erik_dif skrev:Så jävla less man blir på den här inställningen hos vissa i klacken!
Folk som skriker att man ska ta ner flaggorna och sen själva står och håller käften hela matchen.
Eftersom jag är den enda som diskuterar det här, så får jag väl anta att du syftar på mig...
Först och främst så skriker ingen på dom, folk blir bara bittra. Och kom inte och snacka om att folk inte sjunger när du försvarar Fabriken & Co, då dom stod knäpptysta under 70-80% av matchen. Vi var ett antal sjungande exakt bakom dom, men näe, dom sjöng inte med trots det. Bittra medgångare är vad dom är, sjunger när ni leder är en utmärkt ramsa att rikta mot dessa personer (tyvärr så gäller det dock för 75% av hela klacken, men man tycker ändå att ultas grupperna ska föregå med gott exempel).
Visst kan man få vifta lite med flaggor, men då behöver man ju inte göra det på dom ställena där flest vill stå och på så sätt drabbar flest personer? Dom sjunger ju ändå inte, så dom kan ju lika gärna ställa sig ute i kanterna med sina flaggor där ingen annan står och bryr sig.
DIFMOTRUBBET skrev:Platsen Fabriken har på Hovet är perfekt. Där tar dom upp den platsen bakom men tyvärr finns ingen sådan plats på globen förutom på sidan av övre etaget, men där lär dom inte vilja stå.
+1.
Där står dom helt perfekt, ingen vill stå där i alla fall eftersom det är långt ifrån "hjärtat" (mitten på A18) av klacken.