Silly-season 2015-16 ständigt uppdaterat i första inlägget

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Låst
Användarvisningsbild
Kebabtallrik
Inlägg: 62
Blev medlem: 2014-04-13
Säsongskort: Ja

Re: Silly-season 2015-16 ständigt uppdaterat i första inlägg

Inlägg av Kebabtallrik »

Har säkra källor på att det kommer presenteras några spetsspelare snart. Ny sportchef dessutom. Och planer på en egen ishall. Men får inte avslöja något.
Så drar mig härifrån ett tag för att slippa frågor.
Men oj oj oj!!1!!
Användarvisningsbild
Farstakostym
Inlägg: 147
Blev medlem: 2015-02-21

Re: Silly-season 2015-16 ständigt uppdaterat i första inlägg

Inlägg av Farstakostym »

Kebabtallrik skrev:Har säkra källor på att det kommer presenteras några spetsspelare snart. Ny sportchef dessutom. Och planer på en egen ishall. Men får inte avslöja något.
Så drar mig härifrån ett tag för att slippa frågor.
Men oj oj oj!!1!!
Hejdå.
Manijock
Inlägg: 7888
Blev medlem: 2012-04-30
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Sörmland

Re: Silly-season 2015-16 ständigt uppdaterat i första inlägg

Inlägg av Manijock »

Där har vi det. DIF presenterar Kronwall, Engqvist och Thoresen. Wikegård och Garpenlöv avbryter sina respektive uppdrag och delar sportchefsposten. Samtidigt meddelar Stockholms stad att deras stolthet Djurgårdens IF omöjligt kan dela arena med en så bedrövlig förortsklubb som Solna Aik. Istället har man hittat en gräsplätt ute på Östermalm där man smackar upp Djurgårdsarenan. Anpassad för 10000 personer med en massiv träningsanläggning liggande intill. Kostar inte DIF en krona, eftersom klubben drar så mycket positiv publicitet till staden så är det klart att man skänker bygget till Djurgårdens IF.

En Silly Season som fan är värd namnet...
Staten
Inlägg: 2559
Blev medlem: 2011-09-20

Re: Silly-season 2015-16 ständigt uppdaterat i första inlägg

Inlägg av Staten »

Manijock skrev:Där har vi det. DIF presenterar Kronwall, Engqvist och Thoresen. Wikegård och Garpenlöv avbryter sina respektive uppdrag och delar sportchefsposten. Samtidigt meddelar Stockholms stad att deras stolthet Djurgårdens IF omöjligt kan dela arena med en så bedrövlig förortsklubb som Solna Aik. Istället har man hittat en gräsplätt ute på Östermalm där man smackar upp Djurgårdsarenan. Anpassad för 10000 personer med en massiv träningsanläggning liggande intill. Kostar inte DIF en krona, eftersom klubben drar så mycket positiv publicitet till staden så är det klart att man skänker bygget till Djurgårdens IF.

En Silly Season som fan är värd namnet...
Plus att DJ Yes är tillbaka. Drömmen.
Användarvisningsbild
MarcusDaze
Inlägg: 1339
Blev medlem: 2013-03-08
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Mariestad / Leirvik, Norge

Re: Silly-season 2015-16 ständigt uppdaterat i första inlägg

Inlägg av MarcusDaze »

Jag tycker att många skriver oj oj oj nu, matas trollen eller har vi faktiskt något bra eller ruskigt dåligt på g? Oj oj oj behöver ju inte vara positivt.
Stavhoppet
Inlägg: 389
Blev medlem: 2010-11-08
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Silly-season 2015-16 ständigt uppdaterat i första inlägg

Inlägg av Stavhoppet »

MarcusDaze skrev:Jag tycker att många skriver oj oj oj nu, matas trollen eller har vi faktiskt något bra eller ruskigt dåligt på g? Oj oj oj behöver ju inte vara positivt.
+1
Henke_F
Inlägg: 1891
Blev medlem: 2010-11-14
Medlem: Ja, ständig medlem

Re: Silly-season 2015-16 ständigt uppdaterat i första inlägg

Inlägg av Henke_F »

Manijock skrev:Där har vi det. DIF presenterar Kronwall, Engqvist och Thoresen. Wikegård och Garpenlöv avbryter sina respektive uppdrag och delar sportchefsposten. Samtidigt meddelar Stockholms stad att deras stolthet Djurgårdens IF omöjligt kan dela arena med en så bedrövlig förortsklubb som Solna Aik. Istället har man hittat en gräsplätt ute på Östermalm där man smackar upp Djurgårdsarenan. Anpassad för 10000 personer med en massiv träningsanläggning liggande intill. Kostar inte DIF en krona, eftersom klubben drar så mycket positiv publicitet till staden så är det klart att man skänker bygget till Djurgårdens IF.

