DIF går på is fredagen den första augusti

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Användarvisningsbild
Diffe89
Inlägg: 1130
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Trallkrogen
Kontakt:

Inlägg av Diffe89 »

Bobson skrev:
Diffe89 skrev:Nåja, hoppas några följer liverapporteringen imorgon också, kan nog bli innehållsrikt. Jag finns på plats på Hovet ca. 10.50-11.25 (under min lunch) och rapporterar.
Jag sitter 10.50 - 11.25 (under arbetstid) och följer det du rapporterar! ;)
Rapporteringen pågår under hela träningen, så du får gärna följa den både före och efter också :wink:
Användarvisningsbild
melker
Inlägg: 764
Blev medlem: 2007-11-26
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm

Inlägg av melker »

Diffe89 skrev:
136_Djurgårdare skrev:Vilken entré är det som gäller?
Globen Gate vad jag vet. Bara att säga till vakten där att man ska se träningen.
Vilken ingång är det om man får fråga, ursäkta.
"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
Användarvisningsbild
Kid Notorious
Inlägg: 166
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Inlägg av Kid Notorious »

melker skrev:Vilken ingång är det om man får fråga, ursäkta.
När du går över bron från T-banan, så ser du vaktkuren på vänster sida över gatan med en grind utanför den stora porten in under Hovet/Globen. Där går man in.

Funderar allvarligt att smita lite från jobbet för att gå på premiären... Abstinensen är oerhörd nu. Å andra sidan börjar semestern kommande vecka, och då kan jag ju sitta där varje dag. 8)

Har planerat att se sju eller fler träningsmatcher under semestern iaf. :wink:
128
Inlägg: 76
Blev medlem: 2008-05-20
Säsongskort: Ja

Inlägg av 128 »

Och för oss som fortfarande inte fattar var man går in:

Kommer det att synas väl var man kan gå in? Villken bro menar du Kid? Den över nynäsvägen?
Användarvisningsbild
melker
Inlägg: 764
Blev medlem: 2007-11-26
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm

Inlägg av melker »

128 skrev:Och för oss som fortfarande inte fattar var man går in:

Kommer det att synas väl var man kan gå in? Villken bro menar du Kid? Den över nynäsvägen?
Nej, den från Tuben sade han ju :P
"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
robin_dif
Inlägg: 650
Blev medlem: 2005-08-17
Ort: sthlm

Inlägg av robin_dif »

Var DIFTV / Fantv på plats?
Vipul
Inlägg: 98
Blev medlem: 2006-04-09

Inlägg av Vipul »

Ingen som vet vart man kan se bilder från träningen?
Användarvisningsbild
Stiff
Inlägg: 177
Blev medlem: 2007-03-18
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Stiff »

Användarvisningsbild
Diffe89
Inlägg: 1130
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Trallkrogen
Kontakt:

Inlägg av Diffe89 »

robin_dif skrev:Var DIFTV / Fantv på plats?
Nej, de var nog på väg hem från Tallinn dem också.
Användarvisningsbild
136_Djurgårdare
Inlägg: 829
Blev medlem: 2007-10-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Haninge
Kontakt:

Inlägg av 136_Djurgårdare »

Upp med tuppen (nästan i allfall) för att se Djurgårdens första ispass. Kommer till Hovet runt 10.25 på grund av en sen 807a. Väl vid Hovet ser allt stängt ut så jag och polarn tar ett varv runt Arenan och rycker och bankar på alla dörrar vi ser, men ingen öppnar. Vi tar då ett varv runt Globen utan resultat. Runt tio i elva ger vi upp. Sicken flopp :D

Aja kan i allafall rekomendera den nya Batman filmen, riktigt jävla bra.
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
stolpskott
Inlägg: 1140
Blev medlem: 2007-03-18

Inlägg av stolpskott »

136_Djurgårdare skrev: Aja kan i allafall rekomendera den nya Batman filmen, riktigt jävla bra.
Word, bästa man sett på länge!
Användarvisningsbild
Emil Svelander
Inlägg: 1394
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Emil Svelander »

136_Djurgårdare skrev:Upp med tuppen (nästan i allfall) för att se Djurgårdens första ispass. Kommer till Hovet runt 10.25 på grund av en sen 807a. Väl vid Hovet ser allt stängt ut så jag och polarn tar ett varv runt Arenan och rycker och bankar på alla dörrar vi ser, men ingen öppnar. Vi tar då ett varv runt Globen utan resultat. Runt tio i elva ger vi upp. Sicken flopp :D

Aja kan i allafall rekomendera den nya Batman filmen, riktigt jävla bra.
Värsta jag hört. Går ju annars alltid att ringa Securitas, (eller vilket vaktbolag det nu är) och be dem komma och öppna.
Sjunger avgå Johnny...
Användarvisningsbild
Buford
Inlägg: 2342
Blev medlem: 2008-05-09
Ort: South of Heaven

Inlägg av Buford »

Finns det någon som kan lägga upp en rapport här på forumet? Följde rapporteringen på JK´s sida men vill gärna veta mer, om allt.
128
Inlägg: 76
Blev medlem: 2008-05-20
Säsongskort: Ja

Inlägg av 128 »

136_Djurgårdare skrev:Upp med tuppen (nästan i allfall) för att se Djurgårdens första ispass. Kommer till Hovet runt 10.25 på grund av en sen 807a. Väl vid Hovet ser allt stängt ut så jag och polarn tar ett varv runt Arenan och rycker och bankar på alla dörrar vi ser, men ingen öppnar. Vi tar då ett varv runt Globen utan resultat. Runt tio i elva ger vi upp. Sicken flopp :D

Aja kan i allafall rekomendera den nya Batman filmen, riktigt jävla bra.
Haha, man skulle gå in vid "Globen Gate" gick även jag runt Hovet, men gick sedan till biljettluckorna och frågade efter vägen.

För er som inte vet så går man ner för trappan vid rödakvarnen och sen kommer man till en vaktkur och ber om att få komma in...
Användarvisningsbild
136_Djurgårdare
Inlägg: 829
Blev medlem: 2007-10-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Haninge
Kontakt:

Inlägg av 136_Djurgårdare »

128 skrev:
136_Djurgårdare skrev:Upp med tuppen (nästan i allfall) för att se Djurgårdens första ispass. Kommer till Hovet runt 10.25 på grund av en sen 807a. Väl vid Hovet ser allt stängt ut så jag och polarn tar ett varv runt Arenan och rycker och bankar på alla dörrar vi ser, men ingen öppnar. Vi tar då ett varv runt Globen utan resultat. Runt tio i elva ger vi upp. Sicken flopp :D

Aja kan i allafall rekomendera den nya Batman filmen, riktigt jävla bra.
Haha, man skulle gå in vid "Globen Gate" gick även jag runt Hovet, men gick sedan till biljettluckorna och frågade efter vägen.

För er som inte vet så går man ner för trappan vid rödakvarnen och sen kommer man till en vaktkur och ber om att få komma in...
Haha ok där ser man. Vet man det till nästa gång då. :wink:
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
Skriv svar