CHL: Djurgården - Eisbären Berlin 5/9 2014

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Magnutz
Inlägg: 12172
Blev medlem: 2010-04-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Söder om Hovet

Re: CHL: Djurgården - Eisbären Berlin 5/9 2014

Inlägg av Magnutz »

Forumets regler är solklart enkla. Kränkningar är inte tillåtet. Fundera en stund innan ni väljer att håna/ironisera. Det blir så mycket bättre då.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
Vikas
Inlägg: 5736
Blev medlem: 2012-09-14

Re: CHL: Djurgården - Eisbären Berlin 5/9 2014

Inlägg av Vikas »

Vågar man hoppas på ett domarteam som vågar döma enligt regelboken eller kan vi vänta oss anarki på isen imorgon igen?

Om det är samma domare kan vi skicka något annat lag. Ingen idé att riskera grova skador mot de här psykopaterna.
Magnutz
Inlägg: 12172
Blev medlem: 2010-04-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Söder om Hovet

Re: Sv: CHL: Djurgården - Eisbären Berlin 5/9 2014

Inlägg av Magnutz »

Vikas skrev:Vågar man hoppas på ett domarteam som vågar döma enligt regelboken eller kan vi vänta oss anarki på isen imorgon igen?

Om det är samma domare kan vi skicka något annat lag. Ingen idé att riskera grova skador mot de här psykopaterna.
Vågar hoppas att vi skickar ett taktiskt riktigt lag till Berlin. Tror inte att vi kommer spela med ens nära ordinarie formationer.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
captcash
Inlägg: 4531
Blev medlem: 2012-03-31
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Sthlm

Re: CHL: Djurgården - Eisbären Berlin 5/9 2014

Inlägg av captcash »

Jag är skitnervös inför imorgon.. helst skulle jag vilja skicka AJK i vårt ställe så de får alla onödiga spearings, slagsmål och ev skador... vill bara att klockan ska vara typ 17.00 imorgon och alla våra hjältar fortfarande är hela och skadefria! :/

Såg lite hur SAIK hade samma problem med sina tyskar... usla och fula i sitt spel där också och när de inte hängde med så började de jäklas på allvar... vidriga äckel!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Användarvisningsbild
Mattias_87
Inlägg: 8122
Blev medlem: 2008-10-21
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Re: CHL: Djurgården - Eisbären Berlin 5/9 2014

Inlägg av Mattias_87 »

Skönt att det blev oavgjort efter full tid mellan Fribourg och Zlin.
Avskaffa tre mot tre.
Användarvisningsbild
Vikas
Inlägg: 5736
Blev medlem: 2012-09-14

Re: CHL: Djurgården - Eisbären Berlin 5/9 2014

Inlägg av Vikas »

För övrigt är Mark Bell (idioten som spearade Högström i skrevet) avstängd imorgon.

Källa: http://www.championshockeyleague.net/ne ... -bell/332/

Skönt.
Användarvisningsbild
sm910
Inlägg: 482
Blev medlem: 2013-06-14
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: CHL: Djurgården - Eisbären Berlin 5/9 2014

Inlägg av sm910 »

Vikas skrev:För övrigt är Mark Bell (idioten som spearade Högström i skrevet) avstängd imorgon.

Källa: http://www.championshockeyleague.net/ne ... -bell/332/

Skönt.
Hur fan kan han bara få en match? Visst är huvudsaken att han inte spelar mot och kan skada oss mer, men 1 ynka match är ett jävla skämt i nivå med CHLs domarnivå.
Magnutz
Inlägg: 12172
Blev medlem: 2010-04-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Söder om Hovet

Re: CHL: Djurgården - Eisbären Berlin 5/9 2014

Inlägg av Magnutz »

Ska städa när jag kommer hem. Det ska upp ett par snäpp och bäst vi börjar nu.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Magnutz
Inlägg: 12172
Blev medlem: 2010-04-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Söder om Hovet

Re: CHL: Djurgården - Eisbären Berlin 5/9 2014

Inlägg av Magnutz »

Den som upptäcker att nån beter sig illa rapporterar detta till moderator genom att anmäla inlägget. Vi hinner inte se allt som skrivs men anmälningar ser vi alltid.