En Silly Season som fan är värd namnet...
Är väl någon dag kvar till 1:a april.
Riktnr08
Inlägg: 63
Blev medlem: 2015-01-11
Säsongskort: Ja

Re: Silly-season 2015-16 ständigt uppdaterat i första inlägg

Inlägg av Riktnr08 »

Tydligen ska en ny kyl och frys installeras på Hovet i veckan, kan det va oj oj oj grejen?
Har säkra källor hos en leverantör på Bosch, fint ska det va!
ciirree
Inlägg: 6638
Blev medlem: 2013-07-26
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Västerås

Re: Silly-season 2015-16 ständigt uppdaterat i första inlägg

Inlägg av ciirree »

Jaha snart är det första April igen. Någon kommer säkert dra värsta Sillybomben här inne. Hoppas man kommer ihåg vilket datum det är när man läser den!
Bengan08
Inlägg: 729
Blev medlem: 2013-12-15
Säsongskort: Ja

Re: Silly-season 2015-16 ständigt uppdaterat i första inlägg

Inlägg av Bengan08 »

Kebabtallrik skrev:Har säkra källor på att det kommer presenteras några spetsspelare snart. Ny sportchef dessutom. Och planer på en egen ishall. Men får inte avslöja något.
Så drar mig härifrån ett tag för att slippa frågor.
Men oj oj oj!!1!!
Fantastiskt om du har belägg för detta, annars är du en riktig pajas! Låt tiden få utvisa trovärdigheten...
Túrin Turambar
Inlägg: 595
Blev medlem: 2012-05-04
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Silly-season 2015-16 ständigt uppdaterat i första inlägg

Inlägg av Túrin Turambar »

Det där var väl uppenbarligen ett försök till drift med SirDifalot?
Tuzzen
Inlägg: 227
Blev medlem: 2013-06-13
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Silly-season 2015-16 ständigt uppdaterat i första inlägg

Inlägg av Tuzzen »

Bengan08 skrev:
Kebabtallrik skrev:Har säkra källor på att det kommer presenteras några spetsspelare snart. Ny sportchef dessutom. Och planer på en egen ishall. Men får inte avslöja något.
Så drar mig härifrån ett tag för att slippa frågor.
Men oj oj oj!!1!!
Fantastiskt om du har belägg för detta, annars är du en riktig pajas! Låt tiden få utvisa trovärdigheten...
Mycket källor nu, men har du 100% källa? Just ja det har du inte med tanke på att inget är klart om det inte blivit det senaste 30 min. MEN vad vet jag?

btw sluta trolla tråden ;)
Bengan08
Inlägg: 729
Blev medlem: 2013-12-15
Säsongskort: Ja

Re: Silly-season 2015-16 ständigt uppdaterat i första inlägg

Inlägg av Bengan08 »

Túrin Turambar skrev:Det där var väl uppenbarligen ett försök till drift med SirDifalot?
Om så är fallet är pajasnivån på detta forum enorm. Tror jag pratar för samtliga härinne när jag säger att jag gärna läser folks rykten som är 100% seriösa (oavsett om det leder till att vi signar personen eller ej). Men att sprida falska rykten som man själv vet är osanna är AIK-stilen! Ni som med flit skriver falska rykten får gärna uppsöka närmaste Solnaforum, där är dom vana med dynga. Jag hoppas givetvis att mr kebab är seriös i det han skriver men det kanske är naivt?
Användarvisningsbild
Andspe
Inlägg: 1851
Blev medlem: 2011-01-13
Säsongskort: Ja

Re: Silly-season 2015-16 ständigt uppdaterat i första inlägg

Inlägg av Andspe »

Riktnr08 skrev:Tydligen ska en ny kyl och frys installeras på Hovet i veckan, kan det va oj oj oj grejen?
Har säkra källor hos en leverantör på Bosch, fint ska det va!
Källa på det?! Ställer mig oerhört tveksamt till det.. Vi har väl inte ens råd med något i den kalibern?
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Tuzzen
Inlägg: 227
Blev medlem: 2013-06-13
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Silly-season 2015-16 ständigt uppdaterat i första inlägg

Inlägg av Tuzzen »

Kan inte den som är moderator radera inlägg som inte hör hemma i tråden?
Låst