Brynäs IF - Djurgårdens IF, 21/2 2009

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Lucas
Inlägg: 316
Blev medlem: 2008-09-15

Re: Brynäs IF - Djurgårdens IF, 21/2 2009

Inlägg av Lucas »

Dags att helt enkelt glömma denna match, om ni inte redan lyckats med det. Direkt efter tänkte jag "där rök slutspelet", men jag har samlat lite mod nu. Undvek att läsa mer än "DIF sumpade sin chans" headlinesen i söndagens DN. Det är inte slut förens det är slut.

Samlade ännu mer mod och kollade på tabellen, samt återstående matcher för lagen omkring oss. Det är inte kört. Att ge upp nu är dumt i mina ögon. Hade det varit två matcher kvar i detta nu hade jag insett att det är kört, men jag vägrar. Vinner vi mot SAIK hemma är det inte kört. Då lever hoppet i allra högsta grad. Jag ser fram emot matchen. Visst, kan bli sista för säsongen, men ändå. Jag tror våra hjältar kommer slita som djur där ute. Det enda jag hoppas är att dom inte lägger av efter första perioden.

Det svider att förlora men gjort är gjort. Blicka framåt istället. It ain't over til' the fat lady sings.
Johan Karlsson
Inlägg: 51
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Mjölby
Kontakt:

Re: Brynäs IF - Djurgårdens IF, 21/2 2009

Inlägg av Johan Karlsson »

Sydor skrev:
Back to the good old days skrev:Oj! En Läkerolbonde som tar sig ton. Kryp in i din lagård igen...
Fan vad tragiskt det är att man inte ens ska kunna skriva ett hyffsat sansat inlägg på det här Forumet innan avskrap som du dyker upp...

Men intelligensen räcker väl inte till nått vettigare än det du skrev....

Men pissa på i din egen damm du....
Hellre Läkerolbonde än en avgasskadad asfaltsbarn.. :lol:
Jag håller med, klart att du ska få skriva och få ett vettigt svar tillbaka, men så är det här inne, tyvär.

Jag skulle bara vilja säga att en medgångare är en som tycker att allt är jätte bra när vi vinner och när vi förlorar är allt skit, och har ABSOLUT inget med hur många matcher man går på!
Men så är det, jag vill inte att någon ska bli arg eller så, men det är ett lag vi pratar om(DIF), en målvaktstabbe syns mer än om någon missar att göra mål. Tänk såhär ist, VI ÄR ETT LAG, vi förlorar tillsammans och vinner tillsammans. Inga komentarer om att han ska gå och att han är dålig för då bryter jag ihop. Peppa till slutspel, för det är faan det vi ska till.
Djurgården i vått och torrt!
Niklas88
Inlägg: 13
Blev medlem: 2009-01-09

Re: Brynäs IF - Djurgårdens IF, 21/2 2009

Inlägg av Niklas88 »

Rättvis Brynässeger, helt klart
Skriv svar