Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Hepsnastian
Inlägg: 546
Blev medlem: 2012-10-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Sollentuna

Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen

Inlägg av Hepsnastian »

Timashov upp på waivers. Bör Jocke hugga, om inte någon annan nhl klubb tar över dvs?
Praetori
Inlägg: 13766
Blev medlem: 2010-03-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm

Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen

Inlägg av Praetori »

Hepsnastian skrev: 2021-10-18 19:50:43 Timashov upp på waivers. Bör Jocke hugga, om inte någon annan nhl klubb tar över dvs?
Vem ska han ersätta? Jag gillar Dima men det hade varit ett betydligt mer intressant ämne från start. Svårt att skohorna in forwards i läget vi befinner oss i.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Användarvisningsbild
ken1968
Inlägg: 1630
Blev medlem: 2011-10-28

Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen

Inlägg av ken1968 »

Praetori skrev: 2021-10-18 19:54:16
Hepsnastian skrev: 2021-10-18 19:50:43 Timashov upp på waivers. Bör Jocke hugga, om inte någon annan nhl klubb tar över dvs?
Vem ska han ersätta? Jag gillar Dima men det hade varit ett betydligt mer intressant ämne från start. Svårt att skohorna in forwards i läget vi befinner oss i.
Dima har sjukt mycket hockey i sig, och skulle kunna bidra med sjukt mycket energi. Sen är det som du säger backar vi behöver, men Dima och 3 nya backar av klass säger man inte nej till
Användarvisningsbild
jsson
Inlägg: 1681
Blev medlem: 2015-03-03
Medlem: Ja, vanlig medlem

Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen

Inlägg av jsson »

Praetori skrev: 2021-10-18 19:54:16
Hepsnastian skrev: 2021-10-18 19:50:43 Timashov upp på waivers. Bör Jocke hugga, om inte någon annan nhl klubb tar över dvs?
Vem ska han ersätta? Jag gillar Dima men det hade varit ett betydligt mer intressant ämne från start. Svårt att skohorna in forwards i läget vi befinner oss i.
Med både Engsundh och Lorito som hänger löst så finns det allt plats.
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
BigJ
Inlägg: 2273
Blev medlem: 2014-01-16

Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen

Inlägg av BigJ »

Och Hank fortsätter att gå som tåget i Finland, 6 mål och 5 assist...
Användarvisningsbild
Rudi
Inlägg: 671
Blev medlem: 2012-07-15
Medlem: Ja, vanlig medlem

Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen

Inlägg av Rudi »

Hur kass är finska ligan egentligen?
gaspo
Inlägg: 1532
Blev medlem: 2012-02-24
Medlem: Ja, vanlig medlem

Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen

Inlägg av gaspo »

Rudi skrev: 2021-10-19 17:04:05 Hur kass är finska ligan egentligen?
Handfull lag som håller SHL klass.
Praetori
Inlägg: 13766
Blev medlem: 2010-03-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm

Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen

Inlägg av Praetori »

Rudi skrev: 2021-10-19 17:04:05 Hur kass är finska ligan egentligen?
Den är rätt bra även om det inte är SHL-klass. Liigalagenär ändå med och tävlar rätt bra I CHL. Hank toppar ändå Vasas målliga och de låg top3 senast jag kollade. Det blir ju rätt stor skillnad i lägen och rollfördelning jämfört med DIF för Hank också.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
gaspo
Inlägg: 1532
Blev medlem: 2012-02-24
Medlem: Ja, vanlig medlem

Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen

Inlägg av gaspo »

Ingen Timashov i DIF. Vidriga äckliga Brynäs som knep han,vart väl swish pengarna från kvinnoboxaren: https://www.expressen.se/sport/hockey/s ... -fran-nhl/. Där missa Jocke nått. Svårt att matcha Brynäs bud dock tror jag.
Senast redigerad av gaspo den 2021-10-19 20:46:08, redigerad totalt 2 gång.
Donkels-3.0
Inlägg: 1159
Blev medlem: 2021-09-08
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen

Inlägg av Donkels-3.0 »

gaspo skrev: 2021-10-19 20:29:20 Ingen Timashov i DIF. Vidriga äckliga Brynäs som knep han: https://www.expressen.se/sport/hockey/s ... -fran-nhl/. Bra jobbat Jocke!
Hoppas att Jocke jagar backar men om han inte gör det har han tappat det helt om han dissar Timashov
gaspo
Inlägg: 1532
Blev medlem: 2012-02-24
Medlem: Ja, vanlig medlem

Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen

Inlägg av gaspo »

Donkels-3.0 skrev: 2021-10-19 20:34:13
gaspo skrev: 2021-10-19 20:29:20 Ingen Timashov i DIF. Vidriga äckliga Brynäs som knep han: https://www.expressen.se/sport/hockey/s ... -fran-nhl/. Bra jobbat Jocke!
Hoppas att Jocke jagar backar men om han inte gör det har han tappat det helt om han dissar Timashov
Jo självklart ska vi ha en back eller två. Men hade ju inte suttit fel med en forward med speed och bra handleder. Ja menar vad har Videll,Sörensen,Carey,Rhett visat hitintills?
daaviid
Inlägg: 4234
Blev medlem: 2009-10-03
Medlem: Ja, vanlig medlem

Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen

Inlägg av daaviid »

Det är ju inte svårt att dra på en gissning vem som kommer att sänka DIF i nästa möte med brunsås.
Praetori
Inlägg: 13766
Blev medlem: 2010-03-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm

Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen

Inlägg av Praetori »

Jag begriper läget men kräks ändå lite i munnen när jag läser sociala medier och andra inlägg om Dima och Brynäs.

Nästa Cillen eller Möller?
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Användarvisningsbild
Jim Morrison
Inlägg: 9542
Blev medlem: 2009-12-01

Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen

Inlägg av Jim Morrison »

Praetori skrev: 2021-10-20 22:02:21 Jag begriper läget men kräks ändå lite i munnen när jag läser sociala medier och andra inlägg om Dima och Brynäs.

Nästa Cillen eller Möller?
Det kan ju vara så att hans sympatier inte alls ligger hos DIF utan någon annan stockholmsklubb. Likt Möller.

Sen tror jag att Dima spelar först och främst i NHL, sedan KHL och sedan någon annan liga. Men det är bara min magkänsla.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Grabben från Söder
Inlägg: 1772
Blev medlem: 2016-07-19
Ort: Göteborg

Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen

Inlägg av Grabben från Söder »

https://hockeynews.se/articles/21828/

Holtz är uppkallad till Devils. Eklund är nu uppe i sina 9 matcher. Verkar väl som att Sharks fortsätter spela honom?
Skriv svar