Silly-season 2015-16 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2015-16 ständigt uppdaterat i första inlägg
Är det ens så säkert att Sörensen kommer med till VM?
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Långt ifrån. Snarare en riktig skräll om han kommer med.Kall-El skrev:Är det ens så säkert att Sörensen kommer med till VM?
Expert.
- 136_Djurgårdare
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Kontakt:
Det skulle absolut vara en skräll. Men jag skulle ändå inte bli förvånad, det känns som att Sörensen blivit lite av en favorit hos Mårts.SirDIFalot skrev:Långt ifrån. Snarare en riktig skräll om han kommer med.Kall-El skrev:Är det ens så säkert att Sörensen kommer med till VM?
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
-
Jag tog ut mina två döttrar till Stockholms Glasshus i Birkastan för att fira detta.
ALLTID OAVSETT!
Thoresen, Sallinen, Hultström, Johnson och Brodin. Den femman med rutinerade namn, med option på Press, måste kvala in som bästa resultatet av en silly någonsin.Stavhoppet skrev:Haha så är det väl men samtidigt får jag väl säga att jag kan inte riktigt komma på någon på rak arm som har varit en större stjärna som vi värvat de senaste 15 åren?
Jag kan bara dra mig till minnas något liknande 1997 när Challe, Tommy Söderström och Micke Johansson kom hem.
Med Johnson menar du Anderson va?DRC skrev:Thoresen, Sallinen, Hultström, Johnson och Brodin. Den femman med rutinerade namn, med option på Press, måste kvala in som bästa resultatet av en silly någonsin.Stavhoppet skrev:Haha så är det väl men samtidigt får jag väl säga att jag kan inte riktigt komma på någon på rak arm som har varit en större stjärna som vi värvat de senaste 15 åren?
Jag kan bara dra mig till minnas något liknande 1997 när Challe, Tommy Söderström och Micke Johansson kom hem.
Den jäveln ser ut som en Anderson.bastis7 skrev:Med Johnson menar du Anderson va?DRC skrev:Thoresen, Sallinen, Hultström, Johnson och Brodin. Den femman med rutinerade namn, med option på Press, måste kvala in som bästa resultatet av en silly någonsin.Stavhoppet skrev:Haha så är det väl men samtidigt får jag väl säga att jag kan inte riktigt komma på någon på rak arm som har varit en större stjärna som vi värvat de senaste 15 åren?
Hoppas Jocke mörkar om fler värvningar in för blir det inga fler ser försvaret betydligt sämre ut jämfört med föregående säsong då de flesta av backarna som kunde försvara faktiskt har försvunnit och ersatts med spelare med styrkor på helt andra områden.
In med en backgeneral nu så är jag nöjd!
2014-04-07, vad hände?
Jag gillar den här värvningen.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Samma lika, vill påstå att det är tvunget.Jepe skrev:In med en backgeneral nu så är jag nöjd!
Spela fult
Men har vi värvat ett LAG?
Vi har fortfarande samma lag som 2013/2014 fast med sjuk spets och tre(!) grymma målvakterStaten skrev:Men har vi värvat ett LAG?
Nu blir väl Thoresen en självklar Kapten om det inte kommer in någon som Kronwall.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Kronwall måste nästan vara omöjlig nu (ekonomiskt) efter Sallinen, Anderson och Thoresen.
Såvidare inte han tänker med hjärtat också och vill hem [SMILING FACE WITH SMILING EYES]
Såvidare inte han tänker med hjärtat också och vill hem [SMILING FACE WITH SMILING EYES]