SHL 21/22: Växjö - Djurgårdens IF 11/12

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Wishes
Inlägg: 2817
Blev medlem: 2015-10-31
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

SHL 21/22: Växjö - Djurgårdens IF 11/12

Inlägg av Wishes »

Förstår inte hur det kunde blivit så jävla fel med anrika Djurgårdens IF? Tack så jävla mycket, Joakim Eriksson! Du menade säkert väl, men det blev förbaskat fel och nu sitter vi rejält i skiten. Tack excelblad, tack Joakim Eriksson, tack allt skitsnack, tack styrelsen!
Stolt, men aldrig nöjd
Användarvisningsbild
Czerkawski
Inlägg: 132
Blev medlem: 2019-04-23

SHL 21/22: Växjö - Djurgårdens IF 11/12

Inlägg av Czerkawski »

Där gick tåget till CHL nästa år, va?
#10
Inlägg: 13639
Blev medlem: 2012-01-19
Medlem: Ja, ständig medlem
Ort: Norra delen av Sverige

SHL 21/22: Växjö - Djurgårdens IF 11/12

Inlägg av #10 »

Czerkawski skrev: 2021-12-12 07:23:55 Där gick tåget till CHL nästa år, va?
Ja det hoppas jag
STINGRAY71
Inlägg: 150
Blev medlem: 2021-02-21

SHL 21/22: Växjö - Djurgårdens IF 11/12

Inlägg av STINGRAY71 »

Det fanns en tid då våra spelare satt och ringde runt till medlemmar för att "påminna" om vikten av mig som supporter och även medlemskaps pengarna !?
Jag varnade redan då ang förutsättningarna och uppoffringarna vi i Shlm måste göra i form av tid o kostnader för att stötta laget i vårt hjärta...
Timmar för att ta oss till en arena, betala dyra tullar, alt buss och tågbiljetter, svindyr mat/godis/öl/läsk som gav föreningen en spottstyver av totalen...förståelsen av att klubben är inget och då menar jag INGET utan dessa fantastiska supportrar som i vått o torrt och LÅGKONJUKTUR står där alt betalar utan att tveka !! NU HAR NI ANSVARIGA PISSAT PÅ VÅRA HJÄRTAN OCH VI BLÖDER OCH KRÄVER ANSVAR AV ALLA INBLANDADE, JOCKE SKALL INTE BEHÖVA TA DETTA SJÄLV ❤ 💛 💙
NI ÄR MÅNGA ANSVARIGA "MAN UP" för i helvete och AVGÅ..ingen vill spela / värvade av er INSER NI INTE DET...VI MÅSTE TA SMÄLLEN OCH BÖRJA OM
OCH SHLMS STADS ANSVARIGA SKÄMMS PÅ ER FÖR VÅRA DÅLIGA FÖRUTSÄTTNINGAR I STHLMS IDROTTEN SOM NI KALLAR FÖR BORTSKÄMMDA I ALLA ÅR ...
Skriv svar