Om de inte blir bakslag imorgon.pieceofcrap skrev:Enligt appen är Sörensen på is på torsdag
Sent from my iPhone using Tapatalk
Skadetråden
Re: Skadetråden
7/4-2014
Fast vi har ju gott om bra spelare i de andra kedjorna, Ljungh & Co måste vara bland seriens bästa tredjelinor och Hank gjorde det chockerande bra den matchen han fick spela med Matt. Problemet har väl varit att vi så länge hoppades på Fällström till "nästa vecka" att vi undvek att rucka på några tänka formationer, och därmed vingklippte Sörensen och Anderson med Lundberg på kanten trots 0 kemi. Den matchen Sörensen är borta hoppas jag att Hank får en ny chans med Matt, men med Fällström som vinge istället för Runken. Sen håller jag helt med om att Ljungh & co ska få agera andralina i väntan på en frisk Sörensen och en aningen varmare Fällström.Rix skrev:Problemet är ju att vi är mer sårbara än de lagen som ligger före oss. Vi har 4-5 riktigt bra spelare, när de går sönder eller blir avstängda märks det av, pga att vi inte har tillräckligt bra spelare i de andra kedjorna.
Om nu Sörenssen blir borta ett tag skulle jag vilja se
Thorensen - Sallinen - Brodin
Alvarez - Ljungh - Vejdemo
Bernhardt/Junior - Andersson - Fällström
Hank - Hage - Ahlén
Helt enkelt att vår tredje kedja får mer speltid än nuvarande andra kedja.
Thoresen - Sallinen - Brodin
Hank - Anderson - Fällström
Lundberg - Hage - Ahlén
Bernhardt
- ALLTID DIF
Sörensen OK !
Han står över mot Rögle för att vara säker att ingen hjärnskakning föreligger !
Pålitlig källa !
Pålitlig källa !
-
skön...TALLTID DIF skrev:Sörensen OK !
Pålitlig källa !
- MarcusDaze
- Medlem: Ja, vanlig medlem
DIF på hemsidan?ALLTID DIF skrev:Sörensen OK !
Pålitlig källa !
- ALLTID DIF
Nej betydligt Privatare källaMarcusDaze skrev:DIF på hemsidan?ALLTID DIF skrev:Sörensen OK !
Pålitlig källa !
- ALLTID DIF
Blev så oxå !!!!Puckey skrev:Fast vi har ju gott om bra spelare i de andra kedjorna, Ljungh & Co måste vara bland seriens bästa tredjelinor och Hank gjorde det chockerande bra den matchen han fick spela med Matt. Problemet har väl varit att vi så länge hoppades på Fällström till "nästa vecka" att vi undvek att rucka på några tänka formationer, och därmed vingklippte Sörensen och Anderson med Lundberg på kanten trots 0 kemi. Den matchen Sörensen är borta hoppas jag att Hank får en ny chans med Matt, men med Fällström som vinge istället för Runken. Sen håller jag helt med om att Ljungh & co ska få agera andralina i väntan på en frisk Sörensen och en aningen varmare Fällström.Rix skrev:Problemet är ju att vi är mer sårbara än de lagen som ligger före oss. Vi har 4-5 riktigt bra spelare, när de går sönder eller blir avstängda märks det av, pga att vi inte har tillräckligt bra spelare i de andra kedjorna.
Om nu Sörenssen blir borta ett tag skulle jag vilja se
Thorensen - Sallinen - Brodin
Bernhardt/Junior - Andersson - Fällström
Hank - Hage - Ahlén
Helt enkelt att vår tredje kedja får mer speltid än nuvarande andra kedja.
Thoresen - Sallinen - Brodin
Hank - Anderson - Fällström
Lundberg - Hage - Ahlén
Bernhardt
- minalman
- Säsongskort: Ja
Om alla kunde lämna skallen i omklädningsrummet och bara köra så hade vi inte så mycket hjärnskakningar. Vi tänker för mycket. Kötta på!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Doyle
Fällström däckad igen...Snacka om otur den stackarn har.. Får hoppas det inte blir en dag för dag igen nu, suck
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Så mycket för att Sören var OK igen.. suck... och Fällström kan ju bara ge upp snart o ta sommar-semester, maken till otursförföljd spelare får man leta efter!
Pisstråkiga nyheter... då vinner väl menlösa, könlösa Örebro .. igen...
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Satans helvete!
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Jävla skit också.
Jag har ett sånt otroligt förtroende för det här laget om alla får vara hela och spela ihop sig. Jag är säker på att vi kan ta en direktplats till kvartsfinal om vi har hela spelare.
Jag har ett sånt otroligt förtroende för det här laget om alla får vara hela och spela ihop sig. Jag är säker på att vi kan ta en direktplats till kvartsfinal om vi har hela spelare.
Avskaffa tre mot tre.
Ska vi använda någon back som forward hoppas jag att det blir Press och inte Holm. Hell knows, Press kanske lyckas komma undan lite av den prestationsångest han måste ha av säsongsinledningen om han går fokusera mer på det offensiva (och är forward i grunden..). Sen finns det ju ett gäng hyggligt lovande juniorer också.
- SirDIFalot
Jag förstår inte varför vi skulle behöva använda någon back som forward. Vi har ju tolv friska forwards.
Expert.