Djurgården i media

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Användarvisningsbild
viktem
Inlägg: 22
Blev medlem: 2007-12-30
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Djurgården i media

Inlägg av viktem »

Lara skrev:
odburt skrev:Ang Klasens tatueringar, sånt tycker jag hör hemma i just SSK. Jag hatar verkligen sånt kladd.
Håller med! :wink:
Så ni skulle inte kunna tänka er en snygg Djurgårdstatuering någonstans? :D
Lara
Inlägg: 21
Blev medlem: 2008-10-01
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Djurgården i media

Inlägg av Lara »

Nu har dom skrivit om två matcher på raken, dom kanske har fattat att det är drag runt DIF hockey på hovet nu! 8)
Vi hatar inte, vi älskar!
Användarvisningsbild
Struten
Inlägg: 568
Blev medlem: 2008-05-05
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Djurgården i media

Inlägg av Struten »

Brukar dem inte alltid skriva om DIF:s matcher. Brukar kolla på deras hemsida dagen efter match och dem har alltid en artikel där.
Lara
Inlägg: 21
Blev medlem: 2008-10-01
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Djurgården i media

Inlägg av Lara »

Struten skrev:Brukar dem inte alltid skriva om DIF:s matcher. Brukar kolla på deras hemsida dagen efter match och dem har alltid en artikel där.
Hemsidan ja, men inte sportbladet! :roll:
Vi hatar inte, vi älskar!
Användarvisningsbild
Struten
Inlägg: 568
Blev medlem: 2008-05-05
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Djurgården i media

Inlägg av Struten »

Lara skrev:
Struten skrev:Brukar dem inte alltid skriva om DIF:s matcher. Brukar kolla på deras hemsida dagen efter match och dem har alltid en artikel där.
Hemsidan ja, men inte sportbladet! :roll:
Okej. Vet inte hur du gör, om du köper tidningen varje dag eller bara någon enstaka gång men om du har tillgång till en dator så känns det onödigt att betala en tia (varje dag?) för att läsa om något som man kan läsa på nätet.
Lara
Inlägg: 21
Blev medlem: 2008-10-01
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Djurgården i media

Inlägg av Lara »

Struten skrev:
Lara skrev:
Struten skrev:Brukar dem inte alltid skriva om DIF:s matcher. Brukar kolla på deras hemsida dagen efter match och dem har alltid en artikel där.
Hemsidan ja, men inte sportbladet! :roll:
Okej. Vet inte hur du gör, om du köper tidningen varje dag eller bara någon enstaka gång men om du har tillgång till en dator så känns det onödigt att betala en tia (varje dag?) för att läsa om något som man kan läsa på nätet.[/quote]
Reklamen säger läs allt om matchen i morgon sportbladet, men inte i Stockholm.
Järnkaminerna skrev igår skit i landsortsdyrkarna, jag tror vi gör det. Men vi vill läsa om nöjen också.... :|
Vi hatar inte, vi älskar!
Användarvisningsbild
odburt
Inlägg: 849
Blev medlem: 2006-10-14
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Nacka

Re: Djurgården i media

Inlägg av odburt »

Jag som 90-talist som vuxit upp med egen dator sedan jag var 8 år läser fortfarande gärna en tidning i pappersformat med en kopp kaffe i soffan. Det är absolut värt tio kronor för mig.
Användarvisningsbild
Stambert
Inlägg: 123
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Djurgården i media

Inlägg av Stambert »

Jaha, på nytt kan vi konstatera att alla matcher förutom Djurgårdens ligger uppe på Aftonbladets hemsida.
jensa85
Inlägg: 1305
Blev medlem: 2008-01-14

Re: Djurgården i media

Inlägg av jensa85 »

odburt skrev:Ang Klasens tatueringar, sånt tycker jag hör hemma i just SSK. Jag hatar verkligen sånt kladd.

Ja herregud, va fan spelar det för roll om han är tatuerad?
Så om en djurgårdsspelare är tatuerad så passar han inte in i laget eller vad menar du?

På gränsen till patetiskt inlägg från din sida enligt mej :wink:
Användarvisningsbild
Struten
Inlägg: 568
Blev medlem: 2008-05-05
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Djurgården i media

Inlägg av Struten »

Stambert skrev:Jaha, på nytt kan vi konstatera att alla matcher förutom Djurgårdens ligger uppe på Aftonbladets hemsida.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 3505553.ab
Senast redigerad av Struten den 2008-10-10 16:29:08, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
ludde-
Inlägg: 643
Blev medlem: 2007-11-01
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Djurgården i media

Inlägg av ludde- »

Struten skrev:
Stambert skrev:Jaha, på nytt kan vi konstatera att alla matcher förutom Djurgårdens ligger uppe på Aftonbladets hemsida.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 3505553.ab
Japp, dom lyckas till och med skriva om bara ena laget i våra matcher, motståndarlaget.
Alltid oavsett - förevigt Djurgården.
Lara
Inlägg: 21
Blev medlem: 2008-10-01
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Djurgården i media

Inlägg av Lara »

Och samma sak i dag :roll:
Vi hatar inte, vi älskar!
Lara
Inlägg: 21
Blev medlem: 2008-10-01
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Djurgården i media

Inlägg av Lara »

ludde- skrev:
Struten skrev:
Stambert skrev:Jaha, på nytt kan vi konstatera att alla matcher förutom Djurgårdens ligger uppe på Aftonbladets hemsida.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 3505553.ab
Japp, dom lyckas till och med skriva om bara ena laget i våra matcher, motståndarlaget.
Välkommna, så har det varit ett par år nu! Men inte i morgon tidningarna och gratis tidningarna. Aftonbladet verkar tävla med varandra om att inte skriva om DIF. Gör man det så är dom en spelare eller bara de andra laget. "Hockeyn död i Stockholm" Är det det dom vill? :?
Vi hatar inte, vi älskar!
Användarvisningsbild
melker
Inlägg: 764
Blev medlem: 2007-11-26
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm

Re: Djurgården i media

Inlägg av melker »

Lara skrev:Välkommna, så har det varit ett par år nu! Men inte i morgon tidningarna och gratis tidningarna. Aftonbladet verkar tävla med varandra om att inte skriva om DIF. Gör man det så är dom en spelare eller bara de andra laget. "Hockeyn död i Stockholm" Är det det dom vill? :?
Håller med, jävligt bra artiklar info sett om DIF i SvD. Mycket uppskattat, både på fotbool & hockey fronten.
För övrig ruggit bra texter om tennis i SvD, för mig som gillar tennis är det trevligt!
Senast redigerad av melker den 2008-10-11 01:11:39, redigerad totalt 1 gånger.
"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
Användarvisningsbild
Palmgren
Inlägg: 319
Blev medlem: 2007-09-13

Re: Djurgården i media

Inlägg av Palmgren »

Själv har jag börjat vant mig vid att få läsa om motståndarna i första hand. Har man tur står det en rad om Djurgården också.
Skriv svar