika och inte rädd för att bänka spelare när de är usla? Vet inte om det är något som behövs i dagsläget men vafan, något mer måste ske.


Efterlysning: Jag efterlyser Djurgårdens lagkapten Marcus Nilson, sågs senast någon gång i december i samband med okänt sportevenemang på Hovet. Kännetecken: Gamnacke, blekt ansikte, tom blick och säger ordet Fan varannan minut.


Blir det banderoller och avgångskrav nästa match? Hoppas det i alla fall, skulle garanterat höja matchkänslan. Annars undrar jag om någon har tips på var jag kan beställa matchtröja, clappers och en påse popcorn till ett bra pris? Vilket lag spelar ingen roll, tänkte bara dra på mig någon tröja käka mina popcorn och smälta in bland den övriga degpubliken i någon av Sveriges andra underbara arenor. Hade jag haft råd hade jag flyttat till Florida och blivit die hard Panthers fan, dom har bra publik har jag hört.

Klockrent!!
Skriv svar