Sen är standarduppmaningen till er alla att ni behandlar varandra med respekt. Bara för att du har rätt betyder det inte att du måste slå någon över huvudet för det.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Pang
Inlägg: 16
Blev medlem: 2011-12-30

Re: CHL: Djurgården - Eisbären Berlin 5/9 2014

Inlägg av Pang »

Donkels, du framstår mer och mer som en idiot inför alla ju längre du väntar med en ursäkt.
Användarvisningsbild
lkpgsödra
Inlägg: 176
Blev medlem: 2012-03-31

Re: CHL: Djurgården - Eisbären Berlin 5/9 2014

Inlägg av lkpgsödra »

Pang skrev:Donkels, du framstår mer och mer som en idiot inför alla ju längre du väntar med en ursäkt.
Det är ett internetforum, sitter du seriöst och uppdaterar tråden i hopp om att en individ ska ursäkta sig? Killen har fel och det har påpekats, måste du få bekräftelse utöver allas kommentarer om din insats? Påminner lite om "lick my boot"...

Med det sagt vill även jag ge dig cred för insatsen.
Donkels
Inlägg: 1434
Blev medlem: 2011-10-27
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: CHL: Djurgården - Eisbären Berlin 5/9 2014

Inlägg av Donkels »

Pang skrev:Donkels, du framstår mer och mer som en idiot inför alla ju längre du väntar med en ursäkt.
OK då ber jag dig personligen om ursäkt MEN där stannar min ursäkt för dock så anser jag och där tänker jag inte ändra mig att vissa personers agerande i tredje perioden samt i klackbaren i första enbart var pinsamt och på gränsen till Gnagarfasoner och om du känner dig träffad av det jag nu sa "so bee it!
Pang
Inlägg: 16
Blev medlem: 2011-12-30

Re: CHL: Djurgården - Eisbären Berlin 5/9 2014

Inlägg av Pang »

lkpgsödra skrev:
Pang skrev:Donkels, du framstår mer och mer som en idiot inför alla ju längre du väntar med en ursäkt.
Det är ett internetforum, sitter du seriöst och uppdaterar tråden i hopp om att en individ ska ursäkta sig? Killen har fel och det har påpekats, måste du få bekräftelse utöver allas kommentarer om din insats? Påminner lite om "lick my boot"...

Med det sagt vill även jag ge dig cred för insatsen.
När personer sitter bakom en datorskärm och namedroppar, felaktigt anklagar och kallar mig för idiot är det klart jag reagerar. Det är inte direkt så jag gömmer mig, vill man prata och diskutera saker är jag alltid(nästan) öppen för diskussion.

Att personer står bakom mig och att jag får bekräftelse är såklart smickrande, dock inget jag bryr mig om nämnvärt. Djurgårdens IF är och kommer alltid vara det viktigaste.

Donkels: Ursäkten godtas. Vet ej vad som hände i klackbaren och kan inte uttala mig om det tyvärr men håller med om att internbox på läktarna inte är ett bra beteende.

Skit i det här. Nu blickar vi framåt mot lördag!
GT-Micke
Inlägg: 128
Blev medlem: 2013-11-16
Ort: Växjö

Re: Sv: CHL: Djurgården - Eisbären Berlin 5/9 2014

Inlägg av GT-Micke »

Praetori skrev:
GT-Micke skrev:Skönt med vinst i varje fall. Samtliga på isen hade man väl önskat sig lite bättre av.
Starkt att det kämpas på trots skitmatch, missade lägen och mål i baken. Att vinna såna här matcher är en jävla förbättring mot förra säsongen.
Jo det är sant
Skriv svar