Djurgårdens IF - Luleå Hockey, 26/2 2007

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
taddis
Inlägg: 55
Blev medlem: 2006-12-01
Ort: Nacka
Kontakt:

Inlägg av taddis »

Järnkamin nr9 skrev:Tjao,har 12 biljetter till hockeyn ikväll till salu,hör av dig vid intresse.
Det finns 2 personer som är intresserade på jk's forum och en av dem ville köpa 4:a en annan 1 tror jag det var.
Mitt-i-klacken 1983
Inlägg: 388
Blev medlem: 2006-10-19
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Södermanland

Inlägg av Mitt-i-klacken 1983 »

Bautabröl skrev:
oswä0216 skrev:Satt och tittade på Tottenham-Bolton igår. Givetvis var det bra stämning på White Hart Lane när mitt kära Tottenham vann med 4-1 men fansen hade en sång om mitt backen Micheal Dawson. "There is only one Michael Dawson, one Michael Dawson, there is only one Michael Dawson"
och då tänkte jag att vi kör den fast med Fredrik Bremberg. När han gör något utöver det vanliga. "Det finns bara en Fredrik Bremberg, en Fredrik Bremberg, Det finns bara en Fredrik Bremberg"
Den körde vi redan i slutet av 80-t när Jensa Öhling avgjorde några förlängningar i rad under ett slutspel.

"Det finns bara en Jensa Öhling...!
Och fan va bra vi sjöng den :lol: Men be my guest.Jensa har nog inget emot att ni byter ut honom mot Linkan ikväll! Glöm inte att dra på Breeeembeeeerg bara så får ni samma feeling som Öööhliiing :wink:
petting
Inlägg: 25
Blev medlem: 2006-11-29

Inlägg av petting »

fan va gött nästan fullsatt!

bli grymt skönt för spelarna med 13000 pers i ryggen o som + lite klirr i kassan


det här tar vi hem!

mott slutspel :)
fy fan va skönt det känns att vara djurgårdare!!!
Användarvisningsbild
Peterzon
Inlägg: 137
Blev medlem: 2007-02-09

Inlägg av Peterzon »

Det kan fan bli bra stämmning där endå.. det är fullt i klacken


Följande biljetter fanns kvar på måndag klockan 15:30:
Klack 0
Familjebiljetter 0
Ordinarie biljetter 0
Handikapplatser 7
Bortaklack 115
TOTALT 122
Kall-El
Inlägg: 5195
Blev medlem: 2005-10-15

Inlägg av Kall-El »

Mitt-i-klacken 1983 skrev:
Bautabröl skrev:
oswä0216 skrev:Satt och tittade på Tottenham-Bolton igår. Givetvis var det bra stämning på White Hart Lane när mitt kära Tottenham vann med 4-1 men fansen hade en sång om mitt backen Micheal Dawson. "There is only one Michael Dawson, one Michael Dawson, there is only one Michael Dawson"
och då tänkte jag att vi kör den fast med Fredrik Bremberg. När han gör något utöver det vanliga. "Det finns bara en Fredrik Bremberg, en Fredrik Bremberg, Det finns bara en Fredrik Bremberg"
Den körde vi redan i slutet av 80-t när Jensa Öhling avgjorde några förlängningar i rad under ett slutspel.

"Det finns bara en Jensa Öhling...!
Och fan va bra vi sjöng den :lol: Men be my guest.Jensa har nog inget emot att ni byter ut honom mot Linkan ikväll! Glöm inte att dra på Breeeembeeeerg bara så får ni samma feeling som Öööhliiing :wink:
Hmmm den ramsan är bara Jensas och ingen annans... Vill någon ha en ramsa om Bremberg får man helt enkelt komma på något nytt!
KRNI
Inlägg: 290
Blev medlem: 2007-02-22
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Inlägg av KRNI »

Peterzon skrev:TOTALT 122
Lysande, nu gäller det bara att inte slappna av när vi gjort mål, fullt ös till slutsignalen!!! :D
Användarvisningsbild
Kennholt
Inlägg: 131
Blev medlem: 2006-09-25
Ort: Oldmanfield

Inlägg av Kennholt »

Ja nu börjar det sedvanliga matchadrenalinet stiga !!

Öl i sportbaren och sen se DJURGÅRN i ett fulsatt, kokande globen! Vad kan vara bättre en måndag som den här?
Kylskåp kylskåp, tegelsten tegelsten!
Användarvisningsbild
Enbom
Inlägg: 2772
Blev medlem: 2006-09-19
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Enbom »

^ Skoterraggarna blir av med sina grymma ET's och får gå hem efter förnedringen :wink:
Användarvisningsbild
Rocker
Inlägg: 938
Blev medlem: 2006-06-28
Ort: Stockholm

Inlägg av Rocker »

Riktig pinsamt om vi skulle torska den här... :?
Sidney Crosby
Inlägg: 880
Blev medlem: 2007-01-04
Ort: Dystopin

Inlägg av Sidney Crosby »

Saint-Adam
Inlägg: 94
Blev medlem: 2006-11-15
Ort: Täby

Inlägg av Saint-Adam »

TAGGAD!!!!
KapZ
Inlägg: 185
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Jönköping

Inlägg av KapZ »

Biljettläget: 674 bokade bilj kvar!

Men det lär väl gå åt.
Dif_Julle
Inlägg: 163
Blev medlem: 2006-09-28
Ort: Köping, Västmanland

Inlägg av Dif_Julle »

Kommer garanterat att ta slut.

Kul med en fullsatt Glob ikväll, syn bara att man inte kan närvara:(

Men på fredag en man med ner till Linköping.

Krossa Lule!! :D
Användarvisningsbild
Emil Svelander
Inlägg: 1394
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Emil Svelander »

Oj oj oj. Denna match kanske avgör om DIF ligger topp 6 i ES nästa år eller om vi spelar i AS. Så sjukt viktig match får man leta efter, tror nämligen aldrig att jag upplevt en viktigare djurgårdsmatch.

Själv har jag en dålig magkänsla inför matchen, men jag tror publiken kanske kan bära grabbarna till en seger. Sjäv tror jag inte det blir helt fullt, utan att siffran hamnar nog nånstans runt 12 500-13 000

Sjukt Taggad! Krossa Skoterraggarna!
Sjunger avgå Johnny...
Gäst

Inlägg av Gäst »

Djurgårdens IF - Luleå HF
Läget i lagen:
I Djurgården är samtliga spelare friska och krya, vilket ger tränaren Hans Särkijärvi angenäma problem. Teemu Lassila tar åter plats mellan stolparna.

Luleå kommer helt utan skador till kvällens match i Globen. Tero Leinonen har spelat stabilt i de sista matcherna och får därför fortsätta vakta Luleåkassen.
Skriv svar