Hata aik

Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Think if...
Inlägg: 471
Blev medlem: 2014-03-17
Ort: Stockholm, Sweden
Kontakt:

Re: Hata aik

Inlägg av Think if... »

Dom måste verkligen älska att hata sig själva,

minst sagt läskigt...


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Using Tapatalk
Användarvisningsbild
sm910
Inlägg: 482
Blev medlem: 2013-06-14
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Hata aik

Inlägg av sm910 »

Om man skalar av allt judge judy från Galottas show däremot, så framkommer ju något spännande de båda sidorna verkar överrens om. AIK Hockey fejkar miljonfordringar för att lura till sig elitlicens. Där har förbundet något att sätta tänderna i! Visar väl bara hur lata journalister är som inte smällt upp storrubriker - hyfsat grovt fusk för att slippa degradering.
Användarvisningsbild
-daniel-
Inlägg: 12860
Blev medlem: 2008-01-27
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Hata aik

Inlägg av -daniel- »

Jag lider faktiskt med Solna Aik. Tycker inte synd om skitklubben som är smutsigare än en otorkad uteliggares stinkande gamla hosor, men kan ändå känna deras frustration.

Hur skall det hela sluta? Nästan säkert med KK. Personligen tycker jag det är skittråkigt. Finns liksom bara en klubb man på riktigt hatar, allt annat känns som plasthat (förutom möjligtvis agget mot FBK).
Bild
Användarvisningsbild
pulverapa
Inlägg: 4815
Blev medlem: 2010-03-31
Säsongskort: Ja

Re: Hata aik

Inlägg av pulverapa »

KHL nästa. 8)
Användarvisningsbild
minalman
Inlägg: 8995
Blev medlem: 2012-01-14
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Moulinsart, Stockholm Nordost

Re: Hata aik

Inlägg av minalman »

pulverapa skrev:KHL nästa. 8)
Kvartsfull glob med råttor på isen?
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Användarvisningsbild
JohanPez
Inlägg: 2244
Blev medlem: 2011-01-08
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Tyresö

Re: Hata aik

Inlägg av JohanPez »

minalman skrev:
pulverapa skrev:KHL nästa. 8)
Kvartsfull glob med råttor på isen?
Låt dem, bara vi får bort flugskiten från hovets is är jag nöjd.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
Mattias_87
Inlägg: 8122
Blev medlem: 2008-10-21
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Hata aik

Inlägg av Mattias_87 »

Jag vill inte att något lag ska gå med i KHL. Jag vill inte att den ligan ska få legitimitet i väst och gärna dö ut och bli en helrysk liga igen.
Avskaffa tre mot tre.
Isabo
Inlägg: 1708
Blev medlem: 2012-11-29
Säsongskort: Ja
Ort: Saltsjöbaden

Re: Hata aik

Inlägg av Isabo »

Skidlöparn skrev:Att de ska åka ur pga sportsliga grunder är väl ungefär lika sannolikt som att vi vinner SM-guld i år. 4/6 lag från den nedre kvalserien går upp och Timrå lär väl dessutom konka, så 5/6 alltså.
Kan aldrig tänka mig att man kommer spela en kvalserie där fem av sex lag går upp. Tror att man tar in ett extra lag från Div 1 och låter fyra lag gå upp ändå som tänkt. Eller tänker jag fel nu?
AlexanderDIF
Inlägg: 40
Blev medlem: 2012-03-27

Hata aik

Inlägg av AlexanderDIF »

Det är dagar som dessa som vi hade behövt ett riktigt het derby mot gnagarna och ena djurgårdsfamiljen mot en gemensam fiende


Skickas från min iPhone via Tapatalk
1891
Användarvisningsbild
bastis7
Inlägg: 2206
Blev medlem: 2005-06-28
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Hata aik

Inlägg av bastis7 »

Timrå klarade sig, nu ser det väldigt mörkt ut för råttorna! Kanske får möta Huddinge i kvalserien :D
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Inlägg: 17558
Blev medlem: 2009-12-21
Säsongskort: Ja
Ort: Upplands Väsby

Re: Hata aik

Inlägg av SirDIFalot »

bastis7 skrev:Timrå klarade sig, nu ser det väldigt mörkt ut för råttorna! Kanske får möta Huddinge i kvalserien :D
Kvalserien neråt, om nu aik hamnar där, vilket jag tvivlar på, består av två lag från HA och FYRA lag som division 1. FYRA av dom sex lagen spelar i HA nästa år. Det känns sjuuuukt långsökt att aik skulle åka ur.
Expert.
Användarvisningsbild
bastis7
Inlägg: 2206
Blev medlem: 2005-06-28
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Hata aik

Inlägg av bastis7 »

SirDIFalot skrev:
bastis7 skrev:Timrå klarade sig, nu ser det väldigt mörkt ut för råttorna! Kanske får möta Huddinge i kvalserien :D
Kvalserien neråt, om nu aik hamnar där, vilket jag tvivlar på, består av två lag från HA och FYRA lag som division 1. FYRA av dom sex lagen spelar i HA nästa år. Det känns sjuuuukt långsökt att aik skulle åka ur.
De har ju klar chans att hamna i kvalserien, värdelös form och har 4 pinnar upp. Viktig match för dem idag! Topp 8 kan de ju iaf glömma nu!
Användarvisningsbild
crike
Inlägg: 2296
Blev medlem: 2009-11-21
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Hata aik

Inlägg av crike »

Delar kontorsrum med en råtta här i Malmö och jag sitter och hånar han att det ska bli härligt när dom ska möta Pantern i kvalet. Har lovat att följa med på matchen och ställa mig i Panterns "klack".
Donkels
Inlägg: 1434
Blev medlem: 2011-10-27
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Hata aik

Inlägg av Donkels »

SirDIFalot skrev:
bastis7 skrev:Timrå klarade sig, nu ser det väldigt mörkt ut för råttorna! Kanske får möta Huddinge i kvalserien :D
Kvalserien neråt, om nu aik hamnar där, vilket jag tvivlar på, består av två lag från HA och FYRA lag som division 1. FYRA av dom sex lagen spelar i HA nästa år. Det känns sjuuuukt långsökt att aik skulle åka ur.
Det där med kvalseriespöken ska man aldrig underskatta om nu Gnaget hamnar i negativt kval
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Inlägg: 17558
Blev medlem: 2009-12-21
Säsongskort: Ja
Ort: Upplands Väsby

Re: Hata aik

Inlägg av SirDIFalot »

Donkels skrev:
SirDIFalot skrev:
bastis7 skrev:Timrå klarade sig, nu ser det väldigt mörkt ut för råttorna! Kanske får möta Huddinge i kvalserien :D
Kvalserien neråt, om nu aik hamnar där, vilket jag tvivlar på, består av två lag från HA och FYRA lag som division 1. FYRA av dom sex lagen spelar i HA nästa år. Det känns sjuuuukt långsökt att aik skulle åka ur.
Det där med kvalseriespöken ska man aldrig underskatta om nu Gnaget hamnar i negativt kval
Fast att fyra lag av sex skulle hamna före aik? I en grupp med fyra lag med spelare från division 1?

Nu tror jag inte aik hamnar där men vi får se. Helt klart det laget som haft mest otur i Allsvenskan. Bör inte ligga sist sett till prestation.
Expert.
Skriv svar