Ingen spelare, varken Otto eller Jimmie är en anledning att vi åkte ut eller inte gick upp. Det finns 20 andra spelare också. Har vi Sidney Crosby och 20 st division 3-spelare kan man ju inte beskylla Crosby för våra misslyckanden.Kall-El skrev:Ett ohyggligt korkat inlägg enligt mig.Jim Morrison skrev:Vi åkte ut med Otto, vi lyckades inte gå upp med Otto. All ära till honom men det är dags att prova något nytt.Malto skrev:Frågan är då vem som ska ersätta Otto. Fan. Nu blev jag deprimerad igen.
Otto är unik som spelare och vi hade haft gigantisk nytta av honom även kommande säsong.
Däremot kanske man skulle kunna använda den beskrivningen på Ölvestad.
Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlägget
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä
Expert.
Kanske en icke-nyhet men Ölve funderar fortfarande på om hälsan tillåter fortsatt spel enligt en bekant som känner en släkting till Jimmie.
- Jim Morrison
Det har jag inte sagt heller. Allt jag säger är att vi har misslyckats med honom och lyckats med honom. Jag tänker inte gräma mig för mycket då alla lag tvingas gå vidare någon gång med alla spelare. Oilers vann 1990 utan Gretzky, vi kan gå upp utan Otto.SirDIFalot skrev:Ingen spelare, varken Otto eller Jimmie är en anledning att vi åkte ut eller inte gick upp. Det finns 20 andra spelare också. Har vi Sidney Crosby och 20 st division 3-spelare kan man ju inte beskylla Crosby för våra misslyckanden.Kall-El skrev:Ett ohyggligt korkat inlägg enligt mig.Jim Morrison skrev:Vi åkte ut med Otto, vi lyckades inte gå upp med Otto. All ära till honom men det är dags att prova något nytt.Malto skrev:Frågan är då vem som ska ersätta Otto. Fan. Nu blev jag deprimerad igen.
Otto är unik som spelare och vi hade haft gigantisk nytta av honom även kommande säsong.
Däremot kanske man skulle kunna använda den beskrivningen på Ölvestad.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- SirDIFalot
Han har ju alltid pratat om att hans spelstil kanske tvingar honom att gå i pension något år i förtid.JohanPez skrev:Kanske en icke-nyhet men Ölve funderar fortfarande på om hälsan tillåter fortsatt spel enligt en bekant som känner en släkting till Jimmie.
Expert.
Hoppas vi får hit Saviano, skulle vara bra, han håller hög nivå i AS och kan spela med Johner. Perfekt första kedja med Sörenssen - Johner - Saviano.
- SirDIFalot
Saviano - Johner - Sörensen
XXXX - XXXX - Guter
Jimmie - Ljungh - Kalus
Hank - Honken - Ahlén
Ser det typ ut så snart?
Ett par brunkare för mycket skulle jag säga.
XXXX - XXXX - Guter
Jimmie - Ljungh - Kalus
Hank - Honken - Ahlén
Ser det typ ut så snart?
Expert.
Är ju bara att ta bort Hank och jimmie + kalus så har du nog rätt lagSirDIFalot skrev:Saviano - Johner - Sörensen
XXXX - XXXX - Guter
Jimmie - Ljungh - Kalus
Hank - Honken - Ahlén
Ser det typ ut så snart?
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Mm och jag är rädd att den tiden är här nu..SirDIFalot skrev:Han har ju alltid pratat om att hans spelstil kanske tvingar honom att gå i pension något år i förtid.JohanPez skrev:Kanske en icke-nyhet men Ölve funderar fortfarande på om hälsan tillåter fortsatt spel enligt en bekant som känner en släkting till Jimmie.
- SirDIFalot
Det skulle göra mig deprimerad.JohanPez skrev:Mm och jag är rädd att den tiden är här nu..SirDIFalot skrev:Han har ju alltid pratat om att hans spelstil kanske tvingar honom att gå i pension något år i förtid.JohanPez skrev:Kanske en icke-nyhet men Ölve funderar fortfarande på om hälsan tillåter fortsatt spel enligt en bekant som känner en släkting till Jimmie.
Expert.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
SirDIFalot skrev:Saviano - Johner - Sörensen
XXXX - XXXX - Guter
Jimmie - Ljungh - Kalus
Hank - Honken - Ahlén
Ser det typ ut så snart?
Jag tror inte vi har råd att ta in 2 spelare för andralinan om jag skall vara ärlig. Åtminstone inte om vi skall behålla Jimmie. Tror inte vi kommer ta in någon toppcenter, man räknar med att Ljungh kan så mycket bättre än senaste säsongen...det är min känsla.
Vi får nog räkna med att en junior plockas upp också. Tobias Lindberg kommer nog få chansen vilket är helt rätt förstås. Första linan är riktigt bra om det går i lås med Saviano.SirDIFalot skrev:Saviano - Johner - Sörensen
XXXX - XXXX - Guter
Jimmie - Ljungh - Kalus
Hank - Honken - Ahlén
Ser det typ ut så snart?
- SirDIFalot
Antagligen. Anländer Ahlén innebär det väl tyvärr att antingen Jimmie eller Kalus inte blir kvar. Kraftigt nedköp i så fall.
Expert.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Soares har tydligen kritat på för något lag idag.
Från eliteprospects:
04/18/2013 Confirmed Vienna Capitals Unknown
Från eliteprospects:
- SirDIFalot
Nej. Det är confirmed att han lämnar Vienna Capitals. Inte att han skrivit på för något okänt lag.1962FenderStrat skrev:Soares har tydligen kritat på för något lag idag.
Från eliteprospects:
Expert.
Vågar man hoppas?
Saviano - Johner - Soares.
Ja, tack.
Saviano - Johner - Soares.
Ja, tack.