Fernholm tillbaka!

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
isolerad
Inlägg: 1365
Blev medlem: 2005-06-09

Inlägg av isolerad »

Rash skrev:
isolerad skrev:
Du gjorde precis ungefär samma sak. Dvs knep inte igen kakhålet.
Kan inte heller hålla mig, "...precis ungefär..."?
Låt mig omformulera eftersom du inte kan hålla dig. "Du gjorde precis NU ungefär samma sak."
Alltså precis som i tid.
Nöjd?
Användarvisningsbild
X3M
Inlägg: 366
Blev medlem: 2006-08-10
Ort: Gotland

Inlägg av X3M »

Ritterwand skrev:Fina ord från Wikegård om Fernholm.

http://www.wikegard.se/?cat=8
Aaah det var fina ord.
Någon som har någon aning när han kommer till djurgårdslaget och får träna och spela för oss?
Användarvisningsbild
Hawaii
Inlägg: 49
Blev medlem: 2005-06-09

Inlägg av Hawaii »

isolerad skrev:
Hawaii skrev:
Hovet skrev:Inte i mina vildaste fantasier kan jag ens komma på en anledning varför vi ska bry oss vad han ska ha för nummer?
Har du inget att tillföra så knip igen kakhålet, oerhört tröttsamt att läsa dina negativa kommentarer jämt och städigt. Jag bryr mig inte heller vilket nummer Fernholm får om han signar, men jag spyr inte ut min galla på forumet som du.
Du gjorde precis ungefär samma sak. Dvs knep inte igen kakhålet.
I vanliga fall hade jag inte gjort det, vilket Hovet hade gjort (som han gör med det mesta). Måste dock erkänna, att det blev lite kul formulerat. :-)
DJUUU..
Användarvisningsbild
Johaan
Inlägg: 200
Blev medlem: 2005-10-06
Ort: Skövde
Kontakt:

Inlägg av Johaan »

Varför skriver man inget här på hemsidan om att Fernholm är på väg tillbaka?
GOGO FIMPEN!
Användarvisningsbild
Rash
Inlägg: 713
Blev medlem: 2005-07-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Kontakt:

Inlägg av Rash »

isolerad skrev:
Rash skrev:
isolerad skrev:
Du gjorde precis ungefär samma sak. Dvs knep inte igen kakhålet.
Kan inte heller hålla mig, "...precis ungefär..."?
Låt mig omformulera eftersom du inte kan hålla dig. "Du gjorde precis NU ungefär samma sak."
Alltså precis som i tid.
Nöjd?
Allt är förlåtet ;)

Johaan, DIF Hockey lär inte publicera något förrens allt med är i hamn med Ferna.

Kul att Daniel har fått Wikens välsignelse!
Lycka är att vara djurgårdare
Användarvisningsbild
Jojje
Inlägg: 828
Blev medlem: 2005-06-09
Ort: Östermalm

Inlägg av Jojje »

Johaan skrev:Varför skriver man inget här på hemsidan om att Fernholm är på väg tillbaka?
Man kanske inte har råd med både fernholm och Hannula och försöker få loss Hannula först.
Kall-El
Inlägg: 5195
Blev medlem: 2005-10-15

Inlägg av Kall-El »

Kan ju alltid hoppas då vi nog skulle ha mer nytta av Hannula, dock tror jag INTE Hannula är aktuell tyvärr. Å andra sidan skulle inte någon sponsor kunna gå in och pröjsa Fernholms lön? Så mycket pengar tror jag knappast han begär per månad.
Användarvisningsbild
Bjurling_39
Inlägg: 322
Blev medlem: 2006-06-05
Ort: Örebro

Inlägg av Bjurling_39 »

Är han verkligen klar? Jag har än inte sätt att dom har skrivit det på startsidan :?
Pepp91
Inlägg: 419
Blev medlem: 2006-03-31

Inlägg av Pepp91 »

kan vi inte locka hem Staffan Kronwall, nu när Daniel kommer tillbaka. Dom är ju goda vänner med varandra, men jag vet inte om Staffan har fått spela så många matcher i Toronto i år. I såna fall så skulle nog slutspelet vara räddat, och kanske en semi-plats till slut....
Användarvisningsbild
Boråsaren
Inlägg: 619
Blev medlem: 2005-06-09

Inlägg av Boråsaren »

Pepp91 skrev:kan vi inte locka hem Staffan Kronwall, nu när Daniel kommer tillbaka. Dom är ju goda vänner med varandra, men jag vet inte om Staffan har fått spela så många matcher i Toronto i år. I såna fall så skulle nog slutspelet vara räddat, och kanske en semi-plats till slut....
Vore oklokt att dra en sådan slutsats. I slutspel kan allting hända, det handlar inte om en spelare utan mycket mer. Men givetvis kan jag hålla med dig om att det skulle vara kul...men de e trist att ge upp sin dröm så fort på andra sidan också...!

Förövrigt var det väl några papper som skulle skrivas på? DIF går inte ut med något förrän det är helt formellt korrekt.
Saknar Kung Wikegård!
Användarvisningsbild
Frasse
Inlägg: 1856
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Inlägg av Frasse »

kan vi inte locka hem Staffan Kronwall, nu när Daniel kommer tillbaka. Dom är ju goda vänner med varandra, men jag vet inte om Staffan har fått spela så många matcher i Toronto i år. I såna fall så skulle nog slutspelet vara räddat, och kanske en semi-plats till slut....
För det första så är Staffan skadad och det är osäkert när han är tillbaka på isen igen.

För det andra så står han under kontrakt med Toronto.
Har svårt att se att Staffan skulle bryta detta konteakt och flytta hem till Stockholm igen.
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
Pepp91
Inlägg: 419
Blev medlem: 2006-03-31

Inlägg av Pepp91 »

Hur går det, skulle inte han vara så gott som klar? :o Behöver honom till Brynäs matchen ju.
Pepp91
Inlägg: 419
Blev medlem: 2006-03-31

Inlägg av Pepp91 »

vilka backpar blir det nu då?

Lindman-Pettersson(T) (vårat bästa i år, bör inte brytas)
Johannsson-Ferna (Ferna tar Ribbens plats)
Ribben-Pettersson(R) (förra årets bästa backpar, succe igen?)
Algot2003
Inlägg: 176
Blev medlem: 2005-06-09
Ort: Jönköping

Inlägg av Algot2003 »

Välkommen hem Fernholm :)
Användarvisningsbild
Remy Lebeau
Inlägg: 1511
Blev medlem: 2006-04-09
Ort: Tokyo, Japan.

Inlägg av Remy Lebeau »

Fasiken vad skönt att Ferna är hemma igen! Men nu ska vi inte överdriva, visst killen är bra, men hur bra vet vi inte riktigt. Klart är att han blir en oerhörd förstärkning i alla fall!

Välkommen hem grabben!
Skriv svar