Donkels-2.0 skrev: ↑2021-03-04 13:32:56
Musse som headcoach då kan vi lika bra boka plats till allsvenskan
När Robban var borta där i höstas så spelade vi ju jäkligt bra och vann våra matcher.
Jag är inte alls säkert på att Musse skulle vara dålig i rollen.
Musse får oförtjänt mycket skit, men med det sagt vore det oerhört dålig fingertoppskänlsa om Jocke väljer honom som vår nya huvudtränare.
Exakt, med tanke på att Musse blev av med rollen som ansvarig för PP klingar det inget bra om han ska leda laget.
Dessutom med tanke på hur alla supportrar känner. Givetvis ska inte supportrar bestämma men lite fingertoppskänsla får man ha här. Jag tror vi får en helt ny tränartrojka.
Support 81 skrev: ↑2021-03-04 14:07:56
frågan just nu hur många av tränare och spelare går för fullt resterande säsong
Typ alla. Det här är normalläge för spelare varje säsong.
Precis, det är ju nu det roliga/ångestfyllda/avgörande matcherna börjar.
Det är ju för dem de håller på, liksom att vi supportrar blir mer engagerade då.
Nu behövs ingen tändvätska.
De som tappar den glädjen/lockelsen för att spela nu blir inte kvar länge på den här nivån.
Serielunken i november däremot, inte Högströms/Axelssons bästa tid på säsongen.....
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Donkels-2.0 skrev: ↑2021-03-04 13:32:56
Musse som headcoach då kan vi lika bra boka plats till allsvenskan
När Robban var borta där i höstas så spelade vi ju jäkligt bra och vann våra matcher.
Jag är inte alls säkert på att Musse skulle vara dålig i rollen.
Musse får oförtjänt mycket skit, men med det sagt vore det oerhört dålig fingertoppskänlsa om Jocke väljer honom som vår nya huvudtränare.
Exakt, med tanke på att Musse blev av med rollen som ansvarig för PP klingar det inget bra om han ska leda laget.
Dessutom med tanke på hur alla supportrar känner. Givetvis ska inte supportrar bestämma men lite fingertoppskänsla får man ha här. Jag tror vi får en helt ny tränartrojka.
Försvinner Robban vilket det verkar som hoppas jag hela staben byts ut. Med det sagt tror jag inte många fattar hur bra Robban har varit, med ekonomin vi har är vi inte bättre än övre bottenskiktet. Robban vinner guld med aik och vi hamnar i ingemansland nästa säsong.